Jump to content

Problem Forester 2,5xt 06


PawelBoro
 Share

Recommended Posts

Panowie mam problem . Po przejechaniu około 30 km poczułem dym . . Stanołem obwąchalem nic. Otwarłem maskę i dym się unosił się  z komory silnika . Po stronie filtra od dołu silnika . . Olej sprawdzałem przed wyjazdem . Dolałem tez trochę płynu  bo było na minimum. 

Dodam ze 200 km temu robiony rozrząd  z regulacja zaworów 

IMG_0141.MOV

Dodam ze auto ma gaz . Nie jechałem na gazie tylko na benzynie . Staram się nie używać gazu. Zapaliłem na chwile celem sprawdzenia czy nic się nie tłucze . Raczej nic . Zapaliło normalnie , nic na desce nie swieci . Tak jakby temperatura była trochę za niska na wskaźniku

Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, PawelBoro napisał:

Panowie mam problem . Po przejechaniu około 30 km poczułem dym . . Stanołem obwąchalem nic. Otwarłem maskę i dym się unosił się  z komory silnika . Po stronie filtra od dołu silnika . . Olej sprawdzałem przed wyjazdem . Dolałem tez trochę płynu  bo było na minimum. 

Dodam ze 200 km temu robiony rozrząd  z regulacja zaworów 

IMG_0141.MOV

Po wymianie rozrządu i innych przy okazji naprawach, związanych z wyjęciem silnika i zmianą płynów, mój XT dymił i śmierdział prze następne 100-200km zanim się wszystko wypaliło, co utkwiło w różnych zakamarkach. Poczekaj, pojeździj i kontroluj min. co dzień stany płynów, najlepiej na zimno.

Link to comment
Share on other sites

Popatrzę tam ale muszę  wjechać na kanał i zdjąć osłonę . Teraz  zastanowiło mnie sprzęgło . Tzn jak naciskam to przy końcu trochę piszczy . Też na zgaszonym silniku. Biegi wchodzą jak dawniej , nic nie ślizga . Pewnie ta tulejka aluminiowa ? Ciężko też chodzi pedał sprzęgła . Wiem że z czasem chodzi coraz ciężej od wymiany . Ale irytujące to jest. <_<

Link to comment
Share on other sites

Ciezkie sprzeglo to chyba standard, ale moje nie popiskuje. Jak bedziesz wymienial to sobie lozyskowanie lapki przesmarujesz, albo przy robocie rozrzadu-silnik i tak wyjezdza zatem warto drobiazgi ogarnac przy okazji.

Link to comment
Share on other sites

Kiedy kupiłem swojego Forestera 2.0 SG to wyciekał olej poprzez przerdzewiały filtr oleju. Rozchlapywał się po blaszanych osłonach kolektorów i w nich się zbierał. Śmierdziało palonym olejem i dymiło się z komory silnika. Dopiero po zdemontowaniu osłony pod silnikiem znalazłem przyczynę. Jednak śmierdziało tym olejem jeszcze chwilę po usunięciu usterki.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...