waka Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Czesć. Dzisiaj chciałem odpalić mojego wrx 2.5 i przy próbie odpalenia wydał dziwny dźwięk. Ciężko to nazwać ale to było takie żężenie. Oczywiście po usłyszeniu tego dźwięku odpuściłem odpalenie. To był taki dźwięk jakby ktoś spróbował odpalić przez pomyłkę auto na chodzie. Za drugim razem auto odpalilo zupełnie normalnie. Macie pomysły co to może być? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Miałem ten sam problem po zakupie Imprezy. Prawdopodobnie sprzęgło w rozruszniku już niedomaga. Zrób to czym prędzej, koszt niewielki a rozrusznik może paść. Pisałem o tym tutaj: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maskun Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Dołączę się bo miałem zakładać podobny temat. U mnie przy próbie zapłonu w końcowej fazie jak już samochód praktycznie odpala słychać zgrzyt jakby rozrusznik jeszcze próbował kręcić przez pół sekundy dosłownie. Ogólnie zapala ale boje się minusowych temp. i będzie wtedy za późno. W związku z tym że podobno łatwo się go wyciąga prosze o info czy przy demontażu dostaną się od góry czy muszę od dołu śrubę odkręcić ? Czy muszę też przepustnicę wyciągać ? czy tylko rezonator wystarczy (nie mam turbo). Proszę o info bo chcę się przygotować i wiedzieć wcześniej. Na YT nie do końca widać każdy etap i myślę pomożecie z odpowiedzią.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Ja wykręcałem od góry. Wystarczy zdemontować obudowę filtra powietrza i chyba przewody serwa. Górną śrubę wykręcasz bez problemu. Gorzej z dolną, jest trochę gimnastyki. Ja używałem klucza nasadowego z przedłużką 10cm i miałem rurkę 0,5m żeby zrobić dźwignię bo śruba mocno trzymała. 30min i po zabawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maskun Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Odpiszę bo większość po naprawie nie odpisuje. Rozrusznik wyciągłem od góry - warto odkręcić mocowanie metalowe na obudowę/rezonator bo ona przeszkadza w swobodnym wyjęciu. Dolna śruba faktycznie masakra ale ja na szczęście mam kanał więc dolną śrubę od dołu musiałem wykręcić - nie ma szans od góry bo nie ma odpowiedniego zakresu ruchów aby to zrobić.....chociaż może jak się ma odpowiednie łamane narzędzia. Naprawa 150zł - wymiana elektromagnesu i tulejek. Teraz lepiej pali na zimnym ale nie jest to ideał - luz zaworowy mam prawidłowy(a to też ma wpływ) więc nie wiem chyba olewam temat bo jest faktyczna poprawa. Dziękuje za porady Narrator. ps. obudowę też ładnie wypiaskowali i pomalowali jeden element - przy odbiorze pytałem czy to napewno mój rozrusznik :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 A w Warszawie znacie jakiś godny polecenia warsztat regenerujący rozruszniki? U siebie tez już parę razy miałem takie objawy przy zimnym odpaleniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się