Adam Sadowski Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Witam, koledzy jaki płyn (chodzi mi o te dolewane do ON) polecacie do przeczyszczenia wtrysków w legacy 2.0 TD???? z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd84 Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Do wyboru, do koloru... Jak masz mocno zabrudzone, to żaden szuwaks i tak nie pomoże... Trzeba po prostu lać dobre paliwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Tez się przyłącze do pytania. Ze swojej strony dodam ze używałem preparatów tunap i ostatnio przeczytałem dobre opinie o BG 244. Tunapa nie mogę polecić ani nie polecić bo żadnego efektu nie zauważyłem, ale może coś tam wyczyścił :). Ja stosowałem profilaktycznie. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Sadowski Opublikowano 27 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Ogólnie wszyskto ładnie pracuje, profilaktycznie chciałem przeczyścić;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 Najprościej sprawdzić jakie masz korekty na poszczególnych wtryskach czy są one na + czy na - . W oparciu o te wartości albo dobierasz domieszki czyszczące lub smarujące. Tak podpowiada moje doświadczenie i wiedza juz nie tylko z lektur internetowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 1 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2017 4444 To co u mnie zalać ? : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 1 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2017 Zasada jest, że jeżeli suma korekt tych na + i tych na minus jest bliska 0 to znaczy że układ poprawnie się bilansuje, gdy korekty na którymkolwiek wtrysku zbliżają się do -/+ 1 to oznacza duży problem z układem. U ciebie wartości +/- 0,1 msec to marzenie większości świadomych kierowców. Ja bym nie kombinował jedynie obserwował, a myślał i reagował przy korektach powyżej -/+0,15. Jak będziesz chciał coś więcej daj znać na pw; podeślę najpierw coś do poczytania a wnioski będziesz mógł sam zbudować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 PW wysyłam. Ja się tym zainteresowałem bo gdzieś na forum czytałem że max odchył to 0,05 a jak więcej to do czyszczenia. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się