Jump to content
przemekka

Impreza MY2018

Recommended Posts

Czy zawiesił wam się kiedyś system multimedialny? Wczoraj miałem taką dziwną sytuację. System padł, tzn. coś tam było na wyświetlaczu, ale ani dźwięku, ani ikonek, ani kamery itd. Próbowałem to jakoś zresetować, zgasić silnik, uruchomić ponownie i nic. Pojechałem do serwisu, pokazałem pracownikowi i nagle wszystko cudownie odżyło i działa nadal. Pan mówił, że jeszcze się z tym nie spotkał, a wy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raz mi się zdarzyło  - na ekranie cały czas wyświetlał się statyczny obraz z kamery i stacja nie reagowała na żadne przyciski ani na dotyk ekranu. Nie można było z niczego korzystać. Totalna zawiecha. Wyłączenie zapłonu nie pomagało. Dopiero pozostawienie zamkniętego samochodu na ponad godzinę spowodowało, że stacja ożyła.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie wystarczyło kilkanaście minut. Rozumiem, że to była jednorazowa sytuacja i więcej się to nie powtórzyło?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na razie się nie powtórzyło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Następnym razem wystarczy przytrzymać wciśniętą gałkę od głośności jakieś 10 sekund i stacja dokona ponownego restartu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

3 minuty temu, aflinta napisał:

Następnym razem wystarczy przytrzymać wciśniętą gałkę od głośności jakieś 10 sekund i stacja dokona ponownego restartu.

 

Ciekawe - ani ASO ani Dział Techniczny nie znali tego patentu. Poradzili mi, żebym znalazł i wyjął odpowiedni bezpiecznik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, spawalniczy napisał:

 

 

Ciekawe - ani ASO ani Dział Techniczny nie znali tego patentu. Poradzili mi, żebym znalazł i wyjął odpowiedni bezpiecznik.

 

aaa..to jeszcze Ty masz szukać odpowiedniego bezpiecznika ?! Dobre :facepalm: no ale jak ASO/DT nie czytają manuala, to co się dziwić. RTFM od tego powinni zaczynać szkolenia :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minut temu, spawalniczy napisał:

Poradzili mi, żebym znalazł i wyjął odpowiedni bezpiecznik.

:facepalm:

 

6 minut temu, Snuff napisał:

RTFM od tego powinni zaczynać szkolenia :D

Nie wiem czy w instrukcji do radia to jest, ale ja o tym wyczytałem w biuletynie serwisowym jak była aktualizacja firmware w USA.... a może ktoś na forum Crosstreka o tym napisał. W każdym razie działa bez problemu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
52 minuty temu, aflinta napisał:

:facepalm:

 

Nie wiem czy w instrukcji do radia to jest, ale ja o tym wyczytałem w biuletynie serwisowym jak była aktualizacja firmware w USA.... a może ktoś na forum Crosstreka o tym napisał. W każdym razie działa bez problemu. 

od tego jest forum by sobie pomagać, czytamy fora np.amerykańskie i przekazujemy sobie wiedzę, ale ASO/DT tym bardziej powinni mieć dostęp do biuletynów serwisowych...

edit: znalazłem, strona 5 biuletynu:

 

radio_reset.jpg

Edited by Snuff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie i Panie, też macie w swoich wersjach EU ogranicznik prędkości na tempomacie do 145km/h max? Więcej nie idzie ustawić...

 

I spotkał się ktoś gdzieś z jakimś updatem softu do "stacji multimedialnej" ? Lub posiada wiedzę czy jest szansa przeskoczyć na nasze częstotliwości FM? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mój najniżej łapie od 40km/h :mrgreen: a w max nie ma ograniczenia ah, ale ja mam jeszcze męskie auto :twisted::twisted::twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
57 minut temu, palmall napisał:

Panowie i Panie, też macie w swoich wersjach EU ogranicznik prędkości na tempomacie do 145km/h max?

Wersja EU nie ma takiego ogranicznika.

 

Pozdrowienia

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, palmall napisał:

Panowie i Panie, też macie w swoich wersjach EU ogranicznik prędkości na tempomacie do 145km/h max? Więcej nie idzie ustawić...

 

Takie rzeczy tylko w US spec. Limit na 90 mil/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie żeby to było jakieś szczególnie uciążliwe, ale szanowna @Dyrekcja może ma informacje czy jest opcja pozbycia się tego ficzera z wersji US?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 2.04.2019 o 09:56, spawalniczy napisał:

 

 

Ciekawe - ani ASO ani Dział Techniczny nie znali tego patentu. Poradzili mi, żebym znalazł i wyjął odpowiedni bezpiecznik.

Żartujesz, naprawdę? Auto masz na gwarancji? Ja rozumiem, ze Subaru w PL to marka elitarna dla świadomego kierowcy, ale nie każdy się na takich sprawach zna. Niezle, aż trudno uwierzyć. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Tsunetomo napisał:

Żartujesz, naprawdę? Auto masz na gwarancji?

 

Naprawdę. Samochód na gwarancji. Porady szukałem telefonicznie, bo stacja zawiesiła mi się na wakacjach za granicą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten support telefoniczny ktory w keratroniku mozna uruchomic? On jest tragiczny. Nawet nie wiedzieli, ze mozna awaryjnie auto kludzykiem odpalic przez przylozenie go do stacyjki i kazali wzywac lawrte jak sie auto odpalic nie chcialo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciśnie się komentarz... „Subaru... Yes, we are different!”. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przecież support Keratronika nie ma nic wspólnego z Subaru, to ogólna infolinia i można się spodziewać, że nie znają "smaczków" konkretnych marek/modeli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Usluga nazywa sie Centrum Subaru Assistance. Czym sa jezeli nie supportem Subaru? Reset radia albo awaryjne uzycie kluczyka to nie smaczek...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
17 godzin temu, blejzu napisał:

Usluga nazywa sie Centrum Subaru Assistance. Czym sa jezeli nie supportem Subaru?

Obawiam się, że to tylko nazwa. Do Subaru dostałeś (kupiłeś) usługę assistance, która się nazywa "Subaru Assistance" (podobnie jak KIA Assistance, Volvo Assistance, itd.). To są tylko nazwy marketingowe pakietu, ale usługa, assistance jest wszędzie podobna i zawsze realizowana przez zewnętrzne firmy. Przecież żadne ASO nie utrzymuje swojego call center, ani sieci lawet rozstawionych po Polsce (Europie).

Cytat

Postanowienia ogólne
Gwarant  oświadcza,  iż  SIP  organizuje  program  Subaru-Assistance,  powierzając  jego  wykonanie  niezależnemu operatorowi usług assistance.

https://www.subaru.pl/docs/assistance.pdf

 

Utrzymuję więc, że

W dniu 5.07.2019 o 23:21, Kambol napisał:

można się spodziewać, że nie znają "smaczków" konkretnych marek/modeli.

 

Edited by Kambol

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, to prawda. Najwyrazniej zle zrozumialem assistance. To taki sam assistance jak u ubezpieczyciela a nie support. Mea culpa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Jeździłem dziś chwilę tą "nową" Imprezą 1.6 i przyznam, że bardzo fajny samochód.

W sumie raptem 30 km po Warszawie, ale mogę powiedzieć, że:

+ bardzo precyzyjny układ kierowniczy;

+ fajne zawieszenie, dość komfortowe, ale jednocześnie samochód jest stabilny w łukach i na poprzecznych nierównościach;

+ dużo miejsca na tylnej kanapie;

+ całkiem przyzwoite wyposażenie (nie mam pojęcia która to była opcja wyposażenia).

- brak mocy.

Myślę, że to jest ciekawy hatchback do miasta, dla kogoś kto chce mieć całkiem sporo miejsca, a nie interesują go osiągi.

(pisane z perspektywy posiadacza STI)

Edited by MDsuperstar

Share this post


Link to post
Share on other sites

I tak niepostrzeżenie minął rok mojej Imprezie, wobec tego musiałem się z nią udać na pierwszy przegląd. Czas, więc może na małe podsumowanie. Co się z nią wydarzyło przez ten rok? Nic. Nie licząc zaparowanych kamer eye sight i zwiechy systemu multimedialnego. Samochód przejechał w tym czasie nieco ponad 9800 km, więc olej i filtry wymieniono zgodnie ze starą szkołą, czyli raczej za wcześnie, niż za późno. 

 Moje zadowolenie z auta jest na tym  samym poziomie, co na  początku, z jednym wyjątkiem - do szału doprowadza mnie mały zbiornik paliwa. Czy już naprawdę nie dało się wsadzić większego???!! Choćby głupie 10 litrów więcej..

 Trochę wygodniejsze mogłyby być również fotele, mam tu na myśli podparcia lędźwiowe. Tragedii nie ma, ale niełatwo jest zająć wygodną pozycję. Czekając na odbiór samochodu przejechałem się nowym Outbakiem i tam podparcie lędźwiowe było sterowane elektrycznie. Super sprawa. 

 I to w sumie wszystko, co mi się nie podoba..

 Z kolei jestem coraz większym fanem skrzyni CVT, jeśli się już ją  trochę opanuje, to okazuje się genialnym wynalazkiem. Nie mam również większych zastrzeżeń do dynamiki samochodu. Jest to mój zwykły pojazd do codziennego przemieszczania się po mieście i napewno nie jestem zawalidrogą, wyprzedzanie też jest całkiem sprawne. Gdy czasem najdzie mnie ochota, żeby trochę popędzić, to tryb manual fajnie się tu sprawdza. Oczywiście, to nie jest poziom silników turbo, ale napewno nie można powiedzieć, że to nie jedzie.  Jakoś tam jedzie. 

 Reasumując, czekam na kolejną generację, może przesiądę się do Outbaka, lub nowego Levorga, a tymczasem pojeżdżę sobie tym i jeśli się nic drastycznie nie zmieni, to  chyba zostanę przy tej marce. Pomimo niepoważnego podejścia do aktualizacji map i paru innych niedociągnięć.. Nikt nie jest doskonały..

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...