GREGG Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Jeżeli byłaby wreszcie sensowna nawigacja, to pewnie warto się skusić. Bo ogólnie po tych wszystkich pierwszych testach powoli nastawiam się na nowego XV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 24 minuty temu, Michał Krupa napisał: powerd by TomTom 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosek kreseczka Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 13 minut temu, OBK CVT napisał: Za każdym razem jak patrzę na tego legaca to przykro się robi, że nie ma i nie będzie w Polsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemek Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Może nie na temat ale powiem tak: gdyby nowa Impreza 2018 występowała w wersji kombi to skosiłaby sporą część konkurencji. Przy okazji byłaby konkurencją dla innych modeli Subaru. Wielka szkoda, że nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Przecież jest Levorg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 3 minuty temu, Kukson napisał: Przecież jest Levorg. Nie do konca, bo 2017 stylistycznie juz odstaje w srodku od imprezy. A miejsca wcale nie ma wiecej. Jedynie bagażnik. Pozostaje czekać na lifting levorga jak sie chce kombi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemek Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 5 minut temu, Kukson napisał: Przecież jest Levorg. a czy Levorg i Impreza MY2018 są identyczne? NIE. To przewijało się w tym wątku nie raz. Impreza wypada lepiej wg ludzi co jeździli i znają Levorga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 watpie by lepiej jezdzila. 1,6 DIT bylby do niej idealny. Niepojetne jst dla mnie czemu nie ma tej opcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Godzinę temu, Dyrekcja napisał: Przy włączonym aktywnym tempomacie pełzania nie ma ... A aktywny tempomat jest w Imprezie standardem. Pozdrowienia A to dobra wiadomość. Mam nadzieje dostac auto dokonca roku to bede testowal. Na ktoryms filmie gość testowal eyesight i po kilku sekundach tempomat prosil o wciśniecie hamulca. Być moze wersja na inny rynek ma takie rozwiazanie. Nie jest to wbrew pozorom takie oczywiste - np moja octavia tez staje do 0... Ale po 2 sekundach trzeba jej hamulec wcisnac. Inaczej zacznie pełzac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 A czy (w końcu) informacje z nawigacji są wyświetlane na wyświetlaczu pomiędzy zegarami? Czy tylko na dużym ekranie konsoli środkowej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 (edytowane) Obecny Levorg i nowa Impreza to są dwie różne generacje aut jakby nie patrzeć, na innych płytach podłogowych. No ale dobrze, Impreza jawi się coraz lepiej, tylko nadal w sumie nie rozumiem dla kogo jest ten samochód... Edytowane 30 Listopada 2017 przez raveout Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 2 minuty temu, haubi65 napisał: watpie by lepiej jezdzila. 1,6 DIT bylby do niej idealny. Niepojetne jst dla mnie czemu nie ma tej opcji. Żeby można było ją zagazować Joke. . Na marginesie nie rozumiem ludzi... najpierw płaczą nad downsizingiem... bo im robią silniki 1.5 turbo zamiast 2.0... Mają 2.0... to chcą turbo.... nagle wszyscy przyzwyczaili sie do elastyczności przy 1500rpm i teraz marudzenie. Tak naprawde to żadna różnica czy 2.0 czy 1.6t. Kwestia podejscia czy lubimy kręcić silnik czy nie. Osobiście też wole charakterystyke silników doładowanych - ale przynajmniej przy wolnym ssaku mniej rzeczy sie może popsuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebeto Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 4 minuty temu, haubi65 napisał: watpie by lepiej jezdzila. 1,6 DIT bylby do niej idealny. Niepojetne jst dla mnie czemu nie ma tej opcji. Spalanie. Klient w obecnych czasach bardziej zaakceptuje niską moc niż duże spalanie. Przez słowo klient rozumiem większość kupujących a nie zapaleńców z forum. Prędzej w Levorgu po liftingu zobaczymy wolnossaka 2.0 niż w Imprezie nowej 1.6 turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 14 minut temu, Siemek napisał: a czy Levorg i Impreza MY2018 są identyczne? NIE. To przewijało się w tym wątku nie raz. Impreza wypada lepiej wg ludzi co jeździli i znają Levorga. Identyczne nie są ale podobne, a w czym niby Impreza wypada lepiej? chyba deską rozdzielczą i systemem multimedialnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 2 minuty temu, raveout napisał: Obecny Levorg i nowa Impreza to są dwie różne generacje aut jakby nie patrzeć, na innych płytach podłogowych. No ale dobrze, Impreza jawi się coraz lepiej, tylko nadal w sumie nie rozumiem dla kogo jest ten samochód... A dla kogo jest Golf 1.5 turbo? Przyznam, że nie jeżdziłem - ale wydaje mi sie pdoobny rozmiarowo. Jak weźmiesz highline i 1.5T to cena zaczyna sie od 107tys i nadal nie masz wyposażenia jak impreza. O 4x4 nie wspominajac ktore jakby można było dołozyć pewnie z 8-12 tys by kosztowało. Dla mnie ta impreza to deal roku. 1 minutę temu, Kukson napisał: Identyczne nie są ale podobne, a w czym niby Impreza wypada lepiej? chyba deską rozdzielczą i systemem multimedialnym. No właśnie tym co napisałeś. No i wiecej miejsca w srodku w imprezie, ale mniejszy bagażnik. Plus nowa płyta podłogowa i prowadzenie podobno inne. Ale tu umniejszać levorgowi nie bede bo nie jeździłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 W temacie mocy warto zauważyć, że Impreza jest lżejsza o prawie 200 kilogramów niż Levorg. Więc na papierze wcale to 2.0i nie musi gorzej jeździć niż 1.6 DIT w Leovrgu IMHO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebeto Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 1 minutę temu, Sebastian.R napisał: A dla kogo jest Golf 1.5 turbo? Przyznam, że nie jeżdziłem - ale wydaje mi sie pdoobny rozmiarowo. Jak weźmiesz highline i 1.5T to cena zaczyna sie od 107tys i nadal nie masz wyposażenia jak impreza. O 4x4 nie wspominajac ktore jakby można było dołozyć pewnie z 8-12 tys by kosztowało. Dla mnie ta impreza to deal roku. Tyle, że w VW bez problemu uzyskasz rabat, przy cenie auta katalogowej 107tys , spokojnie możesz to auto kupić za 90tys a nawet mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 (edytowane) 1,6 Turbo to zaden downsizing. Normalne Turbo. 2 DIT jest dla wielu po prostu za mocne i za drogie . Ja tam nie odczuwam braku mocy. Levorg wazy 1610 kg w lzejszej imprezie 1,6 DIT dawalby spokojnie rade. Byloby cicho a spalanie przy dynamicznej jezdzie spokojnie 8 L/100km Edytowane 30 Listopada 2017 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Levorg ma jeden plus w przeciwieństwie do Imprezy w postaci silnika turbo dzięki któremu możemy polepszyć osiągi auta w przeciwieństwie do wolnossaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 (edytowane) 8 minut temu, Sebastian.R napisał: A dla kogo jest Golf 1.5 turbo? Przyznam, że nie jeżdziłem - ale wydaje mi sie pdoobny rozmiarowo. Jak weźmiesz highline i 1.5T to cena zaczyna sie od 107tys i nadal nie masz wyposażenia jak impreza. O 4x4 nie wspominajac ktore jakby można było dołozyć pewnie z 8-12 tys by kosztowało. Dla mnie ta impreza to deal roku. Tyle, że Golf 1.5t ma 8,3s do setki, a zawsze możesz podnieść moc (co zapewne wielu ma w tyle głowy decydując się na zakup) ...i spalanie katalogowo 5-6 litrów. Edytowane 30 Listopada 2017 przez raveout Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 4 minuty temu, bebeto napisał: Tyle, że w VW bez problemu uzyskasz rabat, przy cenie auta katalogowej 107tys , spokojnie możesz to auto kupić za 90tys a nawet mniej. Doposazyłem do poziomu imprezy (bez zadnych pakietow stylistycznych, bez 15 glosnikow itp, tak zeby bylo sprawiedliwie). Wyszło mi 135 tys zł.... i nadal nie mam 4x4.... Ale mam VW.... dziekuje Postoje 3 minuty temu, Kukson napisał: Levorg ma jeden plus w przeciwieństwie do Imprezy w postaci silnika turbo dzięki któremu możemy polepszyć osiągi auta w przeciwieństwie do wolnossaka. Pytanie ile % uzytkowników to zrobi... 2% zapewne. To jest 1.6.... ile z tego wyciśniesz zeby przejeździło 100-200tys km? To jest rodzinne kombi. 7 minut temu, haubi65 napisał: 1,6 Turbo to zaden downsizing. Normalne Turbo. 2 DIT jest dla wielu po prostu za mocne i za drogie . Ja tam nie odczuwam braku mocy. Levorg wazy 1610 kg w lzejszej imprezie 1,6 DIT dawalby spokojnie rade. Byloby cicho a spalanie przy dynamicznej jezdzie spokojnie 8 L/100km Przejedź sie. Troche Subaru juz miałem i naprawde cichy jest ten silnik. Wydaje się, że sporo w nim zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 2 minuty temu, Sebastian.R napisał: Pytanie ile % uzytkowników to zrobi... 2% zapewne. To jest 1.6.... ile z tego wyciśniesz zeby przejeździło 100-200tys km? To jest rodzinne kombi. Myślę, że trochę osób się zdecyduje jak skończy się gwarancja, a ile wycisnę? a pewnie z 210 aby spokojnie sobie jeździć bo silnik może paść w każdej chwili bez względu na przebieg. Zresztą jeździ mój ojciec 2.0 DIT po lekkich zmianach i problemów nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 (edytowane) 8 minut temu, Kukson napisał: Myślę, że trochę osób się zdecyduje jak skończy się gwarancja, a ile wycisnę? a pewnie z 210 aby spokojnie sobie jeździć bo silnik może paść w każdej chwili bez względu na przebieg. Zresztą jeździ mój ojciec 2.0 DIT po lekkich zmianach i problemów nie ma. No tyle jest realne. Wiecej bym sie chyba bał - nie wiem jak skrzynia by to zniosła. Nie mam doświadczenia w automatach Subaru. Inna sprawa, że potem powodzenia w sprzedaży auta po tuningu. Co innego impreza, co innego levorg. Inna grupa docelowa. Żeby nie odbiegać od tematu - tu się mogę zgodzić, że chętniej tuning przeprowadzi użytkownik imprezy niż rodzinnego kombi. Natomiast jak już ktoś zauwazył to impreza waży 1400kg. Jak jeździłem to czuć, że auto jest "lekkie". Daje rade to 2.0 mówie Wam. Najważniejsze tak naprawde to stopień zadowolenia właściciela z tego co kupił. Wydaje mi się, że w Subaru ten % jest duży. Grunt to świadomie wybierać i potem nie płakać. Edytowane 30 Listopada 2017 przez Sebastian.R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 30 Listopada 2017 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Generalnie tak aktualnie modny down-sizing istotnie pozwala na osiąganie niższego spalania normatywnego. Pozwala też na lepsze przyspieszenie przy tej samej relacji mocy do masy ( przebieg momentu obrotowego ). Natomiast przy wyższych prędkościach przewagę ekonomii mają N/A. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Godzinę temu, Topi napisał: A czy (w końcu) informacje z nawigacji są wyświetlane na wyświetlaczu pomiędzy zegarami? a moze (w koncu) warto obejrzec film? tapatalked 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się