Skocz do zawartości

Impreza MY2018


przemekka

Rekomendowane odpowiedzi

@palmall

 

1) upewnij się czy podpinasz w konsole a nie w schowek USB (tam jest tylko (POWER)

2) AA możesz sciagnąć z innych serwisów niż google play (mi się udało na nowym profilu jak byłem na urlopie w hiszpanii ;) zainstalowalo mi i ją znalazło gogle play bo wykryło Hiszapnie a nie Polske ;)

3) Mam teraz podobnie jak ty ale wiem że działała u mnie … tylko nie wiem czy to po aktualizacji softu radia co robiłem ostatnio w serwisie czy po aktualizacji do Androida 8.1 … musze przetestować inny telefon w domu ale wszystkie inne to BlackBerry na BB OS10 :) tylko ten jeden jest na andku ale też BlackBerry ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, orm napisał:

Mam teraz podobnie jak ty ale wiem że działała u mnie …

 

Dobrze że najprzyjemniej Bluetooth i Spotify działa jako tako, chociaż zdarzają się zwiechy dziwne. Swoją drogą dziwne że auto za tyle kapuchy ma jakiś niedorobiony system pokładowy, raczkujący powiedzmy sobie szczerze. No ale w tym akurat nigdy mocni nie byli :)

A tak poza tym tyłek mi trochę przyrósł do fotela, super się tym wozi, aż się zaczynam zastanawiać czy nie zostawić sobie tego auta. Z drugiej strony stary wysłużony legac wydaje mi się szybszy i lepiej klejący się drogi. No i dźwięk jakby też inny... lepszy.... 

Edytowane przez palmall
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.10.2018 o 17:52, Jabubmw napisał:

Gratuluję zakupu, ja jeszcze muszę na swoją imprezkę trochę poczekać i całkiem możliwe, że ocipieję do tego czasu:) O co chodzi z tymi czujnikami?

 I tak z ciekawości zapytam: mowa o prawdziwym BlackBerry, czy tym czymś na Androidzie? 

na z3, classic i passporcie niestety nie zadzalal AA ... zadzialal dopiero na motion pod Androidem. :( szkoda passporta :(

 

problem w tym ze bb10 ma wbudowany android 4.3 a to za stary na AA ...

 

UPDATE :)

problem w aktualizacjach androida do Oreo. fora juz pekaja od takichh wiadomosci. to  nie jest problem w naszej stacji multimedialnej np dzis odrazu odpalilem na nizszej wersji telefon kolegi .... jest niby kilka trikow by zadzialal najbardziej ekstremalny to reset factory ... jak sie uda dam znac w wolnej chwili. W wekend biore subi sniezke na spacerek do karpacza :)

Edytowane przez orm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.10.2018 o 22:33, Jabubmw napisał:

Dzisiaj dostałem na weekend "moją" imprezkę. Bez cudzysłowu będzie za kilka tygodni. Miałem więc okazję trochę nią pojeździć, zwłaszcza, że pogoda wyjątkowo dopisuje. 

 Zacznę od wad: lampka bagażnika - więcej opisywać nie muszę, kto ma ten wie.  Druga rzecz - zawieszenie trzyma znacznie lepiej, niż fotel, skąd inąd bardzo wygodny, ale skóra, na zakrętach trzeba się zapierać. Głośność też wyższa niż w tzw. klasie premium, ale do ok 100 km/h jest ok. Zresztą, moja E90 (niby premium) też pod tym względem dupy nie urywa.  Powyżej setki nie testowałem, bo samochód nie ma właściwie przebiegu (140, obecnie 210 km). Gdy już jesteśmy przy dźwiękach: słychać bokserka. I fajnie :)

 Tu mi się wady kończą, cała reszta, to odmienności w stosunku do mojego obecnego auta, czyli sprawy do przyzwyczajenia. Ponieważ trochę pojezdzilem, trzeba było zatankować parę litrów - rozumiem, że zwykła 95 będzie ok? Czy może na początku lać lepsze paliwa? Druga sprawa,  to jakość lakieru. Japończycy dają tę powłokę cieniutką,  więc pomyślałem o folii, lub ceramice (raczej folia), ma ktoś jakieś doświadczenia? Chyba, że fabryczny lakier jest wystarczająco trwały, to nie będę wydziwiał.

Ceramikę polecam, mam 2 lata na Forku i rzeczywiście chroni lakier. Teraz robiłem na Imprezie żony,  zobacz sam.

Na Śląsku mogę polecić bardzo dobrą firmę detailingowa, jak coś napisz priv.

20181008_174137.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noo... wygląda, jakby była szkłem oblana. W porównaniu z folią, to... właściwie nie ma porównania :)

 Jak wygląda trwałość tej ceramiki? Można myć na normalnej myjni, czy jedynie bezdotykowo? Jestem jednak dość leniwy i wolę wjechać w tunel i niech się samo myje. Jeśli niemiecki lakier dał radę, to może i ceramika wytrzyma. Poza tym jak to wygląda z serwisem tej warstwy? Słyszałem, że co chwilę trzeba jeździć i poprawiać, czy tam "serwisować", cokolwiek to znaczy. I jaki jest koszt takiej zabawy. U nas ( jestem z Bydgoszczy) w takiej "luksusowej" oklejarni folii wołają ok 6tyś zł. Zastanawiam się, czy nie ofoliować samych reflektorów i najbardziej newralgicznych elementów, a na całość dać ceramikę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cenowo zdecydowanie taniej niż folia, w dobrym studio 3letnia ceramika na kompakcie ok 1500 zł, na nowym prościej bo bez polerki. Serwis 1xrok wtedy uzupełnią ew braki, koszt 200 zł.

Myjnia no wiesz,  jak Ci nie przeszkadza porysowane auto to ok, jak masz powłokę to rysuje się powłoka i najwyżej szybciej zejdzie. Jak oddasz na bezdotykowe mycie to wyjeżdża jak nowka za każdym razem :-) i to dopiero jest radość! :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.10.2018 o 22:33, Jabubmw napisał:

Dzisiaj dostałem na weekend "moją" imprezkę. Bez cudzysłowu będzie za kilka tygodni. Miałem więc okazję trochę nią pojeździć, zwłaszcza, że pogoda wyjątkowo dopisuje. 

 Zacznę od wad: lampka bagażnika - więcej opisywać nie muszę, kto ma ten wie.  Druga rzecz - zawieszenie trzyma znacznie lepiej, niż fotel, skąd inąd bardzo wygodny, ale skóra, na zakrętach trzeba się zapierać. Głośność też wyższa niż w tzw. klasie premium, ale do ok 100 km/h jest ok. Zresztą, moja E90 (niby premium) też pod tym względem dupy nie urywa.  Powyżej setki nie testowałem, bo samochód nie ma właściwie przebiegu (140, obecnie 210 km). Gdy już jesteśmy przy dźwiękach: słychać bokserka. I fajnie :)

 Tu mi się wady kończą, cała reszta, to odmienności w stosunku do mojego obecnego auta, czyli sprawy do przyzwyczajenia. Ponieważ trochę pojezdzilem, trzeba było zatankować parę litrów - rozumiem, że zwykła 95 będzie ok? Czy może na początku lać lepsze paliwa? Druga sprawa,  to jakość lakieru. Japończycy dają tę powłokę cieniutką,  więc pomyślałem o folii, lub ceramice (raczej folia), ma ktoś jakieś doświadczenia? Chyba, że fabryczny lakier jest wystarczająco trwały, to nie będę wydziwiał.

 

Kup sobie zarowke ledowa. Ja wymienilem w wszystkie w kabinie tez. Max 10zl sztuka. Swieca tak ze sie patrzec na nie nie da :p

Jak kupic canbus to nawet sciemnianie dziala itp. 

W dniu 12.10.2018 o 22:33, Jabubmw napisał:

Dzisiaj dostałem na weekend "moją" imprezkę. Bez cudzysłowu będzie za kilka tygodni. Miałem więc okazję trochę nią pojeździć, zwłaszcza, że pogoda wyjątkowo dopisuje. 

 Zacznę od wad: lampka bagażnika - więcej opisywać nie muszę, kto ma ten wie.  Druga rzecz - zawieszenie trzyma znacznie lepiej, niż fotel, skąd inąd bardzo wygodny, ale skóra, na zakrętach trzeba się zapierać. Głośność też wyższa niż w tzw. klasie premium, ale do ok 100 km/h jest ok. Zresztą, moja E90 (niby premium) też pod tym względem dupy nie urywa.  Powyżej setki nie testowałem, bo samochód nie ma właściwie przebiegu (140, obecnie 210 km). Gdy już jesteśmy przy dźwiękach: słychać bokserka. I fajnie :)

 Tu mi się wady kończą, cała reszta, to odmienności w stosunku do mojego obecnego auta, czyli sprawy do przyzwyczajenia. Ponieważ trochę pojezdzilem, trzeba było zatankować parę litrów - rozumiem, że zwykła 95 będzie ok? Czy może na początku lać lepsze paliwa? Druga sprawa,  to jakość lakieru. Japończycy dają tę powłokę cieniutką,  więc pomyślałem o folii, lub ceramice (raczej folia), ma ktoś jakieś doświadczenia? Chyba, że fabryczny lakier jest wystarczająco trwały, to nie będę wydziwiał.

 

Kup sobie zarowke ledowa. Ja wymienilem w wszystkie w kabinie tez. Max 10zl sztuka. Swieca tak ze sie patrzec na nie nie da :p

Jak kupic canbus to nawet sciemnianie dziala itp. 

W dniu 12.10.2018 o 22:33, Jabubmw napisał:

Dzisiaj dostałem na weekend "moją" imprezkę. Bez cudzysłowu będzie za kilka tygodni. Miałem więc okazję trochę nią pojeździć, zwłaszcza, że pogoda wyjątkowo dopisuje. 

 Zacznę od wad: lampka bagażnika - więcej opisywać nie muszę, kto ma ten wie.  Druga rzecz - zawieszenie trzyma znacznie lepiej, niż fotel, skąd inąd bardzo wygodny, ale skóra, na zakrętach trzeba się zapierać. Głośność też wyższa niż w tzw. klasie premium, ale do ok 100 km/h jest ok. Zresztą, moja E90 (niby premium) też pod tym względem dupy nie urywa.  Powyżej setki nie testowałem, bo samochód nie ma właściwie przebiegu (140, obecnie 210 km). Gdy już jesteśmy przy dźwiękach: słychać bokserka. I fajnie :)

 Tu mi się wady kończą, cała reszta, to odmienności w stosunku do mojego obecnego auta, czyli sprawy do przyzwyczajenia. Ponieważ trochę pojezdzilem, trzeba było zatankować parę litrów - rozumiem, że zwykła 95 będzie ok? Czy może na początku lać lepsze paliwa? Druga sprawa,  to jakość lakieru. Japończycy dają tę powłokę cieniutką,  więc pomyślałem o folii, lub ceramice (raczej folia), ma ktoś jakieś doświadczenia? Chyba, że fabryczny lakier jest wystarczająco trwały, to nie będę wydziwiał.

 

Kup sobie zarowke ledowa. Ja wymienilem w wszystkie w kabinie tez. Max 10zl sztuka. Swieca tak ze sie patrzec na nie nie da :p

Jak kupic canbus to nawet sciemnianie dziala itp. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No i ja też się pochwalę,

po dziewięciu latach rozłąki z marką odebrałem swoją imprezkę !!! 

Zakup w 100% przemyślany, bo dzięki uprzejmości Dyrekcji SIP wielokrotnie było mi dane testować zarówno 2.0 jak i 1.6

W moim przypadku padło na dwulitrówkę. 

Auto jest poprostu fenomenalne!!! 

W każdym calu. 

Tyle w temacie :yahoo:

  • Super! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie sprzedałem moje ukochane BMW i mam nadzieję, że nowy właściciel będzie równie zadowolony jak ja. Życie jednak nie znosi próżni, więc wprowadziłem do garażu nową Imprezę :) Za 9 dni będzie formalnie moja.  

Moje dotychczasowe auta kręciły mnie dopóki nie opanowałem wszystkich pstryków i funkcji. Tutaj jest ich dosyć dużo. Zacznę od początku: kto wie, jak obsługiwać wajchę od spryskiwaczy i wycieraczek ? Zauważyłem, że mam oczyszczane szyby: przednią, tylną i reflektory ... Dla mnie o dwie funkcje za dużo....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instrukcję dostanę, wraz z książką, po sfinalizowaniu transakcji, poza tym,  faktycznie,  instrukcja to ostayeczność, to przyznanie się do porażki.. :)

Drugie pytanie, to Android Auto, oczywiście, lewa edycja, a...

... trzecie, to obsługa telefonu. Czyli,  w ilu ruchach da się wybrać połączenie? W starym bmw wystarczył jeden przycisk...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Jabubmw napisał:

 

... trzecie, to obsługa telefonu. Czyli,  w ilu ruchach da się wybrać połączenie? W starym bmw wystarczył jeden przycisk...

w XV (czyli Impreza) naciskasz raz i mówisz: call "somebody" i działa :D ...druga opcja: szukasz w kontaktach osoby...ale to już 3 razy klikasz: kontakty (raz), przewijasz na osobę (2-gi raz) i dzwoń (3-ci raz) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...