Luke Skywalker Opublikowano 20 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 (edytowane) Cześć! Jeśli było, to przeoczyłem i proszę zamknąć. Jeśli nie, to chciałbym poznać Wasze komentarze i wiedzę - poproszę... Lektura poniżej. http://www.courierpostonline.com/story/news/local/south-jersey/2017/10/13/lawsuit-subaru-wrx-engine-failure/761686001/ https://jalopnik.com/mechanical-defect-can-cause-engine-failure-in-subaru-wr-1819686196?rev=1508440143044&utm_campaign=socialflow_jalopnik_facebook&utm_source=jalopnik_facebook&utm_medium=socialflow Pozdrowienia!!! Ł. Edytowane 20 Października 2017 przez Luke Skywalker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 21 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 Kolejne "fejerwerki" dotyczace 2.5T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 21 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 Nie wiem, czy to nowe "fajerwerki" czy znane (mocno moim zdaniem przesadzone) "sensacyjne bolączki" 2,5T. Szum zrobić łatwo. Szum wywołany negatywnymi opiniami osób, które zostały dotknięte jakąś przypadłością zdecydowanie przebije się ciszę medialną, która najczęściej towarzyszy zadowoleniu z jakiegoś produktu (czy to samochodu, czy to sokowirówki...). Wśród tej grupy przypadków, większość z nich (moim zdaniem) jest spowodowana niewłaściwą eksploatacją - ale jak powiedziałem, to tylko moje prywatne zdanie. Wracając do pytania i przytoczonych artykułów: czy na naszym podwórku znane są problemy opisywane niżej? "The 57-page lawsuit, with multiple drawings, diagrams and photographs, contends the defect results from "an insufficient supply" of oil to coat connecting rod bearings. It says this can cause connecting rods to fracture, releasing "large amounts of metal debris" that can damage various engine parts. In settling the previous case alleging excessive oil consumption, Subaru denied any wrongdoing." I drugi fragment: “Further, due to insufficient channels of oil lubrication, the Class Vehicles often experience accelerated and premature catastrophic engine failure that can result in stalling events while the vehicle is being operated.” Michael McHale, a Subaru spokesperson, didn’t immediately respond to a request for comment from Jalopnik, but he told the Courier-Post of New Jersey last Friday that it’s “investigating” the claims.” Sprawa dotyczy WRX i STI z lat 2013 - 2014, ale silniki z modeli lekko wcześniejszych - o ile mi wiadomo - nie różnią się zasadniczo od tych. Może ktoś z Aftersales SIP-u zechciałby to skomentować? Ktoś z ASO?... Anybody? Pozdrowienia! Luke 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się