Skocz do zawartości

silnik nie działa forester xt 240km platinum 2014 co robić?


andy78

Rekomendowane odpowiedzi

Na forach amerykańskich tak się rozpisali o tych wypadaniach zapłonów że można odnieść wrażenie że to jest przypadłość wszystkich FA20 z 2014 i 2015 roku. W moim my14 tak się nie dzieje, narazie. A jak u Was? Macie utratę mocy podczas gwałtownego przyspieszania? Zadławienia , szarpanie?

Na forach amerykańskich tak się rozpisali o tych wypadaniach zapłonów że można odnieść wrażenie że to jest przypadłość wszystkich FA20 z 2014 i 2015 roku. W moim my14 tak się nie dzieje, narazie. A jak u Was? Macie leak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9/27/2017 o 18:00, Vis napisał:

W Civicach Type R nic się nie dzieje ze skrzynią i sprzęgłem, winny jest olej i zbyt duża temperatura. Ludzie, którzy kupują Type R maja tego śwoadomosć, wymieniają olej i montują carbonową osłonę wysprzęglika, robi to np. Aso Honda Wyszomirski. Fakt, że Honda mogła to sama zrobić, ciekawe , czy poprawili w nowym CTR, no i jest to jednak 310km.

http://autowizja.pl/2016/12/honda-civic-type-r-problemy-ze-skrzynia-biegow/

 

...ale Honda ma tak trwale napedy, ze szok. Nie to, co w Subaru! :biglol:

 

Dnia 9/27/2017 o 19:30, Miałki napisał:

Ale profesor Miodek zezwolił na samo h.

Ostatnio doszedłem do wniosku że filter oleju w FA20 jest za mały.

 

Jest nagranie reakcji inzyniera Subaru, odpowiedzialnego za konstrukcje filtra oleju, po tym jak przeczytal ten wpis i zrozumial swoj blad:
 

https://media.giphy.com/media/CbGA1dYf9xdrq/200.gif

  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Miałki napisał:

W moim my14 tak się nie dzieje, narazie. A jak u Was? Macie leak

 

ja nic takiego nie miałem i  nie mam, jakiś czas po zakupie wgrywany też był nowy soft w serwisie który miał temu zapobiegać

Edytowane przez jaszyn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Miałki napisał:

Czyli fabrykę opuścił wadliwy pojazd i dopiero potem się zorientowali. A czy zauważyłeś lekkie szarpnięcia na biegu jałowym lub podczas postoju na światłach?

 

nie wiem czy wadliwy, nie znam się  - myślałem że up grade softu to coś normalnego, w SBD też były, niektóre firmy robią przy okazji przeglądów nie informująć o tym klienta, tak słyszałem. Nic niepokojącego nie zauważyłem żadnych szarpnieć ale może nie jestem wyczulony. Obecnie rzadko jeźdzę forkiem al zwruce uwagę

Edytowane przez jaszyn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Miałki napisał:

po zmianie softu motor popsuł się. Jeden nawet napisał że mu w serwisie powiedzieli żeby sobie kupił motor do my17 i będzie zadowolony.

 

Żadne kupił, kolega @Vis powiedział, cytuję:

Cytuj

silnik padnie, wymieniają, albo dostaje nowe auto i tyle

Przecież w US dostanie nowe auto :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Też jestem mocno ciekawy jak sprawa się potoczyła.

Co zdiagnozowali i co było przyczyną ?

Oraz jak się zaprezentowało grono serwisowe i centralne ?

 

Poważnie się zastanawiałem rok temu czy brać dokładnie takie dziecko pod dach do siebie ale powiem szczerze coraz bardziej schładzają się moje emocje, a rozsądek zaczyna już nie szeptać ale głośno podpowiadać, że czas trwania weryfikowania i decyzyjności to przesada, a zostaje jeszcze niezamknięta sprawa "współpracy"...

 

Daj znać jak to się rozgrywa.

Edytowane przez 4444
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...