Marcin1975 Opublikowano 28 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 Witam. Mam forka z 11roku 2.0b 150kM. Ściąga go na prawą stronę. Wspomaganie działa bo kiera chodzi lekko. W prawo zdaje się jakby uciekała, w lewo normalnie. Co to może być? Magiel? Może jakiś czujnik pompy wspomagania? Z góry dzięki., Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 28 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 Geometrię sprawdź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1975 Opublikowano 28 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 Była robiona i jest ok. Przegląd przeszedł dziś też bez zarzutu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 28 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 No to pozostaje do sprawdzenia felga i opona oraz ciśnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 28 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 Przełóż koła z prawej strony na lewą. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1975 Opublikowano 28 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 Tego nie próbowałem. dzięki za radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 Mi w BRZ kiedyś jakiś radosny człowiek przebił dwie prawe opony. W warsztacie wulkaniztorskim sprzedano mi i założono opony i nagle auto zaczęło ściągać na prawo. Okazało sie, ze wulkanizator założył ten sam model opony, ale inna wersje (Dunlop Sportmaxxx vs Sportmaxxx RT) ;-) daj znać co da zamiana opon! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pb2004 Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 4 godziny temu, Than_Junior napisał: Okazało sie, ze wulkanizator założył ten sam model opony, ale inna wersje Ja miałem tak, że dostałem ten sam model i wersję opon (Conti SportContact 5) tylko że z dwóch różnych fabryk. I mocno ściągało (ale tylko przy przyspieszaniu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1975 Opublikowano 30 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Witam. Zamiana opon nic nie dała. Nadal to samo. Podczas jazdy jak trzymam kierownicę jest ok. Jak puszczam ciągnie w prawo. I na postoju kręcę w prawo to bardzo lekko idzie. Za lekko. W lewo troszkę ciężej ale w normie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaOBK Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Miałem to samo w Outbacku, walczyłem z tym chyba z rok, na geometrii bylem z 5 razy, za każdym razem niby dobrze, wszystko w normie i na zielono- ale sciagalo dalej a kiera lekko uciekala w prawo..."specjaliści" którzy robili geo snuli juz baśnie na temat nieustawialnych subaru itd...aż pojechałem do gościa ,który po prostu sie na tym zna i ustawił tak, ze nie sciagalo kiera dalej była w prawo, wiec pokrecil jakąś śruba pod autem, ja siedziałem w środku i widziałem,jak sie obraca i prostuje...tak wiec jedź gdzieś gdzie wiedzą, jak sie ustawia geometrię, a nie tam gdzie wiedzą tylko jak obsługiwać sprzęt do geometrii...:) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 12 godzin temu, KubaOBK napisał: tak wiec jedź gdzieś gdzie wiedzą, jak sie ustawia geometrię, a nie tam gdzie wiedzą tylko jak obsługiwać sprzęt do geometrii...:) Słowem w sedno! Po ustawieniu geometrii w Forku, auto pojeździło bodajże 3 tygodnie i znowu zaczęło ściągać... powrót do tego samego warsztatu "na reklamację" i słowa mechanika: "panie to się tak czasem rozregulowuje samo..." Ale po zobaczeniu miny mojej i mojego taty (heheszki) i rzucaniu kilku sarkastycznych żartów, nie drążył tematy. Nawet choinka zapachowa w ramach przeprosin wpadła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 31 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 U mnie podobny objaw w forku sg. Po diagnozie do wymiany tuleja wahacza + po wymianie geometriaSent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1975 Opublikowano 15 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 Udało się. Padł silnik wspomagania. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Odebrałem forestera (2007, 2.0, 158 KM) z naprawy polegającej na wymianie łożysk w napędzie bo huczało. Dziwnie się po złożeniu auto zachowuje. Przy dodaniu gazu, takim odczuwalnym, np. na 3 biegu przy obrotach np. 3,5 auto jedzie w prawo. A jak ten gaz odpuszczę, to się prostuje i czuć takie dygnięcie. Nie umiem tego niestety lepiej wytłumaczyć. Przypomina mi to troszkę sytuację, w której na śliskiej nawierzchni po dodaniu gazu samochód idzie lekko w bok, a po odpuszczeniu gazu i załapaniu przyczepności przez wszystkie koła, się prostuje. Czy popsuli mi auto jako strasznie? Co to może być? Będę wdzięczny za sugestie bo mogą mnie trudne rozmowy czekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BazaN Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Miałem tak @B-52 niedokręcona śruba tylnej zwrotnicy. Długo mi to diagnozowali, a lepiej po śliskim z takimi objawami nie śmigaj. Koło miało luz i skręcało przy przyspieszaniu w jedną a przy zwalnianiu w drugą. Dziwnie się jechało. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Jeszcze można zerknąć na tuleje wahacza. Jeśli będzie zerwana któreś to może to dawać podobne objawy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Dziękuję. Przyjmą mnie jakoś po 6 stycznia. Jak opowiadałem przez telefon o tym, co mi się wydaje, to powiedziano mi że może zbieżność "niedociśnięta". Zobaczymy, dzięki raz jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
halvaekiu Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 @B-52 Udało Ci się rozwiązać problem? Co ostatecznie było przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Tak, udało się. Było coś po prostu nie dokręcone. Wydaje mi się, że na takiej zasadzie, jak @BazaN pisał. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się