RAV Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Witam Od niedawna użytkuje OBK 2,5 z 2005 roku . Nie udało mi się znaleźć instrukcji obsługi to tego samochodu a dziś usłyszałem we wnętrzu trzykrotne pikanie. Co to może być? Czyżby rezerwa paliwa? Wskazówka paliwa jest na 1/4. Co prawda już miałem niższy stan paliwa ale wcześniej takiego pikania nie kojarzę. Czy w ogólne jest tam kontrola rezerwy? W Foresterze SG zapalała się dopiero jak wskazówka pokazywała zero. Gdyby ktoś z Was miał instrukcje w PDF to się polecam - co prawda auto było zakupione w SIP ale instrukcja nie dotrwała do dziś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nevada Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Rezerwa raczej nie wydaje żadnych dźwięków, świeci tylko kontrolka. Nie kojarzę żadnych dźwięków ostrzegawczych poza niezapiętym pasem, ale to już w trakcie jazdy. Może jakiś alarmalbo inne zabezpieczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Może nawigacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perun Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Cześć. Jedyne, co u mnie pika, to ostrzeżenie o niezapiętych pasach na przednich fotelach - kiedy na przykład położę coś cięższego na fotelu pasażera. Tylko, że jest to dźwięk ciągły. Może to coś związanego z alarmem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Piknięcie też jest po pierwszych 2 godzinach od uruchomienia silnika i potem co godzinę (licznik E/T). Może też pikać elektryczny fotel po ustawieniu na zaprogramowaną pozycję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maras07 Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Ap ropo pikania gdy nie zapniemy pasów, zlokalizował ktoś ten głośniczek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 1 godzinę temu, STomasz napisał: Ap ropo pikania gdy nie zapniemy pasów, zlokalizował ktoś ten głośniczek? Ropo, ropo - jeśli dobrze pamiętam, to jest pod fotelem pasażera (chyba schowany pod wykładziną podłog.). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 W dniu 3.10.2017 o 23:55, Kambol napisał: Piknięcie też jest po pierwszych 2 godzinach od uruchomienia silnika i potem co godzinę (licznik E/T). Może też pikać elektryczny fotel po ustawieniu na zaprogramowaną pozycję. Ale w poliftowych Legacy/Outback Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAV Opublikowano 5 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Dziękuję za uwagi. Prawdopodobnie to jednak plecak na fotelu pasażera. Nie zwróciłem uwagi czy lampka nad lusterkiem swiecila. Teraz pozostała walka se słabym odbiorem radia, gasnącym wyświetlaczem komputera i może zacznę cieszyć się sprawnym autem. Mechanicznie już jest ogarnięty ale te drobiazgi mnie denerwują. Forester mnie rozpiescil - był przez 5 lat totalnie bezawaryjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 6 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 W dniu 5.10.2017 o 08:43, RAV napisał: Dziękuję za uwagi. Prawdopodobnie to jednak plecak na fotelu pasażera. Nie zwróciłem uwagi czy lampka nad lusterkiem swiecila. Teraz pozostała walka se słabym odbiorem radia, gasnącym wyświetlaczem komputera i może zacznę cieszyć się sprawnym autem. Mechanicznie już jest ogarnięty ale te drobiazgi mnie denerwują. Forester mnie rozpiescil - był przez 5 lat totalnie bezawaryjny. To czego zmieniałeś? 1. Radio może słabo odbierać przez: a. odłączoną od radia wiązkę anteny. b. uszkodzony (lub brak) wzmacniacz antenowy w tylnej klapie. 2. Wyświetlacz próbowałeś reanimować - utleniona cyna i zimne luty do sprawdzenia. Jak to wszystkie problemy, to masz bezproblemowy egzemplarz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAV Opublikowano 6 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 (edytowane) Godzinę temu, WOJO napisał: To czego zmieniałeś? 1. Radio może słabo odbierać przez: a. odłączoną od radia wiązkę anteny. b. uszkodzony (lub brak) wzmacniacz antenowy w tylnej klapie. 2. Wyświetlacz próbowałeś reanimować - utleniona cyna i zimne luty do sprawdzenia. Jak to wszystkie problemy, to masz bezproblemowy egzemplarz. Antena do radia podłączona, wzmacniacz zmieniony - efekt marny albo żaden. Tzn radia nie wiem jak wyjąć ale jak łapiesz za koniec anteny palcami to zaczyna odbierać.. Wyświetlacz wyciągnołem - przylutowałem na kondensatorach, bliżej ekranu się bałem- efekt żaden. Wczoraj dziwnie szybko padła poduszka skrzyni, zawieszenie ogarnołem wczesniej, przepustnica tez wymagała ingerencji. W sumie najważniejsza wada tego auta to korozja - auto od nowości widziało polską sól. Dziur na szczęście nie ma - konserwacja wstępnie zrobiona. Edytowane 6 Października 2017 przez RAV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 6 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 Godzinę temu, RAV napisał: Antena do radia podłączona, wzmacniacz zmieniony - efekt marny albo żaden. Tzn radia nie wiem jak wyjąć ale jak łapiesz za koniec anteny palcami to zaczyna odbierać.. Wyświetlacz wyciągnołem - przylutowałem na kondensatorach, bliżej ekranu się bałem- efekt żaden. Wczoraj dziwnie szybko padła poduszka skrzyni, zawieszenie ogarnołem wczesniej, przepustnica tez wymagała ingerencji. W sumie najważniejsza wada tego auta to korozja - auto od nowości widziało polską sól. Dziur na szczęście nie ma - konserwacja wstępnie zrobiona. Jeżeli masz na myśli poduszkę centralną skrzyni "kość", to spróbuj ją dokręcić na obu śrubach. Miałem właśnie taką "usterkę". Przy każdym hamowaniu i ruszaniu słyszałem pojedynczy głuchy stuk, bo jednemu "mechanikowi" zabrakło czasu na jej dokręcenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się