Alfer Opublikowano 8 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 Witam, Szukałem ale się nie doszukałem. Czy kupując SBD po wymianie short + wał w 2017 nadal jest ryzyko uszkodzenia silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 (edytowane) oczywiście , wszystkie pozostałe części , oprócz short bloku , mają swój przebieg i swoje lata ( shortblock zawiera w sobie wał - to jedna część ) ale należy dodać , że najczęściej nic się nie dzieje , jeżeli serwis dokona weryfikacji pozostałych elementów i nadmiernie zużyte wymieni lub poinformuje właściciela o takiej konieczności... Edytowane 9 Października 2017 przez Andrzej Koper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 (edytowane) 3 godziny temu, Andrzej Koper napisał: ... Panie Andrzeju - takie skróty myślowe mogą mieszać w głowach osób mniej zapoznanych z mechaniką... Jako autorytet powinien Pan ich unikać. Edytowane 9 Października 2017 przez WOJO 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 Teraz to chyba w każdej marce i w każdym modelu jest ryzyka, że silnik kleknie. Era silników na mln kkm minęła w poprzednim 1000-leciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 Pytanie czy w każdym naprawa/podmianka jest tak kosztowna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 59 minut temu, palmall napisał: Pytanie czy w każdym naprawa/podmianka jest tak kosztowna I to jest dobre pytanie. Subaru chyba należy do tej "droższej" grupy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 To jacy będą reprezentanci "grupy tańszej", przy kryterium wymiany elementów na nowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 6 godzin temu, palmall napisał: Pytanie czy w każdym naprawa/podmianka jest tak kosztowna shortblock SBD cenowo podobny do VW D i pochodnych VW . Chyba na tym forum zamieszczono kilka lat temu takie porównanie cen . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 11 minut temu, Andrzej Koper napisał: shortblock SBD cenowo podobny do VW D i pochodnych VW . Chyba na tym forum zamieszczono kilka lat temu takie porównanie cen . Części tak, ale nie wszystkie i robocizna tańsza Wychodzi ok 1/4 mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfer Opublikowano 9 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 (edytowane) No dobra, sam użyłem skrótu myślowego . Inaczej: czy znacie przypadki gdzie po wymianie short blocku oraz wału z korbowodami powtórzyła się awaria związana z ukręceniem wału lub pęknięciem short blocku? To że silnik padnie jest jasne - jak każdy kiedyś na pewno. Edytowane 9 Października 2017 przez Alfer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 nie spotkałem się z takim przypadkiem , zakładane shortbloki mają zmodyfikowaną panewkę tylnej części wału która powodowała te awarie , więc o to można się nie martwić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perun Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 nie spotkałem się z takim przypadkiem , zakładane shortbloki mają zmodyfikowaną panewkę tylnej części wału która powodowała te awarie , więc o to można się nie martwić. Panie Andrzeju, a jakie oznaczenia/numery fabryczne mają bloki z tą modyfikacją? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 do chwili obecnej było około 5 modyfikacji shortblocku/zmiana numeru katalogowego. Teoretycznie gdybym znał VIN to mogę sprawdzić jedynie ilość modyfikacji ...ale o co w nich konkretnie chodzi to nie wiadomo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfer Opublikowano 10 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 To chcialem uslyszec, dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się