Jump to content

Subaru impreza wrx 05 Tuning, turbo późno wstaje,4x4


Recommended Posts

witam, nabyłem niedawno wrx-a 2.0t i mam kilka pytań co to auta, otóż; 
- 1) czy to normalne ze turbo wstaje od 3.5k? 

- 2) jak dbać o te 4x4, jak jeździć itp? (jeździłem wcześniej oska 350km o 4x4 nie mam pojęcia) 
- 3) ile koni mogę wycisnąć bez zakuwania? ew. jakaś uszczelka odprężająca?
i jakie graty włożyć  żeby modyfikacje miały sens? 
- 4) auto ma przejechane 150tys chciałbym jeszcze wymienić olej w dyfrach i silniku, jaki olej?
- 5) rozrząd jakiej firmy?  

 

Link to post
Share on other sites

1. Zależy jakie turbo.

2.Normalnie, jeździsz jak każdym innym samochodem, dopóki się nie nagrzeje to delikatnie.

3. ~280KM

4.Olej jaki Ci się podoba, żeby tylko normy spełniał, ja do gt lałem motula x-cess 10w40, teraz do wrx leję 300v.

5.Oem????

Link to post
Share on other sites

Ad1 wszystko zależy od mapy i jak napisał mly96 turbo, dolotu wylotu ... nieszczelności ... brudnego przepływomierza 

 

Ad 2 Ruszaj przy 1.5 tys obrotów jak puścisz sprzęgło but ... tak żeby się nie ślizgało i nie śmierdziało.  Jak pojedziesz na przegląd to auto musi być na rolkach żeby wszystkie 4 koła kręciły się. Diagnoście z wróć uwagę, że to napęd stały 4*4*

Ad3 Wszystko zależy do czego chcesz wykorzystywać auto. Do codziennej jazdy proponuję 240-260 koni. 

Ad4 ile mark olejowych tyle zdań ... 

Ad5 proponuję na pewno markowy ... pamiętaj o pompie ... .

I zwykły Pan wiesio nie ogarnia rozrządu w Subaru ... 

To Ci mogę doradzić to sprawdzaj stan oleju ... 

Link to post
Share on other sites

dzięki wszystkim za rade, jednak jak wygląda wasze zdanie aby zrobić to na jakies 320-350km, jakie graty wsadzić?
i nie taniej mnie nie wyjdzie bo ja płace za same części montaż pisanie map itp itd mam free 
pozdrawiam i prosił bym o jakieś wypowiedzi jak to dobrze zrobić 

Link to post
Share on other sites

to sobie teraz policz zrobienie silnika żeby wytrzymał 350KM, zawiecha, hamulce, turbo, wtryski, pompa paliwa, intercooler, remap i ponad 20k w du...

edit.

aaa zapomniałem, dolicz sobie napędy z sti +-10k bo wrx-owe nie wytrzymają na dłuższą metę 280KM

Edited by mly96
Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, mly96 napisał:

to sobie teraz policz zrobienie silnika żeby wytrzymał 350KM, zawiecha, hamulce, turbo, wtryski, pompa paliwa, intercooler, remap i ponad 20k w du...

edit.

aaa zapomniałem, dolicz sobie napędy z sti +-10k bo wrx-owe nie wytrzymają na dłuższą metę 280KM

tak wiem o co chodzi tylko ze płacąc za same cześci to wyjdzie mi to tak w miarę dobrze myśle ale rozumiem.. 
a tam wyżej jeszcze zapytałem jaki olej do napędów zalać, coś proponujecie? 

Link to post
Share on other sites
31 minut temu, oskardudaosa napisał:

tak wiem o co chodzi tylko ze płacąc za same cześci to wyjdzie mi to tak w miarę dobrze myśle ale rozumiem.. 
a tam wyżej jeszcze zapytałem jaki olej do napędów zalać, coś proponujecie? 

75W90 GL5 może być Motul

Link to post
Share on other sites

Ja z kolei zauważyłem, że mój zegar boost pokazuje maksymalnie 0,3, a spadku mocy jakoś nie zauważyłem. Może minimalnie, a może ulegam sugestii? Czyżby padł zegar LAMCO? Chyba bez podłączenia do kompa się nie obejdzie.

Link to post
Share on other sites

Jak chcesz się tak bawić to możesz rozwiercić blok do 2.2  i pamiętaj o panewkach ... . 

 

Chodź do takich modyfikacji poszukaj STi masz wzmocnioną budę, mocniejsze dyfry, skrzynię i to co napisał mly96 ... .

 

Aż w końcu i tak z WRX zrobisz STi 

Link to post
Share on other sites

panowie byłem dziś po ten olej do napędów (przy okazji skrzynia) i teraz pytanie ile go potrzebuje, i jest taki problem ze motula tego 75w90 sa 3 lub 4 rodzaje i teraz który mam wsiąść 
a co do tuningu to stwierdziłem ze zrobię sobie takie 290 km (max 305)  takie żywe i na illegalne nocne starczy.
moze ktoś z forum poleci jakies turbo do takiej mocy? i czy będę musiał wtryskiwacze zmienić? 
ic, dolot i wszystkie sylikonowe węże  już zamówiłem 

pozdrawiam i czekam na odp :) 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...