Jump to content
kamilxus

Kolejny diesel się skończył

Recommended Posts

Żebyś sobie tylko nie wykrakał.:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, ponton napisał:

Proszę o poradę - co zrobić, aby mój siedmioletni sbd obk padł.

 

nie musisz nic robić, cierpliwie czekaj :D

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Proszę o poradę - co zrobić, aby mój siedmioletni sbd obk  

 

Nic się nie stanie, koledzy jeździć dieslami nie umieją

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, jaszyn napisał:

 

nie musisz nic robić, cierpliwie czekaj :D

Eksperyment trwa, ciekaw jestem jaki wynik uda się wykręcić. Faktem jest, że udział miasta do trasy jest w moim przypadku mały. Po drugie, do serca wziąłem sobie zasadę, że obroty silnika poniżej 2000/min. nie istnieją. Zobaczymy co tych mądrości wyniknie. 

Ciekawe, czy SIP przewiduje honory dla rekordzisty w przebiegu sbd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minut temu, ponton napisał:

Ciekawe, czy SIP przewiduje honory dla rekordzisty w przebiegu sbd ;)

 

proponowałbym odznaczenie  np. "grande cojones" albo coś takiego  ;)

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minut temu, ponton napisał:

Eksperyment trwa, ciekaw jestem jaki wynik uda się wykręcić. Faktem jest, że udział miasta do trasy jest w moim przypadku mały. Po drugie, do serca wziąłem sobie zasadę, że obroty silnika poniżej 2000/min. nie istnieją. Zobaczymy co tych mądrości wyniknie. 

Ciekawe, czy SIP przewiduje honory dla rekordzisty w przebiegu sbd ;)

 

Życzę ci kolejnych 260k km bezawaryjnej jazdy, szczęścia i pomyślności w życiu prywatnym i góry kasy (naprawdę). 

Ale to że dziadek szwagra palił 40 papierosów dziennie i dożył 100 niestety nie potwierdza, że palenie jest zdrowe. 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Po drugie, do serca wziąłem sobie zasadę, że obroty silnika poniżej 2000/min. nie istnieją. 


O i to jest dobre posunięcie i jeszcze w mieście max trzeci bieg oczywiście jak nie korków

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 17.01.2018 o 10:54, pegi napisał:

Jeździ :D

Jeśli opisałeś na forum, co i jak z przekładką Diesla na benzynę , to poproszę o link. Jakie koszty robocizny takiego zabiegu?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 26.01.2018 o 20:47, cewie napisał:

Jeśli opisałeś na forum, co i jak z przekładką Diesla na benzynę , to poproszę o link. Jakie koszty robocizny takiego zabiegu?

 

To taki raczej z przymrużeniem oka wpis był ;) Wątek jest w nielegalu o SVX Turbo. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 25.01.2018 o 12:09, jaszyn napisał:

 

proponowałbym odznaczenie  np. "grande cojones" albo coś takiego  ;)

 

Wersję "grande cojones" dla kobiet też mogę przyjąć, z moimi 270 000 km w Outbacku, wciąż z tym samym sprzęgłem i silnikiem :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Poznanianka napisał:

 

Wersję "grande cojones" dla kobiet też mogę przyjąć, z moimi 270 000 km w Outbacku, wciąż z tym samym sprzęgłem i silnikiem :-)

Czyli jest nas więcej :)

Proponuję założyć wątek z przebiegami sbd - oczywiście bez awarii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Poznanianka napisał:

 

Wersję "grande cojones" dla kobiet też mogę przyjąć, z moimi 270 000 km w Outbacku, wciąż z tym samym sprzęgłem i silnikiem :-)

 

no gratulacje zacny przebieg, zwłaszcza że na jednym sprzęgle - ale to w ezoterycznym Poznaniu :D takie cuda

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 10.02.2018 o 22:02, jaszyn napisał:

 

no gratulacje zacny przebieg, zwłaszcza że na jednym sprzęgle - ale to w ezoterycznym Poznaniu :D takie cuda

 

Poznań podobno zbyt racjonalny na cuda ;-) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Poznanianka napisał:

Poznań podobno zbyt racjonalny na cuda ;-) 

 

Mieszkałem w Poznaniu prawie 8 lat  w tym na Jeżycach i na Wildzie - i z tego co pamiętam to tam to się dopiero działy cuda :D Życzę dalszej udanej jazdy SBD.

Edited by jaszyn

Share this post


Link to post
Share on other sites

W poniedziałek robiłem przegląd na 280 000 tysięcy, ciągle na tym samym silniku, sprzęgle, dpf'ie itd. Jedyne co było zmieniane na gwarancji to: wtryski oraz przednie lampy (co do lamp to i tak się znowu odblaśniki powypalały i trzeba było zrobic regenerację). Co do problemów to były dpf'em,problem był od początku jak kupiłem auto, przy wypalaniu ewidentnie było czuć spadek mocy, a od przebiegu około 240 000 km dpf się "zapychał" i chyba z 4 razy po 5000 km przebiegu musiałe wymieniać olej, bo był rozrzedzony. Około pół roku temu wyczytałem gdzieś na forum, że ktoś mial podobny problem i przyczynął był jeden z czujników przy dpf'ie, wymieniłem od razu dwa i problem minął. Życzę takich samych i większych przebiegów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mnie oleju nieco ubywa i nigdy nie miałem za wysokiego poziomu:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 14.02.2018 o 15:49, leinad napisał:

W poniedziałek robiłem przegląd na 280 000 tysięcy, ciągle na tym samym silniku, sprzęgle, dpf'ie itd. Jedyne co było zmieniane na gwarancji to: wtryski oraz przednie lampy (co do lamp to i tak się znowu odblaśniki powypalały i trzeba było zrobic regenerację). Co do problemów to były dpf'em,problem był od początku jak kupiłem auto, przy wypalaniu ewidentnie było czuć spadek mocy, a od przebiegu około 240 000 km dpf się "zapychał" i chyba z 4 razy po 5000 km przebiegu musiałe wymieniać olej, bo był rozrzedzony. Około pół roku temu wyczytałem gdzieś na forum, że ktoś mial podobny problem i przyczynął był jeden z czujników przy dpf'ie, wymieniłem od razu dwa i problem minął. Życzę takich samych i większych przebiegów.

Czy nie parują Ci lampy po regeneracji? Mi po takim zabiegu jedno oko mgłą zachodzi ;) Czujniki kupiłeś używane? Jaki koszt? U mnie od czasu do czasu, dymi z rury. Podejrzewam, że może to być związane z wypalaniem dpf, ponieważ parametry pracy silnika są w porządku. Na przeglądzie nic nie wyszło, a dymi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

parujący xeon z czasem padnie, na dole zbiera się woda i niszczy elektrykę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rada na wypalanie odbłyśników zalożylem dzienne po wymianie lamp i tak ksenony pała się tylko jak jest ciemno

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minut temu, siwy_001 napisał:

parujący xeon z czasem padnie, na dole zbiera się woda i niszczy elektrykę

Wymieniłem żarniki na nowe, bo faktycznie jeden z fabrycznych padł. W takim razie muszę się zająć uszczelnieniem lampy...

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, ponton napisał:

Czy nie parują Ci lampy po regeneracji? Mi po takim zabiegu jedno oko mgłą zachodzi ;) Czujniki kupiłeś używane? Jaki koszt? U mnie od czasu do czasu, dymi z rury. Podejrzewam, że może to być związane z wypalaniem dpf, ponieważ parametry pracy silnika są w porządku. Na przeglądzie nic nie wyszło, a dymi...

 

Po regeneracji lampy nie parują, robiłem to w tej firmie http://www.polerowanielamp.com . Wszsytko wymieniałem w Serwisie w Białymstoku (Grafix) i z tego co pamiętam to czujniki kosztowały w okolicy 700 zł za sztukę. Co do dymienia to nic takiego u siebie nie zauważyłem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przymierzam się do zakupu Outback`a po 2010 roku z silnikiem Diesla. Czy w rocznikach 2010-2013 wyeliminowano problemy z lat 2008-2009? Czy może dalej (chociaż może rzadziej) się powtarzają? Będę wdzięczny za odpowiedzi/informacje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, mojemoto2 napisał:

Czy w rocznikach 2010-2013 wyeliminowano problemy z lat 2008-2009? Czy może dalej (chociaż może rzadziej) się powtarzają? Będę wdzięczny za odpowiedzi/informacje

sam sobie możesz odpowiedziec na to pytanie przegladając portale z autami..

https://www.mobile.de/pl/samochod/subaru/vhc:car,pgn:1,pgs:50,ms1:23500__,frn:2010,frx:2014,ful:diesel,dmg:true

https://www.otomoto.pl/osobowe/subaru/?search[filter_float_year%3Afrom]=2010&search[filter_float_year%3Ato]=2014&search[filter_enum_fuel_type][0]=diesel&search[filter_enum_damaged]=1&search[brand_program_id][0]=&search[country]=

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...