Skocz do zawartości

Impreza MY2018


przemekka

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, Kukson napisał:

Przecież jest Levorg.

 

Nie do konca, bo 2017 stylistycznie juz odstaje w srodku od imprezy. A miejsca wcale nie ma wiecej. Jedynie bagażnik. 

Pozostaje czekać na lifting levorga jak sie chce kombi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dyrekcja napisał:

Przy włączonym aktywnym tempomacie pełzania nie ma ...

A aktywny tempomat jest w Imprezie standardem.

 

Pozdrowienia

 

A to dobra wiadomość. Mam nadzieje dostac auto dokonca roku to bede testowal. 

Na ktoryms filmie gość testowal eyesight i po kilku sekundach tempomat prosil o wciśniecie hamulca. Być moze wersja na inny rynek ma takie rozwiazanie. 

Nie jest to wbrew pozorom takie oczywiste - np moja octavia tez staje do 0... Ale po 2 sekundach trzeba jej hamulec wcisnac. Inaczej zacznie pełzac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecny Levorg i nowa Impreza to są dwie różne generacje aut jakby nie patrzeć, na innych płytach podłogowych.

No ale dobrze, Impreza jawi się coraz lepiej, tylko nadal w sumie nie rozumiem dla kogo jest ten samochód... 

Edytowane przez raveout
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, haubi65 napisał:

watpie by lepiej jezdzila. 1,6 DIT bylby do niej idealny. Niepojetne jst dla mnie czemu nie ma tej opcji.

 

Żeby można było ją zagazować :P Joke. .

 

Na marginesie nie rozumiem ludzi... najpierw płaczą nad downsizingiem... bo im robią silniki 1.5 turbo zamiast 2.0...

Mają 2.0... to chcą turbo.... nagle wszyscy przyzwyczaili sie do elastyczności przy 1500rpm i teraz marudzenie. 

 

Tak naprawde to żadna różnica czy 2.0 czy 1.6t. Kwestia podejscia czy lubimy kręcić silnik czy nie. 

Osobiście też wole charakterystyke silników doładowanych - ale przynajmniej przy wolnym ssaku mniej rzeczy sie może popsuć. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, haubi65 napisał:

watpie by lepiej jezdzila. 1,6 DIT bylby do niej idealny. Niepojetne jst dla mnie czemu nie ma tej opcji.

 

Spalanie. Klient w obecnych czasach bardziej zaakceptuje niską moc niż duże spalanie. Przez słowo klient rozumiem większość kupujących a nie zapaleńców z forum.

Prędzej w Levorgu po liftingu zobaczymy wolnossaka 2.0 niż w Imprezie nowej 1.6 turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Siemek napisał:

a czy Levorg i Impreza MY2018 są identyczne? NIE. To przewijało się w tym wątku nie raz. Impreza wypada lepiej wg ludzi co jeździli i znają Levorga.

Identyczne nie są ale podobne, a w czym niby Impreza wypada lepiej? chyba deską rozdzielczą i systemem multimedialnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, raveout napisał:

Obecny Levorg i nowa Impreza to są dwie różne generacje aut jakby nie patrzeć, na innych płytach podłogowych.

No ale dobrze, Impreza jawi się coraz lepiej, tylko nadal w sumie nie rozumiem dla kogo jest ten samochód... 

 

A dla kogo jest Golf 1.5 turbo? Przyznam, że nie jeżdziłem - ale wydaje mi sie pdoobny rozmiarowo. Jak weźmiesz highline i 1.5T to cena zaczyna sie od 107tys i nadal nie masz wyposażenia jak impreza. O 4x4 nie wspominajac ktore jakby można było dołozyć pewnie z 8-12 tys by kosztowało. 

Dla mnie ta impreza to deal roku. 

1 minutę temu, Kukson napisał:

Identyczne nie są ale podobne, a w czym niby Impreza wypada lepiej? chyba deską rozdzielczą i systemem multimedialnym.

 

No właśnie tym co napisałeś. No i wiecej miejsca w srodku w imprezie, ale mniejszy bagażnik. 

Plus nowa płyta podłogowa i prowadzenie podobno inne. Ale tu umniejszać levorgowi nie bede bo nie jeździłem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Sebastian.R napisał:

 

A dla kogo jest Golf 1.5 turbo? Przyznam, że nie jeżdziłem - ale wydaje mi sie pdoobny rozmiarowo. Jak weźmiesz highline i 1.5T to cena zaczyna sie od 107tys i nadal nie masz wyposażenia jak impreza. O 4x4 nie wspominajac ktore jakby można było dołozyć pewnie z 8-12 tys by kosztowało. 

Dla mnie ta impreza to deal roku. 

 

Tyle, że w VW bez problemu uzyskasz rabat, przy cenie auta katalogowej 107tys , spokojnie możesz to auto kupić za 90tys a nawet mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1,6 Turbo to zaden downsizing. Normalne Turbo. 2 DIT jest dla wielu po prostu za mocne i za drogie . Ja tam nie odczuwam braku mocy.

Levorg wazy 1610 kg w lzejszej imprezie 1,6 DIT dawalby spokojnie rade. Byloby cicho a spalanie przy dynamicznej jezdzie spokojnie 8 L/100km

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Sebastian.R napisał:

 

A dla kogo jest Golf 1.5 turbo? Przyznam, że nie jeżdziłem - ale wydaje mi sie pdoobny rozmiarowo. Jak weźmiesz highline i 1.5T to cena zaczyna sie od 107tys i nadal nie masz wyposażenia jak impreza. O 4x4 nie wspominajac ktore jakby można było dołozyć pewnie z 8-12 tys by kosztowało. 

Dla mnie ta impreza to deal roku. 

 

Tyle, że Golf 1.5t ma 8,3s do setki, a zawsze możesz podnieść moc (co zapewne wielu ma w tyle głowy decydując się na zakup) ...i spalanie katalogowo 5-6 litrów.

Edytowane przez raveout
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, bebeto napisał:

 

Tyle, że w VW bez problemu uzyskasz rabat, przy cenie auta katalogowej 107tys , spokojnie możesz to auto kupić za 90tys a nawet mniej.

 

Doposazyłem do poziomu imprezy (bez zadnych pakietow stylistycznych, bez 15 glosnikow itp, tak zeby bylo sprawiedliwie). 

Wyszło mi 135 tys zł.... i nadal nie mam 4x4.... Ale mam VW.... dziekuje :) Postoje :P

3 minuty temu, Kukson napisał:

Levorg ma jeden plus w przeciwieństwie do Imprezy w postaci silnika turbo dzięki któremu możemy polepszyć osiągi auta w przeciwieństwie do wolnossaka.

 

Pytanie ile % uzytkowników to zrobi... 2% zapewne. To jest 1.6.... ile z tego wyciśniesz zeby przejeździło 100-200tys km? 

To jest rodzinne kombi. 

7 minut temu, haubi65 napisał:

1,6 Turbo to zaden downsizing. Normalne Turbo. 2 DIT jest dla wielu po prostu za mocne i za drogie . Ja tam nie odczuwam braku mocy.

Levorg wazy 1610 kg w lzejszej imprezie 1,6 DIT dawalby spokojnie rade. Byloby cicho a spalanie przy dynamicznej jezdzie spokojnie 8 L/100km

 

Przejedź sie. Troche Subaru juz miałem i naprawde cichy jest ten silnik. Wydaje się, że sporo w nim zmian. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Sebastian.R napisał:

Pytanie ile % uzytkowników to zrobi... 2% zapewne. To jest 1.6.... ile z tego wyciśniesz zeby przejeździło 100-200tys km? 

To jest rodzinne kombi. 

Myślę, że trochę osób się zdecyduje jak skończy się gwarancja, a ile wycisnę? a pewnie z 210 aby spokojnie sobie jeździć bo silnik może paść w każdej chwili bez względu na przebieg. Zresztą jeździ mój ojciec 2.0 DIT po lekkich zmianach i problemów nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Kukson napisał:

Myślę, że trochę osób się zdecyduje jak skończy się gwarancja, a ile wycisnę? a pewnie z 210 aby spokojnie sobie jeździć bo silnik może paść w każdej chwili bez względu na przebieg. Zresztą jeździ mój ojciec 2.0 DIT po lekkich zmianach i problemów nie ma.

 

No tyle jest realne. Wiecej bym sie chyba bał - nie wiem jak skrzynia by to zniosła. Nie mam doświadczenia w automatach Subaru. 

Inna sprawa, że potem powodzenia w sprzedaży auta po tuningu. Co innego impreza, co innego levorg. Inna grupa docelowa. 

Żeby nie odbiegać od tematu - tu się mogę zgodzić, że chętniej tuning przeprowadzi użytkownik imprezy niż rodzinnego kombi. 

Natomiast jak już ktoś zauwazył to impreza waży 1400kg. Jak jeździłem to czuć, że auto jest "lekkie". Daje rade to 2.0 mówie Wam. 

 

Najważniejsze tak naprawde to stopień zadowolenia właściciela z tego co kupił. 

Wydaje mi się, że w Subaru ten % jest duży. Grunt to świadomie wybierać i potem nie płakać. 

 

 

 

Edytowane przez Sebastian.R
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Generalnie tak aktualnie modny down-sizing istotnie pozwala na osiąganie niższego spalania normatywnego.

Pozwala też na lepsze przyspieszenie przy tej samej relacji mocy do masy ( przebieg momentu obrotowego ).

Natomiast przy wyższych prędkościach przewagę ekonomii mają N/A.   

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...