dunlop Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Też muszę coś zrobić z lampami (Legacy IV zwykłe reflektory). Przy ostatnim przeglądzie rejestracyjnym jedyna uwaga diagnosty dotyczyła właśnie tego, że lampy coś słabo świecą. Gdyby ktoś w okolicach Lublina znał jakiś zakład, to poproszę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Zobaczcie tutaj: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2018 11 godzin temu, dunlop napisał: Gdyby ktoś w okolicach Lublina znał jakiś zakład, to poproszę... Jsstem z Lubelskiego i szukałem wielokrotnie w okolicach całego województwa. Niestety bez skutku. Chyba, że kiepsko szukam... Najbliższe co znalazłem to Radom. Light Service Radom Niestety nie miałem jeszcze okazji się do nich odezwać, a sam potrzebuję pomocy. Zatem nie wypowiem się głębiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2018 @Orear Wymontuj lampy, wyjmij odbłyśniki i załatw sprawę wysyłkowo. W większych firmach nie będziesz musiał czekać, bo mają na wymianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrgrafik Opublikowano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 W końcu i ja się zabrałem za odbłyśniki w swoim Legacy. Z wysyłką i ponownym montażem zajęło to 4 dni. Odbłyśniki wysłane do Auto Gamma w Krakowie. Koszt z wysyłką 225zł. Przy okazji wymienione wszystkie żarówki do pełnego szczęścia. Poniżej zdjęcia przed i po. Auto przy przebiegu 207kk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 2 godziny temu, piotrgrafik napisał: W końcu i ja się zabrałem za odbłyśniki w swoim Legacy. Z wysyłką i ponownym montażem zajęło to 4 dni. Odbłyśniki wysłane do Auto Gamma w Krakowie. Koszt z wysyłką 225zł. Przy okazji wymienione wszystkie żarówki do pełnego szczęścia. Poniżej zdjęcia przed i po. Auto przy przebiegu 207kk. Bardzo pięknie dziękuję za zdjęcia w dużym powiększeniu. Pozwala mi to na wyciągnięcie wniosków, że powierzchnia pod napylenie jest przygotowywana mechanicznie. Rzekłbym, że d. nie urywa..., choć w porównaniu ze zużytym, to niebo a ziemia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gacu Gac Opublikowano 9 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 23 godziny temu, piotrgrafik napisał: W końcu i ja się zabrałem za odbłyśniki w swoim Legacy. Z wysyłką i ponownym montażem zajęło to 4 dni. Odbłyśniki wysłane do Auto Gamma w Krakowie. Koszt z wysyłką 225zł. Przy okazji wymienione wszystkie żarówki do pełnego szczęścia. Poniżej zdjęcia przed i po. Auto przy przebiegu 207kk. Cześć, Czy aby wyjąć odbłyśniki rozklejałeś lampy czy udało Ci się je wyjąć przez otwór do wymiany żarówek? Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 (edytowane) W dniu 8.01.2019 o 23:07, WOJO napisał: Pozwala mi to na wyciągnięcie wniosków, że powierzchnia pod napylenie jest przygotowywana mechanicznie. Wydaje mi się, że w moich nie było aż takiego efektu, ale może mi się tylko wydaje... (firma ta sama). Edytowane 10 Stycznia 2019 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 14 godzin temu, Gacu Gac napisał: Czy aby wyjąć odbłyśniki rozklejałeś lampy czy udało Ci się je wyjąć przez otwór do wymiany żarówek? W Legacy IV z xenonami odblysniki da sie wyciagnac bez rozklejania lamp. T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gacu Gac Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 A lampy z halogenami, też bez rozklejania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2019 Przedlift nie pojdzie- próbowałem. Brakuje jakieś 3mmmelduje ze nic nie musze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrgrafik Opublikowano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 W dniu 10.01.2019 o 01:41, Kambol napisał: Wydaje mi się, że w moich nie było aż takiego efektu, ale może mi się tylko wydaje... (firma ta sama). Mi się wydaje, że u mnie zdjęcie tak oddało. Zdjęcie robiłem przy nie duży naświetleniu. Zdjęcie robiłem też na wprost, może pod kątem byłby inny efekt. Regeneracja wraz z wymianą wszystkich żarówek na nowe. Różnica widoczna nie tylko ja to mówię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przymar Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 (edytowane) Ja w tamtym (2018) roku zrobiłem kompleksową regenerację z rozbiórką lamp (jedna z nich przeciekała), czyli "posrebrzanie" środka i polerowanie kloszy w firmie nieopodal Kościana (wysyłkowo po demontażu przy okazji dużego serwisu w MTS). Nie wymieniałem żarników, a i tak efekt jest niesamowity. Do tej pory jeździłem po omacku i sam o tym nie wiedziałem. Edytowane 14 Stycznia 2019 przez przymar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotlin83 Opublikowano 9 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 @przymar - jak się nazywa firma w której regenerowałeś? Sam się zastanawiam czy w swoim gacku tego nie zrobić - brzydko zżółkł mi lewy reflektor i wkurza mnie różnica między nimi. Swoją drogą trochę dziwne, ale wygląda jakby pożółkł od środka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przymar Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Regeneracja HC. Ale jest kilka innych. Fakt jest jeden - samo polerowanie na niewiele się zda - trzeba zregenerować odbłyśniki. Wbrew temu co poniektórzy tu zrobili zostawiłem stare żarniki i jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedemczwartych Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 Wyjąłem odbłyśnik. Dramat. Ps. W legacy IV da się wyjąć do tyłu bez zdejmowania zderzaka, wykręcania lamp i ich rozklejania. Jednak nie jest to rozwiązanie dla purystów, bo trzeba delikatnie ukruszyć tylny kołnierz. Jest to bez wpływu na działanie lamp ale późniejsza świadomość może niepokoić mniej odpornych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 3 godziny temu, siedemczwartych napisał: delikatnie ukruszyć tylny kołnierz. Zrób fotkę tego ukruszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borowice Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 A jeszcze lepiej mały manual - byłoby super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedemczwartych Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 (edytowane) W dniu 10.03.2019 o 06:34, borowice napisał: A jeszcze lepiej mały manual - byłoby super. Jak wyjąć odbłyśniki w lampie soczewkowej na zwykłe żarówki. Subaru Legacy 2007 (po lifcie). 1. otwieramy maskę i podpieramy czymś innym niż oryginalna podpórka, bo ta oryginalna będzie przeszkadzać w pracy przy prawej lampie (strony zawsze patrząc z pozycji kierowcy). Warto podeprzeć czymś dłuższym by maska stała wysoko. No i bezpiecznie. 2. odkręcamy akumulator i dla bezpieczeństwa i dla przestrzeni potrzebnej by dostać się swobodnie do lewej lampy. Należy też odpiąć wlew płyny spryskiwaczy. 3. odpinamy wlot powietrza do filtra. Najpierw spinki ( u mnie nie są już OEMowe), potem wysuwamy do przodu wlot. 4. odłączamy wąż prowadzący od filtra do silnika: odpinamy kostkę przepływomierza, odkręcamy zaciski i wypinamy filtr. Pamiętajcie o podłączeniu potem kostki, bo bez niej wywali błąd i bez komputera nie da się go skasować. 5. Odkręcamy pozostałą część filtra. Dwie śruby. Ta zaznaczona strzałką może być odkręcana od przodu po zewnętrznej stronie filtra lub od środka. Jak wygodniej. 6. obudowa filtra wychodzi z taki zbiornikiem, który jest w otworze. Trzeba trochę pokręcić by wyszedł. Ale da się bez większych problemów. 7. Zostaje fajna przestrzeń dająca swobodny dostęp do lampy. To samo jest z drugiej strony po wyjęciu akumulatora. 8. Zdejmujemy zaślepkę lampy (tak jak do wymiany żarówki), wypinamy kostkę i wyjmujemy żarówkę. Odkręcamy śrubkę i zdejmujemy drut/sprężynkę przytrzymującą żarówkę. To wyłącznie dla wygody dalszych operacji. 9. Odbłyśnik jest przykręcony na trzech śrubach (śrubokręt krzyżakowy). Na godzinie 5, 7 i 12. Jak widać śruby są zasłonięte kołnierzem obudowy. I tu niestety zaczyna się inwazyjność. Musimy ten kołnierz zeszlifować. Ja miałem taką mini szlifierkę modelarską. Świetnie się sprawdziła. Plus wiertarka z długim wiertłem 4-6 mm. Ciężko jest dostać się szlifierką (była za gruba) do śruby na godz. 12, dlatego łatwiej było tam rozwiercić. BARDZO WAŻNE. Przy szlifowaniu proszę mieć odkurzacz, który będzie na bieżąco wyciągał pył. Obudowa bardzo pyli. Obudowa jest odporna na ciepło i lutownicą nie dałem rady jej zmodyfikować. Pamiętajmy, że to plastik i zarówno szlifowanie jak i wiercenie wymaga ograniczonego nacisku. U mnie nie nie pękło. 10. Tu widok już po oszlifowaniu i rozwierceniu. Mamy dostęp do śrub. Na dole oszlifowanie musi być większe by odbłyśnik wyjąć. Robiłem to stopniowo sprawdzając gdzie haczy aż wyszedł. 11. tak wygląda po wyjęciu odbłyśnika. Soczewka też trzyma się na tych śrubach, więc jeśli chcemy jeździć autem (bo mamy światła dzienne), to należy śruby przykręcić stosując podkładki grubości odbłyśnika, by czasem mocniej wkręcone nie uszkodziły soczewki. Wole dmuchać na zimne. Jak widać moje odbłyśniki wymagają renowacji. Już prawie nic nie było widać nocą. Edytowane 11 Marca 2019 przez siedemczwartych 5 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borowice Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 Rewelacja; wyrazy uznania i b. niski pokłon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 W dniu 10.03.2019 o 08:10, siedemczwartych napisał: Jak widać moje odbłyśniki wymagają renowacji. Już prawie nic nie było widać nocą. Piękne dzięki. Wprawdzie jeszcze w nocy coś widać, ale jak może być lepiej... Czekam na lepsze warunki oświetleniowe, by w dzień włączały się tylko dzienne, a nie mijania i wyciągam odbłyśniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 W dniu 10.03.2019 o 08:10, siedemczwartych napisał: Jak widać moje odbłyśniki wymagają renowacji. Już prawie nic nie było widać nocą. A zdradzisz gdzie przeprowadzasz renowację? I czy można wysłać odbłyśniki pocztą? Może być na priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedemczwartych Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 5 minut temu, Orear napisał: A zdradzisz gdzie przeprowadzasz renowację? I czy można wysłać odbłyśniki pocztą? Może być na priv. na allegro - autolampy14 Ale znajdziesz takich ogłoszeń dużo i na allegro i na Olx. Ja wybrałem tego bo zadzwoniłem i dobrze się z gościem gadało. Obiecał, że do czwartku, najdalej piątku będę miał odbłyśniki u siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 5 godzin temu, siedemczwartych napisał: Ja wybrałem tego bo zadzwoniłem i dobrze się z gościem gadało. Obiecał, że do czwartku, najdalej piątku będę miał odbłyśniki u siebie. To pochwal się później wykonaną robotą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 W dniu 10.03.2019 o 08:10, siedemczwartych napisał: Jak wyjąć odbłyśniki w lampie soczewkowej na zwykłe żarówki. Subaru Legacy 2007 (po lifcie). Brawo za fotorelację i nowatorskie podejście ...nie jestem jednak przekonany, czy warto się męczyć z taka obróbką, skoro demontaż zderzaka i lamp to ok. 45 min (dla osoby robiącej to po raz pierwszy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się