Skocz do zawartości

Ściąga na prawą stronę.


Marcin1975

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam forka z 11roku 2.0b  150kM. Ściąga go na prawą stronę.

Wspomaganie działa bo kiera chodzi lekko. W  prawo zdaje się jakby uciekała, w lewo normalnie.

Co to może być? Magiel? Może jakiś czujnik pompy wspomagania?

Z góry dzięki.,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi w BRZ kiedyś jakiś radosny człowiek przebił dwie prawe opony. W warsztacie wulkaniztorskim sprzedano mi i założono opony i nagle auto zaczęło ściągać na prawo. Okazało sie, ze wulkanizator założył ten sam model opony, ale inna wersje (Dunlop Sportmaxxx vs Sportmaxxx RT) ;-) 

 

daj znać co da zamiana opon!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Than_Junior napisał:

Okazało sie, ze wulkanizator założył ten sam model opony, ale inna wersje

 

Ja miałem tak, że dostałem ten sam model i wersję opon (Conti SportContact 5) tylko że z dwóch różnych fabryk. I mocno ściągało (ale tylko przy przyspieszaniu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo w Outbacku, walczyłem z tym chyba z rok, na geometrii bylem z 5 razy, za każdym razem niby dobrze, wszystko w normie i na zielono- ale sciagalo dalej a kiera lekko uciekala w prawo..."specjaliści" którzy robili geo snuli juz baśnie na temat nieustawialnych subaru itd...aż pojechałem do gościa ,który po prostu sie na tym zna i ustawił tak, ze nie sciagalo :) kiera dalej była w prawo, wiec pokrecil jakąś śruba pod autem, ja siedziałem w środku i widziałem,jak sie obraca i prostuje...tak wiec jedź gdzieś gdzie wiedzą, jak sie ustawia geometrię, a nie tam gdzie wiedzą tylko jak obsługiwać sprzęt do geometrii...:)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, KubaOBK napisał:

tak wiec jedź gdzieś gdzie wiedzą, jak sie ustawia geometrię, a nie tam gdzie wiedzą tylko jak obsługiwać sprzęt do geometrii...:)

Słowem w sedno! :D

Po ustawieniu geometrii w Forku, auto pojeździło bodajże 3 tygodnie i znowu zaczęło ściągać... powrót do tego samego warsztatu "na reklamację" i słowa mechanika: "panie to się tak czasem rozregulowuje samo..." :biglol:

Ale po zobaczeniu miny mojej i mojego taty (heheszki) i rzucaniu kilku sarkastycznych żartów, nie drążył tematy. Nawet choinka zapachowa w ramach przeprosin wpadła. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 lata później...

Odebrałem forestera (2007, 2.0, 158 KM) z naprawy polegającej na wymianie łożysk w napędzie bo huczało. Dziwnie się po złożeniu auto zachowuje. Przy dodaniu gazu, takim odczuwalnym, np. na 3 biegu przy obrotach np. 3,5 auto jedzie w prawo. A jak ten gaz odpuszczę, to się prostuje i czuć takie dygnięcie. Nie umiem tego niestety lepiej wytłumaczyć. Przypomina mi to troszkę sytuację, w której na śliskiej nawierzchni po dodaniu gazu samochód idzie lekko w bok, a po odpuszczeniu gazu i załapaniu przyczepności przez wszystkie koła, się prostuje. 

Czy popsuli mi auto jako strasznie? Co to może być?

Będę wdzięczny za sugestie bo mogą mnie trudne rozmowy czekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak @B-52 niedokręcona śruba tylnej zwrotnicy. Długo mi to diagnozowali, a lepiej po śliskim z takimi objawami nie śmigaj.

Koło miało luz i skręcało przy przyspieszaniu w jedną a przy zwalnianiu w drugą. Dziwnie się jechało.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...