yak 48 Posted October 16, 2017 Share Posted October 16, 2017 Cześć, Mam nadzieję, że piszę w dobrym dziale. Jeśli nie, bardzo proszę moderatora o przeniesienie. Powoli będę przymierzał się do zakupu Legasia IV generacji z silnikiem 2.5 T. Najchętniej oczywiście Spec B, jednakże te wersje to białe kruki, dostępne - pomylcie mnie proszę jeśli się mylę - jedynie w US. Suma summarum, najprawdopodobniej stanie na "zwykłym" 2.5 GT. W związku z powyższym, mam kilka pytań: 1. Czy silnik 2.5 T w Legacy to ten sam motor co w Imprezie WRX/Foresterze? Jeśli to jest to samo - skąd różnica w bazowej mocy na korzyść Legasia? Czy to kwestia innego turbo/innej mapy? 2. Czy podzespoły z Imprezy/dedykowane do Imprezy (takie jak Intercooler STI etc.) pasują Plug and Play? 3. Czy zestawy hamulcowe do Imprezy - dla przykładu - klocki Hawka i tarcze Brembo - będą ok? Jakie zestawy są polecane? 4. Czy skrzynia 5 MT to ta sama skrzynia co w WRXie/Forku ? Czy oprócz skrzyni z 6 MT (Spec B ) skrzynie z Imprez "podejdą"? Oczywiście jestem świadom potencjalnych problemów z silnikiem 2.5 T (UPG, tłoki), dlatego też chciałbym od razu wiedzieć w co jest sens iść. Mieć przygotowany swoisty Plan B Pozdrawiam, Kuba Link to post Share on other sites
Filip Cz 23 Posted October 16, 2017 Share Posted October 16, 2017 Nie tylko spec B, wszystkie GT są US. Nie było takiej wersji europejskiej. Link to post Share on other sites
yak 48 Posted October 16, 2017 Author Share Posted October 16, 2017 No to CARFAX/autodna pójdą w ruch Dzięki za informację. Link to post Share on other sites
house_1 414 Posted October 16, 2017 Share Posted October 16, 2017 Mam taki wóz (GT) na sprzedaż, zajrzyj do działu "sprzedam". Dzwoń, pisz, chętnie odpowiem. Poza tym być może kolega zdecyduje się na sprzedaż swego GT Spec B. Ale tanio nie będzie . Link to post Share on other sites
yak 48 Posted October 16, 2017 Author Share Posted October 16, 2017 house - widziałem Twoje ogłoszenie Natomiast przed ewentualnym zakupem chciałbym poznać odpowiedzi na powyższe pytania. Nie ukrywam również, iż najpierw muszę sprzedać mój aktualny samochód, a to z różnych powodów może nie być szybki temat (edycja specjalna Clio RS III generacji) Link to post Share on other sites
Basmanek 14 Posted October 17, 2017 Share Posted October 17, 2017 Tak jak napisał house, zadzwoń, a dowiesz się wszystkiego. Od siebie dodam, że najprawdopodobniej nic lepszego nie znajdziesz. 1 Link to post Share on other sites
yak 48 Posted October 17, 2017 Author Share Posted October 17, 2017 Tak jak pisałem wcześniej, nie ma sensu bym dzwonił w tym momencie, ponieważ najpierw moje aktualne auto musi się sprzedać. Natomiast nie zdziwiłoby mnie, gdyby więcej osób byłoby wdzięcznych za odpowiedzi na pytania zadane w pierwszym poście. Link to post Share on other sites
MateuszWwa 119 Posted October 17, 2017 Share Posted October 17, 2017 proponuję jednak zadzwonić Link to post Share on other sites
Filip Cz 23 Posted October 18, 2017 Share Posted October 18, 2017 Najlepiej pojedź na oględziny. Będziesz bardziej zdecydowany sprzedać Clio. Serio mówię. Ja nim jeździłem Link to post Share on other sites
Herostrates 1259 Posted October 22, 2017 Share Posted October 22, 2017 Opinie są podzielone względem H6 i 2.5T. Mój mechanik mówi ze 2.5t w Outback i Legacy jest zbyt nerwowy i charakterem pasuje do Imprezy/Forestera, bardziej chwali H6 do tych aut. Tak to niemal taki sam motor jak WRX i XT ze wszystkimi bolączkami. Nie wszystkie części i osprzęt silnika podpasuje np. Intercooler nie bo ma inna konstrukcje. Hamulce jak najbardziej z STI podejdą p&p. Skrzynia 6mt z STI podejdzie ale osprzęt skrzyni już nie, najlepiej szukać byłoby skrzyni ze spec b i ja przeszczepiać z osprzętem, będzie jednak drogo. Link to post Share on other sites
yak 48 Posted October 23, 2017 Author Share Posted October 23, 2017 Dziękuję bardzo ! Troszkę jeszcze byłem w stanie wyczytać na międzynarodowym forum Legacy(GT), tak więc już +/- wiem co i jak. Teraz tylko Clio musi pójść Link to post Share on other sites
andrzej0811 40 Posted October 24, 2017 Share Posted October 24, 2017 21 godzin temu, yak napisał: Dziękuję bardzo ! Troszkę jeszcze byłem w stanie wyczytać na międzynarodowym forum Legacy(GT), tak więc już +/- wiem co i jak. Teraz tylko Clio musi pójść Może jakieś foto Clio i cena Link to post Share on other sites
yak 48 Posted October 24, 2017 Author Share Posted October 24, 2017 Clio jest na Allegro. Jedyny Red Bull wystawiony - myślę, że dość łatwo będzie znaleźć Nie chcę tutaj spamować linkami. Link to post Share on other sites
Filip Cz 23 Posted October 24, 2017 Share Posted October 24, 2017 Daj linka. Link to post Share on other sites
yak 48 Posted October 24, 2017 Author Share Posted October 24, 2017 Mam nadzieję, że moderacja mnie nie pogoni za to https://www.otomoto.pl/oferta/renault-clio-rs-red-bull-salon-polska-bezwypadkowy-34-000-km-ID6zcSXs.html Link to post Share on other sites
Filip Cz 23 Posted October 24, 2017 Share Posted October 24, 2017 Co ma gonić? Cel jest zbożny - zbierasz na Legaca Kozacki jest. Link to post Share on other sites
yak 48 Posted October 24, 2017 Author Share Posted October 24, 2017 Dziękuję Tylko mega ciężko o kupującego. Ktoś musi po prostu szukać takiego samochodu. Co ciekawe jedyne formy kontaktu które miałem, to byli właściciele, chcący wrócić do Cliówki Tylko cały czas cena nie ta Link to post Share on other sites
maciek323 132 Posted November 24, 2017 Share Posted November 24, 2017 i jak YAK? Kupiłes LGT? zadowolony jesteś?? Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now