Vis Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 (edytowane) Panowie, ale o czym Wy rozmawiacie. Subaru Impreza 2.0 CVT ma wg. pomiarów 12s do 100s, przecież to masakra jakaś jest. Ok, może nie 7s, nie 8, ale coś poniżej 10s by by wystarczyło. 12s ?! Rozumiem, źe cudowny napęd Subaru , legenda itp itd, ale bez przesady. Edytowane 13 Grudnia 2017 przez Vis 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 A tego pomiaru kto dokonał? Jeździłeś, że narzekasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vis Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 jest jeszcze kilka, wszystkie podobne, około 12s, może się zmówili i łżą, albo źle mierzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Przewiń kilka stron do tyłu było już o tym pisane. A najlepiej idź do salonu i się przejedź 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vis Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Czyli jednak internety kłamią? Fiat 500 1.2 69km ma podobny czas do setki, jedziłem, faktycznie wraźenie jest takie jakby miał z 9s, ale nie ma . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Jeżeli szukasz auta na bycie zawsze pierwszym spod świateł to źle trafiłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Wg broszury jest ponizej 10 Przez 3 dni ostatnie jakos zawsze bylem pierwszy, a silnik docieram Może dlatego, ze mokro jest Nikt nie mówi, że to auto dla Ciebie. Kup coś szybszego i po kłopocie... masz jeszcze STI do wyboru. Nie rozumiem czepiania się osiągów. Pisałem już jak to jeździ i jakie są odczucia i fun. Ma 2.0 wolnossące. Ma 156 koni. Ma 4x4. To jak ma jeździć? Jak STI? Nie - bo żeby tak jeździl musialby miec 300 koni, turbo itp. Rozumiem, że brakuje czegoś pomiędzy. Ale to naprawde zapitala w codzienniej jeździe. Ma ekstra zawieszenie, super 4x4 w zakrętach. Układ kierowniczy jest bardzo bezpośredni (az nie wiem czy nie za bardzo jak na to auto). Liczą się odczucia i fun z jazdy. To tak jakbym powiedział o mx-5, ze to crap bo ma silnik 1.5. I nie ma 5.0. I nie ma 400 koni. No nie ma. A jakoś każdy właściciel sie cieszy jazdą. Bo to auto jest fajne taki jakie jest. I ta impreza też jest. Poprostu nie jesteś klientem docelowym. Ja sie w wątkach o STI nie udzialem bo przestałem być jego grupą docelową. Czy chodze tam i marudze czym sie podniecają ludzie? Dlaczego jest twardy? Dlaczego niekomfortowy? Dlaczego tylko manual i nie ma automatu? Dlaczego plastikowy w środku? Itp itd. Miałem trzy turbo imprezy. Więcej nie planuje, bo to już nie auto dla mnie. W moim wieku już pewnych standardów nie akcpetuje i mam inne priorytety. Co nie znaczy, że innym sie nie może podobać. I to nie znaczy, że auto jest złe. Nie próbuje nikogo na siłe przekonać, że to auto to substytut 200, 300 koni, STi, Wrx'a itp. To jest zarąbiste auto dla każdego kto chce wolnego ssaka. Kto chce turbo to niech kupi turbo. Oglądając filmiki na youtube kupiłem IS-F'a. I ostatni raz coś kupiłem bez jazdy próbnej A na filmach tak fajnie jeździł I takie fajne czasy do 100. Spadnie deszcz i passeratti 10 letnie odjeżdza (nie przesadzam). Proponuje sie przejechać najpierw imprezą. Prowizji nie mam od sprzedaży jak cos działa lipnie to napisałem wcześniej co mi sie udało zauważyć. 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vis Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 (edytowane) Uważam, że Impreza to fajne auto, niewielkie, auta teraz bez sensu rosną, 4x4. Mnie nie chodzi o to, że to zaraz musi być WRX, ale poniżej 10s auto dla mnie musi mieć żeby się nim bezpiecznie i komfortowo jeździło. Jeżeli tam faktycznie jest 12s do 100 to nawet nie chcę sparawdzać jak to jeździ, podobne komentarze są na YouTube. Tyle samo koni mam w Accordzie, 156, około 9s do 100s, demon szybkości to nie jest, ale wystarczy. Kwestie, że auto "jeździ szybciej" niż zmierzone ma za sobą, dość trudno mnie oszukać , mnie się już nie wydaje, że auto jedzie szybciej, tzn. czuję, że mnie chce oszukać, ale wiem jak jedzie. Potem to wychodzi w trasie. Rozumiem, że jedne auto jest przyjemniejsze w jeździe niż inne mimo tego, że przyspieszają oba podobnie, ale fun jest większy w tym drugim, dlatego też jeżdżę Hondą, a nie Passatem Tylko jakieś granice są Edytowane 14 Grudnia 2017 przez Vis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 No właśnie - w trasie. Po pierwsze są autostrady, a ostatnio jestem leniwy i na jednopasmowych nie wyprzedzam za bardzo. Co za sens przy takim ruchu... A jak sie ktoś wlecze czy jakiś traktor to każdym autem dam rade. Po drugie i najważniejsze - zgoda - to nie jest auto na trasy żeby łykać tysiące km.. Jest poprostu głośne w porówaniu do np superba. Silnik cichutki, ale powyżej 130 juz zaczynają hałasować opony. Przy 150kmh licznikowych (144gps) jest już głośno i opony mocno dają się we znaki. Po 500km byłbym mocno zmęczony jakbym miał ganiać 160. Albo zwolnił do 120-130. To jest moim zdaniem auto miejskie do okazjonalnej jazdy na trasach. A do miasta to 55KM wystarczy w cienkasie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burton Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Na codzień ważniejsze jest 60-100 czy 80-120 niż 0-100.... i tu impreza całkiem dobrze jechała.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 1 godzinę temu, burton napisał: Na codzień ważniejsze jest 60-100 czy 80-120 niż 0-100.... i tu impreza całkiem dobrze jechała.... Racja ! Są gdzieś podane te wartości? Można je porównać z innymi samochodami? P.S. Jakiego masz Abartha? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 @Vis, zamiast marudzić tutaj, przewiń kilka stron wcześniej i poczytaj na ten temat. Nowa impreza oferowana w EU ma poniżej 10s do 100 km/h. Jest też video test zrobiony przez [mention=1024]raju[/mention] 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burton Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Cytat Racja ! Są gdzieś podane te wartości? Można je porównać z innymi samochodami? były w tym wątku jakieś filmiki i dobrze to wyglądało... Cytat P.S. Jakiego masz Abartha? ;-) Punto;) zupełnie przez przypadek ale jestem mega zadowolony, bezawaryjne auto o groszowych kosztach utrzymania.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 8 godzin temu, Sebastian.R napisał: Układ kierowniczy jest bardzo bezpośredni (az nie wiem czy nie za bardzo jak na to auto). też tak uważam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vis Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 (edytowane) 27 minut temu, raveout napisał: @Vis, zamiast marudzić tutaj, przewiń kilka stron wcześniej i poczytaj na ten temat. Nowa impreza oferowana w EU ma poniżej 10s do 100 km/h. Jest też video test zrobiony przez [mention=1024]raju[/mention] jest gdzieś link? Impreza z tą samą skrzynią i silnikiem przyspiesza inaczej w USA i w UE? Na filmiku zamieszczonym przez Ciebie przyspiesza w 12.228s. Edytowane 14 Grudnia 2017 przez Vis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Strona 8 tego wątku bodajżeSent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boryster Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Przy porównywaniu danych z tabel okaże się , że octavia w dieslu ( 8.3 s 0-100) dsg 4x4 bije większość modeli Subaru włącznie levorgiem (8.9 s) i tylko 0.8 s gorzej niż XT.Więc CBDU skoda znowu najlepsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vis Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Dajcie spokój, wisi mi Skoda. Po prost Impreza jest bardzo wolnym autem, ekstremalnie wolnym bym powiedział i tyle. Po co zaraz mieszać do tego biedną Skodę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 5 minut temu, Vis napisał: Impreza jest bardzo wolnym autem, ekstremalnie wolnym Ty tak na serio? Czym jeździsz, że wydajesz takie oceny? Lambo, Porsche czy Ferrari? Jeżeli tak, to rozumiem Twoją ocenę, jeżeli nie, to chyba jednak nieco przesadzasz... 7 minut temu, Vis napisał: Po co zaraz mieszać do tego biedną Skodę. Albowiem, jak zostało to tutaj wielokrotnie udowodnione, Skoda lepsza od Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Impreza jest tak wolna, że gdyby nie ruch kuli ziemskiej to jechałaby do tyłu na 5 biegu 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vis Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 1 minutę temu, sluf napisał: Ty tak na serio? Czym jeździsz, że wydajesz takie oceny? Lambo, Porsche czy Ferrari? Jeżdżę autem, które ma tyle samo koni co Impreza, jest od niej większe i chyba cięższe, a przyspiesza 3s szybciej. Odnoszę wrażenie, że jakby ta Impreza jeździła do tyłu to też by było super auto. . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matias Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 (edytowane) Naprawdę tak ważne jest dla Was to ile auto ma od 0 do 100? Jak często z tego korzystacie? Jak już ktoś wcześniej wspomniał, ważniejsza jest elastyczność podczas jazdy... Mój ma 9 sek. do 100, a Twój 12, o kurde, jakie to arcyważne na drodze podczas codziennych podróży... Edytowane 14 Grudnia 2017 przez matias Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesus Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 150KM, porównywalna masa i czas na poziomie 7s? Co to za auto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Ale wedlug specyfikacji europejskiej nowa Impreza 2.0 ma 9,8 sek. 0-100? Skad wiec masz roznice 3 sekund? 9,8s - 9,0 = 0,8s. Do tego matury nie trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 9 minut temu, Vis napisał: Odnoszę wrażenie, że jakby ta Impreza jeździła do tyłu to też by było super auto A nie jeździ? Znaczy się nie ma wstecznego? No to rzeczywiście jest problem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się