mechanik Opublikowano 19 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2017 (edytowane) Godzinę temu, Karas napisał: STI to sportowy samochód i chyba nie dla zwykłego zjadacza chleba ( spalanie, koszta czesci, przeglądów itp itd) Według mnie STI sprzedaje się w małych ilościach bo to sedanik w formacie kompaktowym i jako daily car byłby dużym kompromisem - jest sporo osób które mają w rodzinie jedno/dwa auta do wszystkiego. Co innego Levorg 300 KM. 16 godzin temu, Sebastian.R napisał: Inna sprawa, ze kazdy sie nagada a i tak wysokich mocy nie kupi. Widzc po sprzedazy. Tysiace subaru sprzedane rocznie a STI ile? Z 15? Nieparawda. Nie kupują bo nie ma w ofercie - proste. XT jest i sprzedaje się świetnie. Edytowane 19 Listopada 2017 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2017 15 godzin temu, Sebastian.R napisał: Jednego bym tylko nie chciał w tym wnetrzu. Tego badziewnego ISR dyndającego pod sufitem i wiecznie w lato odklejonego. Zmienilo sie cos w technolgi montazu? Zmieniło. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 19 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2017 47 minut temu, mechanik napisał: Według mnie STI sprzedaje się w małych ilościach bo to sedanik w formacie kompaktowym "średniak" w jakim sensie ? wielkości ? STI w tej kwestii to całkiem przyzwoite auto mające wystarczająco miejsca dla 4 osób i całkiem sensowny bagażnik powiedziałbym wręcz, że jako kompakt jest dość duży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 19 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2017 4 minuty temu, ketivv napisał: STI w tej kwestii to całkiem przyzwoite auto mające wystarczająco miejsca dla 4 osób i całkiem sensowny bagażnik powiedziałbym wręcz, że jako kompakt jest dość duży Oglądałem, macałem to po prostu sedan klasy kompakt, takie auta są mało 'praktyczne'. Auto w kombi w tym segmencie z tą mocą miałoby duże wzięcie, to chciałem powiedzieć . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 19 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2017 Oglądałem, macałem to po prostu sedan klasy kompakt, takie auta są mało 'praktyczne'. Auto w kombi w tym segmencie z tą mocą miałoby duże wzięcie, to chciałem powiedzieć . pełna zgoda zgoda co do "wad" sedana tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 19 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2017 4 godziny temu, mechanik napisał: Według mnie STI sprzedaje się w małych ilościach bo to sedanik w formacie kompaktowym i jako daily car byłby dużym kompromisem - jest sporo osób które mają w rodzinie jedno/dwa auta do wszystkiego IMO STI sprzedaje się w małych ilościach bo: 1) cena jest dość wysoka 2) jest mało konkurencyjny tzn. konkurencja typu a45 amg ( i wiele innych) jest zwyczajnie szybsza, bardziej komfortowa, ma lepsze warunki finansowania 3) posiada motor cieszący się nie najlepszą sławą ( 2,5t ) 4) nadwozie raczej nie ma nic do rzeczy. Był lanos i jakoś rynku nie podbił. Na chwile obecną jedyne sensowne auto którym zainteresowałbym się wchodząc do salonu tej marki to Forester XT . Podwyższony Levorg również byłby ciekawą propozycją ale takowy nie występuje. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 19 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2017 1 godzinę temu, Karas napisał: 1) cena jest dość wysoka 1 godzinę temu, Karas napisał: 4) nadwozie raczej nie ma nic do rzeczy. Był lanos i jakoś rynku nie podbił. jest też autem - jakby to powiedzieć - bezkompromisowym zbyt "wyposażonym" do jazdy codziennej a to kosztuje (hamulce, zawias, dobry napęd na 4 z centralnym aktywnym dyfrem, szpera na tyle , bezpośredni hydrauliczny układ kierowniczy 1 godzinę temu, Karas napisał: 3) posiada motor cieszący się nie najlepszą sławą ( 2,5t ) tak ale ten sam silnik jest też dobrze już poznany, łącznie z wadami jak i możliwością modów STI jest bez wątpienia świetnym autem do codziennej jazdy i nie ma żądnych przeciwwskazań żeby go w taki sposób używać natomiast problemem jest brak "oferty środka" taka Impreza WRX 2.0 DIT nie "sport sharp" jak STI ale "sport like" 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 19 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2017 10 godzin temu, aflinta napisał: Zmieniło. Rozwiń. Podoba mi sie, wyskocze na jazde próbną wolniejszym czasem. Zamiast ekscytowac sie silnikiem bardziej mnie zastanawia 18 calowa felga i ile komfortu zostanie w badz co badz malym i krotkim aucie. Czy oprocz wiekszej felgi w wersji sport zawieszenie jest dodatkowo utwardzone? Jakis inny stabilizator? Raju którą wersje macie na testy? Niedlugo przez Wawe bede przejezdzal... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 19 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2017 36 minut temu, Sebastian.R napisał: Raju którą wersje macie na testy? Niedlugo przez Wawe bede przejezdzal... 18 calową zapraszam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2017 2 godziny temu, Sebastian.R napisał: Rozwiń. Najnowszy moduł ISR ma coś w rodzaju plastikowego uchwytu, który jest gdzieś tam (przynajmniej u mnie) zaczepiony w lampce nad lusterkiem wstecznym - trzyma się solidnie, upały południa europy zaliczone i nic nie odpadło. Myślę, że testowe auta MY18 powinny już tę wersję ISR posiadać. Mikrofon za to chyba dalej jest przyklejony... ale u mnie trzyma się dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 FOCUS RS też ma sporo problemów z silnikiem (rzekłbym, że nawet przeskoczył już sławetne subarowe 2.5T) i sprzedaje się świetnie. Niekoniecznie wpływa to więc bezpośrednio na poziom sprzedaży. Sam mając możliwości finansowe wziąłbym nowe STi mimo jego przypadłości. Szczególnie, że jest gwarancja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor44 Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 (edytowane) No bo RS jednak dopasiony kosztuje 170-180, lepsze osiągi (chociaż podobno z trzymaniem tych parametrów przez silnik to jest jednak lipa ), ma trochę nowinek na pokładzie, bardzo miłe wnętrze itd. Do tego cały marketing i PR. Ford się pewnie ogarnie z tym RS-em i wypuszczą nowy silnik za jakiś czas (mniemam). A STI to wciąż old school (i kosztuje strasznie dużo) Edytowane 20 Listopada 2017 przez Sikor44 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 W dniu 11/18/2017 o 19:18, Sebastian.R napisał: Inna sprawa, ze kazdy sie nagada a i tak wysokich mocy nie kupi. Widzc po sprzedazy. Tysiace subaru sprzedane rocznie a STI ile? Z 15? Ciut więcej w ostatnich latach, ale wcześniej koło 20 2007- 12 2008 - 50 (niski kurs euro) 2009 - 12 2010 - 25 WRX + STI 2011 - 25 2012 - 16 2013 - 11 2014 - 56 2015 - 62 2016 - 46 https://forum.subaru.pl/topic/16005-udział-w-rynku/?do=findComment&comment=2605962 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 (edytowane) W dniu 16.11.2017 o 14:21, raju napisał: Szanowny Panie, od 12 lat sprzedaję samochody Subaru, od 12 lat jestem forumowiczem. Nie mam potrzeby "nakręcać" sobie sprzedaż poprzez nagrywanie filmików balansując przy tym na krawędzi życia i śmierci. Nie jest również moim celem propagowanie niebezpiecznych i niezgodnych z prawem technik prowadzenia pojazdu. Jeżeli Pana celem jest wytknięcie palcem tego co Panu, tu, na tym forum publicznym nie pasuje, tak moim prawem jest zaprezentowanie modelu w taki sposób w jaki ja sobie to wymyśliłem. Ciągnięcie tego tematu przez Pana jest aroganckie i pozbawione dobrego smaku. Może dla własnego spokoju warto by było, aby forum Pan zamknął. Mimo tych wszystkich niesprzyjających okoliczności, życzę Panu miłego dnia. I Ty się dajesz prowokować? Edytowane 22 Listopada 2017 przez guma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba Piła Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 Reklama W dniu 14.11.2017 o 21:56, Tsunetomo napisał: szczególnie w wypadku typa który w narracji programu "wszystkie ekscytujące momenty z nagrania wzrostu drzewa" kadrujac samego siebie dzieli się swą wiedza To, to! Ale przynajmniej grzecznie się zawsze przywita... W dniu 16.11.2017 o 09:14, Jaca68 napisał: Ale niech będą testy, nie ma jakiegoś toru w okolicach Wawy żeby to zrobić profesjonalnie? A tak mamy w normalnym ruchu 180 na ekspresówce a potem 120 na rozjeździe z ograniczeniem do 70 i jeszcze komentarz, nie będę przeginał bo prowadzę jedną ręką. Ludzie obejrzą i będą cisnąc na maksa, bo przecież Subaru to takie zajebiste auta, same jadą. No szkoła jazdy subaru. A forumowicze przyklaskują, bo podnieca ich nowa Impreza. Filmiki froga i jego klonów na You Tube też wam się podobają? A może oni są źli, ale zasłużony pracownik salonu subaru ma inne prawa na drodze? Większość z nas przekracza prędkość czasami, ale nie filmuje tego i nie wrzuca do neta. To może nowy wątek założymy - ja też mogę jak Frog? Jak daaaaaaaawno temu miałem Alfę Romeo, to taki Frog mógł mi buty czyścić. A najdziwniejsze - przez 5 lat niskiego latania Alfą (bo to nie była jazda, tylko niskie latanie) tylko 1 dowód uznania od psiarni. Faktem jest, że Polska nie była wówczas jeszcze naszpikowana fotoradarami jak babciny sernik rodzynkami. Dziś, jak o tym pomyślę, to czasem mi nawet trochę wstyd. Teraz człowiek starszy, mądrzejszy(???), już szaleństwa nie w głowie, ale jak usłyszałem ten chrapliwy pomruk boxera na 6000obr/min, to bestia znów się we mnie budzi. Dlatego proszę więcej nie publikować takich filmików!!! Ja mam diesla, ja chcę mieć spokój! 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 23 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2017 W dniu 19 listopada 2017 o 22:14, Andrzej Koper napisał: 18 calową zapraszam... Prosze zatankowac Jak tylko bede znal godzine - dam znac. Jak mi spotkania nie pokrzyzuja planow to bede w ten piątek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 24 Listopada 2017 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 Wydaje się, że dyskusja o nowej Imprezie trochę odbiega od tematu. Cóż, przyznaję, że sam przyczyniłem się do opóźnienia prezentacji tego modelu. Udało mi się przekonać innych importerów, a w konsekwencji także Subaru Corporation do tego, aby system EyeSight był dostępny dla wszystkich wersji i zestandaryzowany. A to spowodowało kilkumiesięczne opóźnienie we wprowadzeniu na rynek Europy. Uważałem ( i dalej uważam ) że nowy model wchodzący na rynek powinien być wyposażony w EyeSight, gdyż bezpieczeństwo jest w moim przekonaniu najważniejsze ( stąd też w dalszym ciągu wszystkie samochody mają ISR, a teraz również Imprezy i XV będą objęte programem szkoleń kierowców ( m.on. dlatego, aby znać ne tylko zalety, ale i ograniczenia systemu ). A co samego systemu i jego skuteczności - zachęcam do zapoznania się z niniejszymi wynikami badań ( dla nieznających języka angielskiego polecam tabelki prezentujący efektywność systemów dla poszczególnych modeli od str. 6) : https://www-esv.nhtsa.dot.gov/Proceedings/23/files/23ESV-000168.PDF Innym tematem są oceny stylizacji nowego samochodu. Szczególnie na stronie FB krytyka jest .... jak zwykle. Tym razem jako "ostatnia prawdziwa Impreza" oceniane są modele z roku 2008, lub GD. "brzydka", "brak indywidualizmu", "dawniej to miały charakter" to tylko niektóre spośród ( negatywnych ) ocen. Cóż, mam niezłą pamięć. Gdy jeszcze nie było FB na tym Forum podobne opinie były głoszone przy wprowadzaniu każdej nowej generacji Imprezy ( kto ma cierpliwość, może poszukać w czeluściach Forum ). I podobnie jak dawniej opinie są publikowane przed obejrzeniem nowego samochodu, a tym bardziej przed wykonaniem jazdy próbnej. Tak więc zachęcam do oglądanie i jeżdżenia zarówno Imprezą, jak i XV. Do kawalerskich startów spod świateł nie są optymalnym "orężem". Ale i tak od 90% samochodów jest szybsza. A to w czym Impreza "od zawsze" była znakomita - prowadzenie - jest w moim przekonaniu ( po licznych testach ) naprawdę na najwyższym poziomie. Ciekaw jestem Państwa opinii ! 1 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 Ja mam pytanie jak najbardziej w temacie - czy w Polsce będzie tylko hatch/kombi? Sedan z rynku usa bardziej mi się podoba... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 24 Listopada 2017 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 14 minut temu, rosaskc napisał: Sedan z rynku usa bardziej mi się podoba Problem w tym, że w całej Europie sedany w tej klasie są coraz mniej popularne. W efekcie tych rozważań Impreza będzie oferowana na starym kontynencie tylko jako hatchback ( sorry !). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burton Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 mnie się ta impreza zaczyna podobać... jak wygląda sprawa z relingami? bo chyba nie ma ich w specyfikacji, a widziałem gdzieś na zdjęciach... jakie będą dostępne kolory? też nigdzie tego nie widzę.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 24 Listopada 2017 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 Kolory : http://www.subaru.pl/2018impreza.html Relingi są w XV. W Imprezie ew. montaż bagażnika dachowego na standardowych zasadach. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 Design wiadomo to kwestia bardzo indywidualna. Mi się nowa Impreza akurat podoba. Przedtem też mi się podobała. Najlepiej samemu sprawdzić na żywo, co mam nadzieję że mi się uda wkrótce. Potem będę w stanie coś więcej powiedzieć. Relację innych są jak najbardziej zachęcające. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 Ludzie narzekają a moim zdaniem w tej generacji Impreza zalicza spory skok jakościowy i designerski. Samochod ma klasycznie, bardzo ładnie narysowaną linie. W stosunku do konkurencji która stawia bardziej na futuryzm jest trochę zachowawczy ale to akurat zawsze chyba było cechą subaru. Ja wole taka klasykę niż przerysowany design ktory sie starzeje po 3 latach. Pytanie do Szanownej Dyrekcji - czy jakies inne silniki (hybryda? turbo?) w tym modelu są planowane czy raczej trzeba sie nastawiać na to co jest przez całą kadencję? Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 Byłem, oglądałem i jeżdziłem. Wyglądu zewnętrznego nie komentuje, albo sie komuś podoba albo nie. W środku - rewelacja. Chowają się dotychczasowe wszystkie modele Subaru. Wykończenie jest naprawde fajne. Nie macałem jakoś przesadnie dlugo żeby obadać każdy przycisk - ale sprawia naprawde super wrażenie. Jakiegoś "babola" może bym znalazł - ale mówie mało czasu. Pierwsze wrażenie mega pozytywne. Co najważniejsze, auto jest mega duże w środku. Ustawiłem się prawidłowo "na zegarek" i zmierzyłem miarką ilość cm pozostającą za mną (od oparcia przedniego fotela kierowcy do oparcia tylnego, na wysokości isofix). I to samo zrobiłem w Levorgu... I w imprezie zostało 5cm więcej! Oczywiście bagażnik malutki w porównaniu do levorga - ale miejscem w kabinie moim zdaniem wygrwa (nie wspominając do designie). Na szerokość nie mierzyłem ale wygląda mega przestronnie. Mam 182cm, grubas, założona gruba kurtka i czułem sie naprawde swobodnie. Co do jazdy - na tych 18 calowych felgach naprawde daje rade jeżeli chodzi o komfort. Auto jest ciche, nie wali na dziurach. Silnik - jest naprawde spoko. Jeździłem max do 130-140kmh i jak to jednostka wolnossąca, jak sie chce kopa w plecy trzeba wkrecić na obroty. Ale: 1) po wciśnieciu gazu reakcja jest natychmiastowa 2) auto wyrywa nieżle do przodu - w zakresie prędkości 0-30kmh jest naprawde spoko - to opóźnienie przy starcie które widac na filmikach... jest tylko na filmach, realne odczucie jest takie, ze auto naprawde dobrze startuje 3) przy 120kmh auto jest ciche i to pomimo szerokich opon 4) cvt i jej zestopniowanie jest naprawde fajne, do umiarkowanie dynamicznej jazdy spokojnie wystarcza jej kręcenie silnika do 3,5 tys obrotów. Są momenty kiedy kręci wyżej, ale trzeba sie o to naprawde postarać. Inne auta by też zredukowały więc nie ma o czym gadać. 5) czuje sie lekkość auta (czego nie moge powiedzieć o moim IS-F ważącym ze 300kg więcej) 6) elastyczność jest bardzo dobra, tak jak pisałem wcześniej - to, że coś jest na papierze czy na filmiku nie oznacza ze tak jest w rzeczywistości. Auto jest naprawde żwawe. Wyświetlacze - te dwa na konsoli środkowej - naprawde fajne jakości. Spokojnie można powiedzieć, że czołówka w klasie. Czas reakcji na dotyk naprawde szybki. Ten między zegarami - z racji, że wyswietla w wiekszości cyferki w sumie bez różnicy- ale wydaje się mieć gorsza rozdzielczość niż te środkowe. A może to kwestia doboru kolorów, ale nie wydaję sie taki fajny "kontrastowy". Podsumowując 1) ciche 2) duże w środku (kosztem bagażnika) 3) mega fajnie wykonane Minusy: 1) mała wielkość bagażnika 2) brak koła dojazdowego, lewarek jest, miejsce na koło też jest więc pozostaje zakup używki na allegro Audio - zapomniałem przetestowac A i jest błąd w specyfikacji - wersja exclusive w rzeczywistości ma aluminiowe nakładki na pedały. 1 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się