Skocz do zawartości

Problem z wentylatorem i pompą paliwa


Lewy_Rally

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

 

Przystąpiłem do montażu istalacji i całej reszty po montażu klatki w Imprezie GT.  Po "spięciu" wszystkiego napotkałem problem, taki że po włączeniu zapłonu cyklicznie włączają się wentylatory chłodnic i w tym samym czasie co wentylatory pracuje również pompa paliwa. Trwa to ok. 2-3s po czym przestaje na taki sam okres czau po czym znowu się "odpala". Dodam, że słychać cykanie przekaźników w tym czasie. Auto zapala ale przygasa ze względu na właśnie cykliczną pracę pompy paliwa. 

Miał ktoś może podobny problem albo może nakieruje mnie gdzie szukać przyczyny? Próbuję najpierw zaczerpnąć jakiś informacji a poźniej z tym wlaczyć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie paliło cały czas bezpiecznik od poświetlenia. Na "piechotę" odłączałem różne przekaźniki, które mogły powodować jakieś zwarcie i w końcu natrafiłem na niego za radiem w centralnej części deski rodzielczej na 2 piny. Po odłączeniu wszystko chodzi jak powinno ale nie wiem za co on odpowiada, jutro wstawię zdjęcie może ktoś rozszyfruje :unsure:

Mam jeszcze problem ze sterowniem szybami. Do kostki przy głównych przełącznikach w drzwiach kierowcy nie dochodzi napięcie. Jakiś pomysł gdzie szukać prądu? :D Gdzie się znajduje jakiś przekaźnik od szyb? 
Jest w ogóle gdzieś dostępny schemat elektryki do GC8? 

Edytowane przez Lewy_Rally
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...