raju Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 (edytowane) 10 minut temu, burton napisał: witam, jak to jest, że wszyscy mówią, że w manualu auto szybciej by jechało , a cvt go tylko zamula? Pytam w kontekście nowego civica, który przyspiesza szybciej z cvt niż z manualem..... Witam, ciężko jest zmienić bieg szybciej niż nowoczesna skrzynia automatyczna tym bardziej w kontekście auta z permanentnym napędem wszystkich kół. Mówienie o tym, że CVT zamula mija się z prawdą (skrzynia zmienia przełożenia - symuluje zmianę przełożeń - szybciej jak DSG). Pozdrawiam 1 minutę temu, Siemek napisał: Dzięki ! A bawicie się sami w zmianę głośników w zakupionych u Was Subaru czy raczej na zewnątrz trzeba kombinować ? W związku z dużym doświadczeniem w temacie audio - tak, bawimy się sami Edytowane 16 Listopada 2017 przez raju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 2 godziny temu, Karol Maciejewski napisał: nic nie myle , sprawdz sobie czasy, w palowaniu spod swiatel moment nie ma tak duzego znaczenia bo i tak caly czas jestes w gornym zakresie obrotow gdzie przy niskim momencie masz maksymalna moc wysoko. Dlatego 200km w wolnossacej benzynie ma porownywalny czas do 0-100km/h jak 200km diesel/benzyna turbo, no moze ciut wolniejszy bedzie. Co innego w codziennej jezdzie , gdzie nie trzymasz auta powyzej 5k ciagle i liczy sie elastycznosc, przyspieszenie na 5biegu od 80 do 120 auto z wysokim momentem bedzie mialo duzo lepsze. akurat tak się składa że sprawdzałem w dodatku na własnej skórze . Auto z turbo będzie zawsze i wszędzie bez wyjątku szybsze do 100km/h i bardziej elastyczne niż auto wolnossace o takiej samej mocy. Fizyki nie oszukasz jedziesz momentem nie mocą.Co więcej auta z turbo o trochę mniejszej mocy np 180koni są szybsze niż wolnossace o mocy 200koni.Np taki brz vs 1,8tsi -a jeżeli na pokładzie jest dsg to wogole VW odjeżdża w kosmos. np Nowa impreza 2.0i 156koni awd 0-100km/h 9,8 sekund , Yeti czy inny VW 1,4tsi 150 koni 4x4 0-100km/h 8,7 sekund do stówki i wiele wiele innych. Raz jeszcze napisze matkę oszukasz, dziewczynę oszukasz ale fizyki nie oszukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol Maciejewski Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 (edytowane) 48 minut temu, Karas napisał: akurat tak się składa że sprawdzałem w dodatku na własnej skórze . Auto z turbo będzie zawsze i wszędzie bez wyjątku szybsze do 100km/h i bardziej elastyczne niż auto wolnossace o takiej samej mocy. Fizyki nie oszukasz jedziesz momentem nie mocą.Co więcej auta z turbo o trochę mniejszej mocy np 180koni są szybsze niż wolnossace o mocy 200koni.Np taki brz vs 1,8tsi -a jeżeli na pokładzie jest dsg to wogole VW odjeżdża w kosmos. np Nowa impreza 2.0i 156koni awd 0-100km/h 9,8 sekund , Yeti czy inny VW 1,4tsi 150 koni 4x4 0-100km/h 8,7 sekund do stówki i wiele wiele innych. Raz jeszcze napisze matkę oszukasz, dziewczynę oszukasz ale fizyki nie oszukasz porownujesz dwa zupelnie rozne auta gdzie 100 innych czynnikow ma znaczenie. http://www.motofakty.pl/samochody/dane-techniczne/mazda/6/iii-2012-teraz-sedan/ benzyna troche slabsza jest 0,5s wolniejsza, nie jest to jakas przepasc, przy rowniej mocy pewnie by bylo 0,4s, roznica na poziomie szybszej/wolniejszej zmiany biegu. Nie chce tutaj matematyki wyciagac, ale tak jak mowie , niski moment obrotowy przy starcie ze swiatel gdzie palujemu auto w gornym zakresie i tak, nie ma takiego znaczenia, wieksze znaczenie ma np przy wyprzedzaniu na 4 biegu. Edytowane 16 Listopada 2017 przez Karol Maciejewski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 (edytowane) 26 minut temu, Karol Maciejewski napisał: porownujesz dwa zupelnie rozne auta gdzie 100 innych czynnikow ma znaczenie. http://www.motofakty.pl/samochody/dane-techniczne/mazda/6/iii-2012-teraz-sedan/ porównuje bardzo zblizone auta( nadwoziem , masą ) z AWD mocą 150 koni jeden z turbo drugi wolnossak (czyli 150 koni z turbo awd vs 150 koni z wolnossaka awd) Ty natomiast porównujesz nie właściwie gdyż mazda nie ma napedu AWD, który jednak troche mocy silnikowi zabiera... porównuj auta o zblizonej mocy/masie i napędzie. 26 minut temu, Karol Maciejewski napisał: niski moment obrotowy przy starcie ze swiatel gdzie palujemu auto w gornym zakresie i tak, nie ma takiego znaczenia jeszcze raz Ci pisze ze ma kolosalne znaczenie w szczególności gdy max moment osiągany jest w turbo bardzo nisko. Im moc większa tym moment większy i różnica w przyspieszeniu wieksza - jak pisałem temat przerobiłem w Hondzie teraz w Subaru, turbo ( golfy , skody , kie)odjeżdżają spod świateł i to dość mocno nawet kiedy w wolnossaku strzelisz ze sprzegła i wskazówka obrotomierza przekroczy czerwone Edytowane 16 Listopada 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol Maciejewski Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 (edytowane) 29 minut temu, Karas napisał: porównuje bardzo zblizone auta( nadwoziem , masą ) z AWD mocą 150 koni jeden z turbo drugi wolnossak (czyli 150 koni z turbo awd vs 150 koni z wolnossaka awd) Ty natomiast porównujesz nie właściwie gdyż mazda nie ma napedu AWD, który jednak troche mocy silnikowi zabiera... porównuj auta o zblizonej mocy/masie i napędzie. jeszcze raz Ci pisze ze ma kolosalne znaczenie w szczególności gdy max moment osiągany jest w turbo bardzo nisko. Im moc większa tym moment większy i różnica w przyspieszeniu wieksza - jak pisałem temat przerobiłem w Hondzie teraz w Subaru, turbo ( golfy , skody , kie)odjeżdżają spod świateł i to dość mocno nawet kiedy w wolnossaku strzelisz ze sprzegła i wskazówka obrotomierza przekroczy czerwone http://www.wheels24.co.za/NewModels/Road-Tests/Hot-hatch-shootout-Type-R-vs-GTI-20100303 In fact, despite being down 7kW on power (and a rather substantial 87Nm in terms of peak rotational force), the Type R boasts a 1kW per tonne advantage over the GTI… Both cars run the 0-100km/h benchmark in a shade over seven seconds at the coast - the Type R a whisper quicker at 7.02 seconds compared to the GTI's 7.10 second time. GTI troche wiecej KM 87NM wiecej, a do 100 fn2 nieznacznie szybsze (ratio km/kg praktyczne takie samo). W codziennej jezdzie GTI jednak wydaje sie wlasnie dzieki momentowi duzo szybsze. Edytowane 16 Listopada 2017 przez Karol Maciejewski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 49 minut temu, Karol Maciejewski napisał: the Type R a whisper quicker at 7.02 seconds compared to the GTI's 7.10 second time. Akurat katalogowo to civ ma 6,6 a gti 6,9 a jak pokazuje test różnica jest na poziomie 0,08s a nie 0,3 Akurat z paroma ex właścicielami k20 i b18 utrzymuje kontakt . Wszyscy przeszli na "ciemną" stronę mocy ( turbo ) bo są zwyczajnie szybsze. Sama Honda też poszła w tą stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol Maciejewski Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 59 minut temu, Karas napisał: Akurat katalogowo to civ ma 6,6 a gti 6,9 a jak pokazuje test różnica jest na poziomie 0,08s a nie 0,3 Akurat z paroma ex właścicielami k20 i b18 utrzymuje kontakt . Wszyscy przeszli na "ciemną" stronę mocy ( turbo ) bo są zwyczajnie szybsze. Sama Honda też poszła w tą stronę. Ja sam miałem fn2 jeszcze niedawno, w każdym razie auto z dużo mniejszym momentem i podobna mocą robi taki sam czas do 100 i to wcale nie jest reguła, że auto z większym momentem będzie szybsze 0-100... , będzie dużo bardziej elastyczne tylko czyli szybsze 80-120 na 4 biegu np. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, Karas napisał: Akurat katalogowo to civ ma 6,6 a gti 6,9 a jak pokazuje test różnica jest na poziomie 0,08s a nie 0,3 Akurat z paroma ex właścicielami k20 i b18 utrzymuje kontakt . Wszyscy przeszli na "ciemną" stronę mocy ( turbo ) bo są zwyczajnie szybsze. Sama Honda też poszła w tą stronę. A Subaru nie, zatem nie wszyscy. Ja osobiście lubię charakter tego niewysilonego 2,5 w OBK. Nawet mając do wyboru 2,0dti wybrałbym co mam. Jakoś wierze ze silnik odwdzięczy się bezawaryjnością i nie muszę zastanawiać się tak bardzo nad traktowaniem silnika turbo. 2,0 w Imprezie patrząc na filmik raju tez mi wystarczy. Osobiście nie do końca rozumiem ten lament ze auto musi mieć turbo, 250KM i 450nM. Do jazdy po mieście? Żeby do 50km/h się rozpędzić? Zaraz usłyszę ze do bezpiecznego wyprzedzania... Na autostradzie? Bo drogi mamy coraz lepsze a jak na lokalnych jest duży ruch to i RS6 cieżko bezpiecznie wyprzedzać... Moze dlatego mi nie przeszkadza, bo jestem zwolennikiem defensywnego stylu jazdy. Subaru idzie trochę w tym kierunku - nadal 4x4 napęd dający bezpieczeństwo w każdej wersji (wyjątek BRZ, ale to inne auto), świetne prowadzenie, systemy bezpieczeństwa, EyeSight. Ja to "kupuję" nawet z wolnym ssakiem Myśle ze taka jest ich strategia, a legenda rajdowa.... Chyba juz powoli odchodzi... Edytowane 16 Listopada 2017 przez Tsunetomo 1 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Chłopaki, a wiecie, że silniki bolidów F1 mają moment obrotowy mniejszy (o jakieś 30%) od mojego rodzinnego kombi i wspomnianego w wątku SBD?No, to teraz kombinujcie co szybciej odjedzie spod świateł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 1 minutę temu, piotruś napisał: Chłopaki, a wiecie, że silniki bolidów F1 mają moment obrotowy mniejszy (o jakieś 30%) od mojego rodzinnego kombi i wspomnianego w wątku SBD? No, to teraz kombinujcie co szybciej odjedzie spod świateł... Pewny jesteś, że 1.6 turbo w f1 pompujące 3 bary mniej Nm niz SBD? 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 43 minuty temu, piotruś napisał: No, to teraz kombinujcie co szybciej odjedzie spod świateł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Pewny jesteś, że 1.6 turbo w f1 pompujące 3 bary mniej Nm niz SBD? 2 Około 300 Nm... A SBD ma chyba 350. Tylko, że F1 kręci się do 18 tys. obr/min a diesele... Nm to siła wykonana na jakieś drodze. Może być imponującej wielkości (Nm), ale jeśli nie będzie wykonana w odpowiednio krótkim czasie (obr/min), to efektu nie będzie... Zamiast ziuuuum, albo brum- brum, tylko kle-kle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 (edytowane) Godzinę temu, piotruś napisał: Około 300 Nm... A SBD ma chyba 350. Tylko, że F1 kręci się do 18 tys. obr/min a diesele... Nm to siła wykonana na jakieś drodze. Może być imponującej wielkości (Nm), ale jeśli nie będzie wykonana w odpowiednio krótkim czasie (obr/min), to efektu nie będzie... Zamiast ziuuuum, albo brum- brum, tylko kle-kle 300Nm to miał 2.4 v6 wolnossący, teraz maja 1.6 turbo i nie kręcą sie do 18tys obr/min. Regulamin pozwala do 15 tys, ale ze względu na zużycie paliwa i chwilowy jego przepływ (blokowany tez regulaminem) nikt nie kreci więcej niz 12 tys. Dla 500kW przy 12tys obr/min moment mi wychodzi 400 A w f1 pełna moc jest wcześniej dostępna (9-10 tys obr/min), a nie na samej gorze. Edytowane 16 Listopada 2017 przez Korton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 17 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2017 W dniu 16.11.2017 o 23:18, Korton napisał: 300Nm to miał 2.4 v6 wolnossący Kocham takie silniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 https://m.onet.pl/moto/aktualnosci,5hyrwx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 W związku z dużym doświadczeniem w temacie audio - tak, bawimy się sami Raju, istnieją jakieś dane, które można było by porównać z innymi modelami, dot. czasu rozpędzenia Imprezy, np 80-130 km/h? To chyba, w codziennej jeździe najważniejszy parametr jeśli chodzi o przyspieszenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Myśle, ze zamiast bić piane o wartościach NM i KM na papierze autem trzeba sie przejechać i dopiero mówić czy auto jest wolne. Tak naprawde głównie liczą się odczucia i to czy w aucie sie dobrze czujemy podczas jazdy. Dobrym przykładem jest mój IS-F. Co z tego, ze V8 i 420KM... Jak auto jest tak komfortowe i cichutkie, że nastraja do jazdy 50kmh i przyspieszen do ktorych 80 koni jest wystarczające. Poprostu do fajnego toczenia się. I tak zwykle jest ze wszyscy mnie wyprzedzaja pomimo, ze auto mam szybsze... Tak jak ktos pisał wyżej, coraz więcej autostrad, coraz bardziej zatloczone jednopasmówki... Coraz wyższe kary za przekraczanie prwdkosci, zabieranie prawa jazdy itp... Niestety ale idziemy w kierunku komfortu panowie Ja bym docenił wykonanie wnetrza. Nie widzialem jescze na zywo ale na filmach wyglada na najlepsze wnetrze Subaru ever. 1 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 (edytowane) 3 godziny temu, Sebastian.R napisał: Dobrym przykładem jest mój IS-F. Co z tego, ze V8 i 420KM... Jak auto jest tak komfortowe i cichutkie, że nastraja do jazdy 50kmh i przyspieszen do ktorych 80 koni jest wystarczające. Poprostu do fajnego toczenia się. I tak zwykle jest ze wszyscy mnie wyprzedzaja pomimo, ze auto mam szybsze... imo przykładem jest kiepskim nawet bardzo. Dlaczego? Toczysz się 80-90km/h km/h (przepisowo) z 4 pasażerami na pokładzie po drodze poza miejskiej nagle przed tobą pojawia się "zawalidroga" który jedzie 50km/h co robisz? toczysz sie za nim te 50km/h przez 40kilometrów czy wyprzedzasz? Podejrzewam że w IS-F lekko muśniesz pedał gazu i już na budziku jest 140.... I wcale tego nie czułeś ze wyprzedzałeś zrobiłeś to z lekkością i zwinnością, a ruch z naprzeciwka nie był żadnym problemem bo elastyczność i moc w lexie jest mega. Z tego co widzę na nagranym filmiku ta impreza zbiera się jak XV my12-17 ze skrzynią manualną. Co Ci mogę napisać? Do poruszania się po zakorkowanym mieście auto o takich osiągach jest więcej niż ok, natomiast załadowanym autem ciężko jest wyprzedzić jakiegokolwiek zawalidrogę bez wolnego przeciwnego pasa na odległości co najmniej 1 km. I właśnie ten fakt może stworzyć pewne zagrożenie na drodze. Zwyczajnie do podróży poza miejskich z rodziną na pokładzie przydaje się auto które dysponuje momentem 250 Nm + ( moc jest mniej istotna może mieć nawet i 100 rumaków pod machą ) I wcale nie chodzi o piracką jazdę po 140km/h i wyprzedzanie wszystkie co sie da z dzidziusiem na pokładzie tylko o możliwość swobodnej jazdy z przepisowymi prędkościami np. 90km/h poza miastem z kompletem pasażerów i bagażem na pokładzie( wyjazdy rodzinne) - no chyba że ktoś kupuje taki samochód z założeniem że będzie śmigał tylko w pojedynkę. Być może nowa Impreza ma tak ze stopniowaną skrzynię, która nadrabia mały moment. Natomiast wyjdzie to w testach bo zapewne takowe niebawem się pojawią. Natomiast na papierze wygląda to słabo podobnie jak w FB poprzedniej generacji tzn pomimo że motor jest w miare ekonomiczny, fajnie brzmi to jest to imo kasztan... Specjalnie pogrubiłem bo dla niektórych to rakieta jest Edytowane 18 Listopada 2017 przez Karas 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 Jechalbym 40, stary jestem juz chyba. Nie chce mi sie Eeee imo to tak jakby narzekac ze golf 1.5 150km slabo jedzie... Jedzie slabo to biore wersje R. Kupcie STI i po problemie Inna sprawa, ze kazdy sie nagada a i tak wysokich mocy nie kupi. Widzc po sprzedazy. Tysiace subaru sprzedane rocznie a STI ile? Z 15? Ujme to inaczej. Odniose sie do lexusa bo ostatnio ńimi jezdze. Ta impreza przyspiesza jak Lexus RX200T. Patrzac po filmie jak impreza idzie do 180kmh to nawet nie wiem czy nie lepiej I co lepiej brzmi teraz jak sie do 240 konnego auta porowna? Cieszcie sie wnetrzem. Po raz pierwszy chyba można powiedzieć, ze przestalo odstawac od standardu w segmencie. Inna sprawa, ze brakuje pomostu miedzy STI a zwykla impreza. Tu zgoda. Jednego bym tylko nie chciał w tym wnetrzu. Tego badziewnego ISR dyndającego pod sufitem i wiecznie w lato odklejonego. Zmienilo sie cos w technolgi montazu? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 15 minut temu, Sebastian.R napisał: Tysiace subaru sprzedane rocznie a STI ile? Z 15? W jednym znanym mi salonie chyba już 6 sztuk STI MY18 poszło w tym roku, a ile czasu jest dostępna? Więc albo robią całą sprzedaż STI, albo jednak trochę więcej tego idzie w kraju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 O prosze nawet przyciski do szyb w końcu składają się z kilku elementów. 1 minutę temu, radekk napisał: W jednym znanym mi salonie chyba już 6 sztuk STI MY18 poszło w tym roku, a ile czasu jest dostępna? Więc albo robią całą sprzedaż STI, albo jednak trochę więcej tego idzie w kraju Jak ja swoja kiedys kupowalem to kolo 20 w roku szlo. Na ile info prawdziwe nie wiem, powtarzam za sprzedawca w salonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 13 minut temu, Sebastian.R napisał: Jak ja swoja kiedys kupowalem to kolo 20 w roku szlo. Na ile info prawdziwe nie wiem, powtarzam za sprzedawca w salonie. Ja mówię o samym STI MY18, które od ilu czasu jest dostępne, miesiąc, dwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 18 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2017 1 godzinę temu, Sebastian.R napisał: O prosze nawet przyciski do szyb w końcu składają się z kilku elementów. jakiś progres jest, w swoim forku 2007 miałem tylko jedną szybę z funkcją auto teraz są nawet dwie (mocno mnie to denerwowało) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 19 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2017 14 godzin temu, Sebastian.R napisał: Jechalbym 40, stary jestem juz chyba. Nie chce mi sie W szczególności jak np dziecko musi do łazienki i jeszcze zostało kilka km do stacji, a nagle trafiasz na takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 19 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2017 (edytowane) 15 godzin temu, Sebastian.R napisał: Inna sprawa, ze brakuje pomostu miedzy STI a zwykla impreza. Tu zgoda. dokładnie tak. Nie ma wyboru. Jeden nie za mocny silnik w ofercie. Jestem pewien że 1,6 dit w tym aucie bardzo dobrze by się przyjął i jeździłoby tego tyle po naszych drogach co forków XT. A podejrzewam że tak jak były XV impreza będzie autem dość egzotycznym na naszych drogach. 15 godzin temu, Sebastian.R napisał: Inna sprawa, ze kazdy sie nagada a i tak wysokich mocy nie kupi. Widzc po sprzedazy. Tysiace subaru sprzedane rocznie a STI ile? Z 15? popatrz na sprzedaż forestera XT ( gdzies na forum są wklejone statystyki) Sprzedaje się tego u nas najwięcej. przypadek? STI to sportowy samochód i chyba nie dla zwykłego zjadacza chleba ( spalanie, koszta czesci, przeglądów itp itd) Edytowane 19 Listopada 2017 przez Karas 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się