Jump to content

outback 2.5 dohc


diabel_215

Recommended Posts

Czesc, posiadam Outbacka z 98 roku, oczywiscie 2.5 dohc.
Wypadalo by wyregulowac w nim zaworu, jak wiadomo w tym silniku jest to dosc kosztowne :(
Dlatego tez wpadlem na pomysl zalozenia glowic sohc, mam dostepne glowice z 2.2 oraz z 1.6, podejrzewam ze te z 2.2 byly by lepsze ;) Jezeli wogole da sie zrobic taka operacje, co myslicie? beda jakies wieksze problemy? mam caly zatarty motor 2.2 wiec ewentualne czujniki, kola, ssacy mam. 
Przy okazji mam problem taki, ze moj outback jest od arabow, dzieki czemu jest zdrowy jak ryba, ale zdaje sie ze mam inny przeplywomierz niz te montowane na EU czy tez USA (kanada napewno), przedewszystkim inne mam rozlozenie pinow we wtyczce, teraz nie jestem pewien ale w EU skrajny pin jest wolny, a u mnie srodkowy. Moze ktos spotkal sie z takim tematem, albo wie w ktorej subarce byl taki sam przeplywomierz? A moze po prostu wystarczy przelozyc pin we wtyczce i jest po problemie? obecnie mam przelozony, z tego srodkowego na skrajny, czy jakos tak, niby jakas poprawa jest check dalej swieci. Kupilem auto z juz wymieniona przeplywka na EU i nie mam numerow orginalnej :(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...