Szizi Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 Witam Kolegów, Mam straszny problem z moim forkiem...silnik ciągle chodzi nierówno, nie ma mocy, szarpie i strzela z wydechu. Pierwszą diagnozą musi być problem z zapłonem. Dodatkowo powiem, że szybko padają mi przewody zapłonowe bo beru padły po około 5 miesiącach, a ngk po 2. Kupiłem oryginalne przewody subaru, po wymianie przez 1 km chodził normalnie i znowu te same objawy szlag mnie już trafia. Świece są nowe, kable jak pisałem też, nawet zamówiłem nową cewkę ale na niej obroty falowały cały czas i też nie miał mocy...po włożeniu nowej wszystko wróciło do normy oczywiście do wspomnianego 1 km...Proszę o pomoc bo już nie mam żadnych pomysłów. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 Zawory wyregulowane?Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szizi Opublikowano 11 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 Niestety nie, ciągle zdawało mi się, że w tym modelu była hydrauliczna regulacja luzów zaworowych...mylę się ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filippe_1007 Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 Tak, mylisz się Regulacja jest mechaniczna na śrubki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 Powtorze sie juz któryś raz, ale podobne objawy mialem przy niesprawnej sondzie lambda. Od jej sprawdzenia bym zaczal. U ciebie bodajrze beda 2 sondy. Sprawdz to zanim wymienisz polowe ukladu zaplonowego po raz kolejny. LPG jest na pokladzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szizi Opublikowano 11 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 Tak jest LPG, przyznam się, że nie robiłem regulacji luzów od 50 tys km...wyskakiwał mi błąd sondy ale tak już trochę jeździłem i nie było takich problemów Nie dodałem jeszcze, że jak silnik wkręci się na ponad 5 tys obrotów to wraca mu moc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 Mialem takie same objawy. A blad sondy nie wyskakiwal mi wcale Sprawdz sondy koniecznie! Zakrec jeszcze zawor na butli i pojezdzij troche na benzynie, zeby wykluczyc czy nie leje na bogato benzyna i gazem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szizi Opublikowano 11 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 Jutro będę umawiał wizytę u mechanika, więc powiem czy coś się udało załatwić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szizi Opublikowano 18 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 Winą awarii były luzy na zaworach...autko znowu chodzi tak jak powinno Dziękuje za pomoc i pozdrawiam ! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się