Jump to content
Than_Junior

Subaru WRX STI MY2020?

Recommended Posts

Tylko jak z takim zderzakiem po śniegu jeździć? ;) Ale zapowiada się zacznie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Wygląda świetnie, jak niemalże każdy concept z Subaru. Potem niestety przychodzi księgowy i... jest jak jest, chociaż ostatnie modele Subaru wyglądają naprawdę dobrze B) Ciekawe, co wyjdzie w finalnej wersji skierowanej do produkcji. Concepty obecnego STI też były bardzo fajne, a potem wyszło takie bardziej krągłe Evo X :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Być może.... na to wszyscy liczą :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 to zamówię bez jazdy testowej;)

 

 dobrze zrobiłem wstrzymując się z zakupami my18 .Obecny model lepiej wygląda na zdjęciach niż na żywo 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na jednym z forum ktoś napisał, że ma 400hp, ale ile w tym prawdy to nie wiem 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z szacunku do forum na nasz rynek Subaru ma wypuścić wersje STI z silnikiem 2.5T :lol:

  • Haha 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

O. Może wreszcie znów pojawi się jakieś STI, które będę chciał kupić B).

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

staria gwardia forumowa wraca! :mrgreen:

 

2 godziny temu, Kukson napisał:

Z szacunku do forum na nasz rynek Subaru ma wypuścić wersje STI z silnikiem 2.5T :lol:

 

albo przynajmniej "w gratisie" do STI dodawac stolik, zrobiony z padnietego bloku 2.5T ;):biglol:

 

table.jpg

Edited by eddie_gt4
  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak wychodził MY15 każdy mówił że kreatura, przy MY18 było narzekanie na przód że plastik fantastik ( jak zauważył kolega poszli mocno w stronę evo ) A teraz wielki zachwyt MY20 który poszedł w stronę Hondy Typ eR....eh... mnie się nie podoba miejmy nadzieje że księgowy będzie mocno wymagający.

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minuty temu, Przemeq napisał:

O. Może wreszcie znów pojawi się jakieś STI, które będę chciał kupić B).

„Uderz” w STI a @Przemeq się odezwie :D

23 minuty temu, Maciek Majin napisał:

miejmy nadzieje że księgowy będzie mocno wymagający.

Zawsze mam wrażenie, że księgowi dążą do sprzedania trabanta za cenę Lamborghini....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, aflinta napisał:

„Uderz” w STI a @Przemeq się odezwie :D

No ba.

 

Nie ma to, jak pierwsza miłość. Która trwała tyle lat. Tego się nie zapomina B).

Edited by Przemeq

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sabo, ... tzn. Subaru! Nie idź tą drogą!Jak tym jeździć po wyrypach albo po śniegu po dach?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Izotom napisał:

Sabo, ... tzn. Subaru! Nie idź tą drogą!Jak tym jeździć po wyrypach albo po śniegu po dach?!

Po dach to może nie ale taki z podjazdu ( kostki) to możnaby chyba odgarnąć tym lemieszem z przodu.;) a przy tym ekoociepleniuklimatycznym to zimy mogą być , że hoooo hooo.Swoja droga obserwacja z ostatnich kilku dni, że samochody z Bawarii stają się jakby trochę wolniejsze na śniegu.( nawet te czerwone )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na ludzki rozum to nowy wrx sti powinien dostać silnik 2.0 350KM choćby ten który jest już  na rynku japońskim.lub 2.0 300KM wspomagany elektrycznym +100KM.

Nie rozumię jak można sprzedawać w Polsce mustanga 5.0 a subaru przekracza jakieś normy.

Czy silniki subaru 2.0 o mocy 300KM+ sprzedawane wyłącznie na  rynku japońskim spełniają europejskie normy?i czy nie mogą się podzielić?

Macie wiedzę na ten temat?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cała flota ma również spełniać normy emisji co było już na tym forum wspominane setki razy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Kukson napisał:

Cała flota ma również spełniać normy emisji co było już na tym forum wspominane setki razy.

Przepraszam ale nie doczytałem,czy to znaczy że obecne wrx sti 2.0 lub 2.4 produkowane na rynek JP nie spełnia tych norm?

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Q37 napisał:

Przepraszam ale nie doczytałem,czy to znaczy że obecne wrx sti 2.0 lub 2.4 produkowane na rynek JP nie spełnia tych norm?

 

Na tamtym rynku są inne normy które auto bez wątpienia spełnia.

Na naszym rynku producenci muszą spełniać europejskie normy które są nieco wyśrubowane w stosunku do innych

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli z tego co piszesz wrx 2.0 czy 2.4 nie spełniają i nie spełnią tych norm.

Na forach niemieckich można przeczytać wiele opinii na ten temat. Wynika z nich że Merkel przykręca śrubę tylko dlatego żeby w większości  sprzedawały się niemieckie samochody.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

WRX ma ten sam silnik co w Forku XT więc można go przystosować aby spełniał obecne normy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Q37 napisał:

Czyli z tego co piszesz wrx 2.0 czy 2.4 nie spełniają i nie spełnią tych norm.

Na forach niemieckich można przeczytać wiele opinii na ten temat. Wynika z nich że Merkel przykręca śrubę tylko dlatego żeby w większości  sprzedawały się niemieckie samochody.

 

 


Z tego co mi się wydaje to nie chodzi o konkretny model - spełnia czy nie spełnia ale o średnią całej floty. Jeśli jesteś producentem jak Subaru i nie sprzedajesz malutkich aut ważących <1000kg to nie masz jak obniżyć flotowej emisji CO2, NOXów itd
Dlatego auta wydzielające ponad normę u innych producentów typu Ford nie są problemem (to co Mustang spali więcej, KA czy Fiesta spali mniej przez co flota emituje względnie mało szkodliwych subst)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy nie uważacie że ten przepis był zrobiony pod konkretnego producenta?

Przecież tak ogólnie patrząc to jest absurd i nie określa kto tak naprawdę produkuje więcej spalin.

Dzięki za objaśnienie.

Czyli jednak pozostanie sprowadzanie ciekawych pojazdów z JP,Ameryki ... choć i pewnie na to znajadą zaraz sposób .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak widać przepisy są tak chore, że nawet firmy z Europy musiały oszukiwać(afery jak dieselgate) aby je spełniać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak na razie szwindel udowodniono tylko VAG-owi co oznacza, że oszustwem zbrukane są tylko takie marki jak skoda, seat , volkswagen, audi i porsche, i bosch oczywiście, któremu zlecono wymyślenie i wyprodukowanie milionów czarodziejskich modułów. VAG nie musiał montować tego ustrojstwa, żeby spełnić normy, bo ich silniki diesla mogły spokojnie te normy spełniać bez tego urządzenia. Oszustwo podczas badań emisji miało na celu umożliwienie sprzedaży  silników o lepszych parametrach niż konkurencja. Z testów porównawczych turbodiesli 4 czy 6 cylindrowych często wynikało, że te VAG-owskie mniej palą  a jednocześnie są bardziej dynamiczne.  Dlaczego dzisiaj kiedy VAG został zmuszony do wgrywania oprogramowania zgodnego z normami emisji, ludzie, których auta zostały poddane temu procesowi, narzekają na pogorszoną dynamikę, zwiększone spalanie i ogólny wzrost awaryjności silnika i częste włączanie się trybu awaryjnego. Wielu użytkowników zainfekowanych passatów, a4 czy cayennów wcale się nie pali aby odwiedzić serwis i "naprawić" silnik. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tutaj bardzo dużo  odpowiedzi z których wynika  że wrx sti  nie będzie ważnym modelem dla subaru ,nie będą nad nim  się skupiać.Raczej nie będzie manualnej skrzyni biegów ze względu na nowoczesne rozwiązania bezpieczeństwa,oraz że subaru otwiera się na rynek RPA

https://www.pistonheads.com/features/ph-features/subaru-wrx-sti-final-edition-driven/37488

 

https://mybroadband.co.za/vb/showthread.php/864040-2018-Subaru-WRX-amp-WRX-STI/page6

 

I kilka cytatów:

 

"...Z tym silnikiem, tym wyglądem i tym napędem na cztery koła WRX STI jest całkowicie unikalnym i wyjątkowym pojazdem. Ponieważ te cechy nadal znikają we współczesnych samochodach, sti zasługuje na to, aby to celebrować".

 

"...Być może największym problemem, z którym zmaga się STI w obecnym formacie, jest po prostu, że ten gatunek osiągnął szczyt, zarówno pod względem popularności kupującego, jak i pożądania produktu, bardzo dawno temu".

 

"...smukły; według statystyk jest węższy niż S3, RS3, co oznacza, że drogi mogą być atakowane, a nie tylko pokonywane".

 

"...nie ma nic bardziej porównywalnego do całego doświadczenia z jazdy WRX STI, co sprawia, że jego odejście jest bardziej zatrważające".

 

 

 

Edited by AK80

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...