wojtek.m Opublikowano 20 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 Witam w niedawno zakupionym Forku My17 od niedawna przy obrotach ok. 1800 obr/min skrzynia LINEARTRONIC strasznie buczy następnie po dodaniu gazu i podwyższeniu obrotów przestaje. Ma taki punkt ok 1800 obr (prędkość ok. 80 km/h) w którym straszeni buczy, a wcześniej tego nie było. FORESTER My17 2.0 D Boxer, przebieg ok. 5000 km - w sumie nówka. czy to początki sypania się skrzyni ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 20 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 Chyba nie, bo w naszej nówce (1 kkm) też przy przechodzeniu przez 80 kmh coś lekko wibruje. Jak znam życie: TTTM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jamesbondzio Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 wizyta w ASO i zobacz jak jest w aucie testowym . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek.m Opublikowano 23 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 w tym problem, ze we wrocławskim ASO nie mają takiego modelu z takim silnikiem pozostaje wyprawa do innego salonu gdzieś w polsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 28 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 Może jakaś osłona wpada w rezonans. AUTO jest na gwarancji, więc jak już napisano wcześniej - ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 28 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2017 W dniu 20.10.2017 o 19:26, wojtek.m napisał: w niedawno zakupionym Forku My17 od niedawna przy obrotach ok. 1800 obr/min skrzynia LINEARTRONIC strasznie buczy następnie po dodaniu gazu i podwyższeniu obrotów przestaje. W moich dwóch poprzednich dieslach manualach też występowało zjawisko buczenia – rezonansu przy podobnych prędkościach obrotowych. Teraz dokładnie nie pamiętam ale był to wąski przedział obrotów powiedzmy między 1800 a 2200. Wyglądało to w ten sposób że przyspieszasz z niższych obrotów wszystko jest cicho i gładko i przy przechodzeniu przez wskazany zakres następuje rodzaj rezonansu - buczenia słyszalnego i niemalże odczuwalnego na siedzeniu. Po przekroczeniu wskazanego zakresu znowu jest cicho i gładko. Ja obstawiam, że źródłem tego zjawiska jest układ wydechowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirciob Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 Nie wiem, czy pomogę, ale w FXT MY16 nigdy nie obserwowałem takich problemów, a 33k km już za nami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2018 Problem był w dieslu a nie benzynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się