lacky3pl Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 Legacy Outback 2.5 2005 rok. LPG przebieg 265tys km Instalacja STAg4 przejchane na instalacji 18tys km W zakresie obrotow 1500 do 2000 szarpanie odczuwalne na benzynie jak i LPG ogolnie odczuwalne jest brak mocy jakby go cos trzymalo z tylu Zawory po regulacji , nowe swiece ,nowe kable nowa cewka . Ktos mial podobny problem ??? Czy Katalizator kwalifikuje sie do wymiany czy wyciecia ?:) Ogolnie problem zaczal sie po przejechaniu ok 8000tys km na gazie mozliwe ze katalizator dostal przy lpg za swoje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 przejechane na gazie mam 120 tys - katalizator jest i ma się dobrze Zacznij od regulacji instalacji.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 14 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 5 minut temu, Piskoor napisał: przejechane na gazie mam 120 tys - katalizator jest i ma się dobrze Zacznij od regulacji instalacji.... na gazie i na benzynie szarpie wiec co tu regulowac ? blad jaki wyskoczy to P0420 Sprawnosc katalizatora za mala . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 u mnie wyskakuje raz na pół roku.... po dłuuugiej jeżdzie autostradowej. OBD II - kasowanie błędu - spokój na pół roku.. Ale absolutnie nic nie szarpie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melanż Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 Może zmień stacje paliw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 16 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Na pewno warto zweryfikować stan katalizatorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Przy gazie sonda dostaje błędne informacje i stąd możesz mieć błąd sprawności kata. Miałem podobny problem w Legacy III. Odkręciłem taką przedłużkę w której była sonda wkręcona. (Nie pamiętam jak się to nazywa). Wyczyściłem sondę lambda i wkręciłem już bez tej specyficznej przedłużki. Efekt? Auto się odmuliło na dolnym zakresie obrotów i zgasł check engine. Aaaa i jeszcze wymieniłem wszystkie filtry LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się