Jabol1908 Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 Przymierzam się do wstawienia zegarów od ciśnienia i temp oleju. Miejsce montażu pod alternatorem. Tylko nie wiem co zrobić z oryginalny czujnikiem. Adapter ma tylko 2 wejścia.Myslicicie ze mogę połączyć ze sobą 2 adaptery by wkręcić 3 czujniki?Podobno nie trzeba wkręcać oryginalnego czujnika ale czy to nie wiąże się z jakimiś problemami? Nie wyskoczy check engine kiedyś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba553 Opublikowano 16 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 A czemu nie montujesz tego w tylnej części bloku pod kolektorem ssącym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 16 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 W tym miejscu w którym chcesz dać pomiar jest nie miarodajny więc po co ? Czujnik od temperatury oleju wkręć za pomocą adaptera w zaślepkę pod alternatorem a czujnik ciśnienia w zaślepkę lewej głowicy. U mnie montaż wskaźnika Depo 4w1 wyglądał tak: https://goo.gl/photos/3jz1dT2fPecwo79R8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol1908 Opublikowano 16 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 (edytowane) dziekuje.dopiero wtajemniczam się w temat .a pierwsze filmiki czy instrukcje raczej wskazywały miejsce krecania czujników pod alternatorem ale widze ze to nie prawidłowe miejsce montażu.poczytam jeszcze trochę zanim się zabiorę za robote. jeszcze zapytam jak z czujnikiem temp oleju?tak jak przedstawił to ładnie ADK90 pod alternatorem w zaslepke?czy w tylnej części bloku sa 2 miejsca na 2 czujniki? kurde 2 komętarze a ja wiem ze miejsce pod alter jest złe tylko które jest lepsze tylni blok czy lewa głowica? jeszcze jedno pytnie co bardziej przydatniejsze? ciśnienie oleju czy temp wody??? Edytowane 16 Października 2017 przez Jabol1908 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Masz już fabryczny wskaźnik temperatury wody. Tak czy inaczej ciśnienie oleju IMHO ważniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 (edytowane) Te zaślepki kanałowe oleju w głowicy w moim przypadku były ciężkie do odkręcenia. Musiałem użyć torxa bo niestety imbuls 5 nie dał rady obrobił gniazdo. To też bywa różnie bo czytałem że komuś bez problemu się odkręciły. Dałem tak specjalnie czujniki aby wiedzieć jaka jest temp oleju w silniki w jego najcieplejszym miejscu oraz w głowicy ciśnienia bo jest najdalej od pompy oleju. Ciśnienie i temp oleju to taka podstawa. Temp płynu chłodniczego możesz odczytać dokładnie dzięki urządzeniu diagnostycznemu na bluetooth np ELM 327 i appką na tel np torque pro. Dzięki tej appce możesz tez odczytać błędy z ECU oraz je skasować. Ma też inne ciekawe funkcje Edytowane 17 Października 2017 przez ADK90 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol1908 Opublikowano 29 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 Czujniki zamontowane i wszystko ładnie działa. Dzieki ADK90 za konkretny poradnik , dużo łatwiej było to zrobić opierając się na nim. Otóż mam jeszcze jedno pytanie. poprzedni właściciel usunął pompę powietrza wtórnego ale zastanawia mnie jedna rzecz. Raczej to nie ma nic wspólnego z układem pompy wtórnej. Poniżej daje fotkę i mógł by ktoś powiedzieć na temat tego zaślepionego kołkiem węza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur.wac Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Czujniki zamontowane i wszystko ładnie działa. Dzieki ADK90 za konkretny poradnik , dużo łatwiej było to zrobić opierając się na nim. Otóż mam jeszcze jedno pytanie. poprzedni właściciel usunął pompę powietrza wtórnego ale zastanawia mnie jedna rzecz. Raczej to nie ma nic wspólnego z układem pompy wtórnej. Poniżej daje fotkę i mógł by ktoś powiedzieć na temat tego zaślepionego kołkiem węza? Masz zawór blow off ?.....( przy takim zaworze nadmiar ciśnienia puszczany jest w atmosferę )zamontowany prawdopodobnie i powrót zaślepiony Po polsku zwykły zawór zmieniony na blow off wydaje takie duże sssssyk przy odpuszczaniu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skyline Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 W dniu 15.10.2017 o 22:42, Jabol1908 napisał: Przymierzam się do wstawienia zegarów od ciśnienia i temp oleju. Miejsce montażu pod alternatorem. Tylko nie wiem co zrobić z oryginalny czujnikiem. Adapter ma tylko 2 wejścia.Myslicicie ze mogę połączyć ze sobą 2 adaptery by wkręcić 3 czujniki?Podobno nie trzeba wkręcać oryginalnego czujnika ale czy to nie wiąże się z jakimiś problemami? Nie wyskoczy check engine kiedyś? W dniu 16.10.2017 o 12:10, seba553 napisał: A czemu nie montujesz tego w tylnej części bloku pod kolektorem ssącym? odkopie troche temat,to w koncu gdzie lepiej ?? pod alternatorem ,albo w tylnej czesci bloku pod kolektorem,mi potrzebna jest tylko temperatura oleju,wiec pytam gdzie podpiac,i drugie pytanko ,gdzie kupie taki adapter bo jedyne co znalazlem do tej pory to sandwicz pod filter oleju,ale jakos nie do koca jestem przekonany do tego rozwiazania, z gory dzieki za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 41 minut temu, skyline napisał: ,to w koncu gdzie lepiej ?? pod alternatorem ,albo w tylnej czesci bloku pod kolektorem,mi potrzebna jest tylko temperatura oleju,wiec pytam gdzie podpiac,i drugie pytanko ,gdzie kupie taki adapter Czujnik temp oleju podłącz pod Inter Coler w zaślepkę. A tu kupisz taki adapter https://www.subarak.pl/silnik/1049-adapter-do-montazu-czujnika-oleju-subaru.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skyline Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 ok,dzieki za odpowiedz, to juz 3 opcja podlaczenia,moj IC-ek nie jest oryginalny ,czy tam tez sa zaslepki ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adaśko Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 Ja próbowałem odkręcić zaślepkę w lewej głowicy i nie dało rady jest tak zapieczona że obróciło mi frez i ampulem już tego raczej nie odkręcę,będę próbował tą zaślepkę pod ickiem odkręcić i tam czujnik wkręcić,adapter już mam. xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się