Skocz do zawartości

Stały napęd na 3 koła


ZdanoG6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nie mam za bardzo o tym pojęcia bo dopiero zaczynam przygodę z autem, ale w powietrzu na zapiętym pierwszym biegu kręcą się koła tylne i lewy przód. Prawy przód stoi w miejscu. Wiadomo, brak szpery, ale w takim układzie z tyłu też powinno kręcić się jedno i to chyba w przeciwną stronę ?? Doświadczenie tylko z FWD i stąd brak wiedzy
Co jest przyczyną?

 

https://www.youtube.com/watch?v=jL36kkHk4Fc

Edytowane przez ZdanoG6
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, ZdanoG6 napisał:

Co jest przyczyną?

Różne opory ruchu prawego i lewego "napędu".

Jest to naturalne i pewnie wszystko jest ok ,chociaż nie da się wykluczyć ,ze te opory z prawej są za duże. .Jak chcesz sie bawić to podnieś auto wyżej , dokręć przednie koła i łap za jedno, potem drugie. Jeśli siła do utrzymania nie będzie wyrażnie się róznić ,to wszystko ok.

Trzeba raczej drugiej osoby,żeby leciutko ze sprzęgła ruszać, a nie łapać koła w biegu.

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, melanż napisał:

Zawsze mnie to śmieszyło że FHI nie wkładało do GT jak i WRX konkretnych napędów.

To znaczy co? Chyba dużo lepsze napędy niz w innych czterodrzwiowych sedanach z tamtych lat do codziennego użytku  , które w większości miały  napęd jedną oś i otwarte dyfry. Do sportu były inne bazy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...