Skocz do zawartości

silnik nie działa forester xt 240km platinum 2014 co robić?


andy78

Rekomendowane odpowiedzi

Nie chce mi się wierzyć w zła wole serwisu. Dla nich to przecież kas.

Powodem więc wydaje się brak części/silnika na kontynencie

Biorąc pod uwagę to co napisał @gorion i ilości awarii SBD, FXT to póki co pojedyncze wypadki. Co oczywiście nie jest usprawiedliwieniem dla marki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś B6. Przy przebiegu 400 km (czterysta km) włączył się tryb awaryjny. 

Serwis twierdził, ze to niemożliwe itp

Okazało się, że padł jakiś układ scalony z nadrukiem BOSCH made in taiwan (cytat) Samochód stał ponad 2 tygodnie. 

Rozebrali pół samochodu aby wymienić. Część szła z D ponad tydzień a była z tych co się nie psują i nie ma ich na magazynie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym Forsterem to macie syndrom bitej żony :) , tak bije, ale to dobry chłopak jest. Czemu porównujecie auto made in japan z niemiecką konkurencją, niedługo z Francuzami i Włochami zaczniecie porównywać :) Porównujcie z Hondą, Mazdą, czy Lexusem ( tak to są te rejonowy cenowe). Nie po to kupuję Japończyka żeby mi silnik wymieniali jak w Vag-u ,  czy Skodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Vis napisał:

Z tym Forsterem to macie syndrom bitej żony :) , tak bije, ale to dobry chłopak jest. Czemu porównujecie auto made in japan z niemiecką konkurencją, niedługo z Francuzami i Włochami zaczniecie porównywać :) Porównujcie z Hondą, Mazdą, czy Lexusem ( tak to są te rejonowy cenowe). Nie po to kupuję Japończyka żeby mi silnik wymieniali jak w Vag-u ,  czy Skodzie.

Skoda to też VAG ;)

Z resztą wywodu generalnie się zgadzam. Kocham Subaru, mam już trzecie, ale ....UPG w silnikach EJ255, SBD - wpierw sprzęgła, potem pomór silników, a teraz być może pomór DiT to porażka na całego. Trochę tego dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam .

Do dnia dzisiejszego żyłem w przekonaniu że to jest mój pech ale okazuje się jednak inaczej . Nie jestem jedynym posiadaczem XT z 2014 w którym tuż po gwarancji silnik odmawia współpracy . Przy przebiegu 82000 stanął na trasie z czterema dziurami w bloku ( tak serwis twierdzi ) . Ale zupełnie inna sprawa to sposób działania serwisu całkowita opieszałość i niesamowite luźne podejście do całej sprawy . Auto stoi od miesiąca i nic nie wiem jak za ile i na kiedy . Kupowałem Subaru z przekonaniem że dostaje coś więcej niż samochód . Nawet więcej po powrocie z wakacji na które nie dojechałem miałem zamawiać kolejnego XT ale już mi sie chyba nie chce . 

Licze na to że coś sie zmieni i dalej zostanę wierny marce Subaru . 

  • Zmieszany 1
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, jojo_tomaszek napisał:

. Nie jestem jedynym posiadaczem XT z 2014 w którym tuż po gwarancji silnik odmawia współpracy . Przy przebiegu 82000 stanął na trasie z czterema dziurami w bloku ( tak serwis twierdzi ) . 

Przyczynę podali ? Coś się urwało? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, rydzada napisał:

SBD - wpierw sprzęgła, potem pomór silników, a teraz być może pomór DiT to porażka na całego. Trochę tego dużo.

Nie ma co panikować, jednak jedno jest pewne. Aby powiedzieć coś więcej o silniku 2.0DIT należy poczekać jeszcze przynajmniej dwa lata.

Co do silników Hondy - najlepsze silniki spalinowe. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wątek robi się coraz ciekawszy niestety ... śledził ktoś może zagraniczne fora ?  tam pewnie większe przebiegi mają. Ja mam nalatane 103 kKM i jak dotychczas OK, ubezpieczenia dodatkowego nie wykupowałem bo silnik miał raczej dobrą opinie a obecnie jeżdżę motocyklem i rowerem a samochód stoi od pól roku to mi kasy szkoda było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wykupiłem ale nie ze względu na silnik tylko raczej osprzęt i elektronikę

Myślałem sobie może turbina, może sprężarka klimy, "coś" z elektroniką. Ale że silnik? 

Jeszcze wierzę, że to jednostkowe przypadki.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak dalej pójdzie to SIP straci klientów i pójdzie z torbami. Oczywiście będą tłumaczyli że to wina użytkowników bo jadą tuż zaraz po rozruchu sinika, pałują na nie rozgrzanym motorze, nie studzą turbiny, dodają mocno gazu na manualu na wysokim biegu itd

A mój drugi samochodzik BMW ma już pod 400 tyś i ma się świetnie.

20141017_140654~01.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mechanik napisał:

Co do silników Hondy - najlepsze silniki spalinowe. 

 

I nie tylko, diesle też mają rewelacyjne. Honda to największy producent silników na świecie. Nowy 1.5t 182km w Civicu jest zajeb...  Inna sprawa, że nie bardzo mam co kupić z obecnej oferty Hondy. Jakby w UE sprzedawali Acury to już bym siedział w salonie i podpisywał umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Miałki napisał:

Jak tak dalej pójdzie to SIP straci klientów i pójdzie z torbami

ale jak pójdzie?? Sprzedaż XT'ków czy wrx'ow z silnikiem 2.0dit ma sie bdb. Na forach zza wielkiej  wody gdzie tych aut śmiga  xxx razy więcej niż  u nas  cisza o jakichkolwiek problemach z DIT. Pamiętajcie ze konsumenci rynku USA są bardzo roszczeniowi i z najmniejsza pierdołą idą na drogę sądową.

49 minut temu, Miałki napisał:

Oczywiście będą tłumaczyli że to wina użytkowników bo jadą tuż zaraz po rozruchu sinika, pałują na nie rozgrzanym motorze, nie studzą turbiny, dodają mocno gazu na manualu na wysokim biegu itd

zapomniałeś dodać "zakładają instalacje LPG" - sorry nie mogłem się powstrzymać.

 

16 minut temu, Vis napisał:

I nie tylko, diesle też mają rewelacyjne. Honda to największy producent silników na świecie. Nowy 1.5t 182km w Civicu jest zajeb...  Inna sprawa, że nie bardzo mam co kupić z obecnej oferty Hondy.

Honda do tej pory produkowała głównie silniki wolnossące. Teraz oferują turbo - bardzo młode konstrukcje. Też należy poczekać z jakimikolwiek osądami te parę lat. Ale znając Honde będą perfect.

 

Edytowane przez Karas
  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo Honda miała już ze dwadzieścia lat temu, 2.2 diesel był z 2003r, też nie sądzę żeby małe, nowe turbo 1.0 i 1.5 sprawiało problemy. 

Co do rynku USA i XT, tam jest rynek konsumenta, napewno nie jest tak jak u nas, że auto w którym silnik padł przy małym przebiegu i po gwarancji jest naprawiane na koszt klienta. Może dlatego nikt nic nie pisze, klient się nie martwi, silnik padnie, wymieniają, albo dostaje nowe auto i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, gorion napisał:

Chyba chodziło o kraj dealera a nie właściciela marki...

 

Nie wiem czy o to chodziło, poza tym że jeden z największych producentów aut nie był w stanie, cytuję 'każdy silnik zorganizować w tydzień max' ;)

 

6 minut temu, Vis napisał:

klient się nie martwi, silnik padnie, wymieniają, albo dostaje nowe auto i tyle

 

Albo dostaje dwa auta. Albo trzy. Nie byłem ale znam kogoś kto był ;)

  • Super! 2
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Civicach Type R nic się nie dzieje ze skrzynią i sprzęgłem, winny jest olej i zbyt duża temperatura. Ludzie, którzy kupują Type R maja tego śwoadomosć, wymieniają olej i montują carbonową osłonę wysprzęglika, robi to np. Aso Honda Wyszomirski. Fakt, że Honda mogła to sama zrobić, ciekawe , czy poprawili w nowym CTR, no i jest to jednak 310km.

http://autowizja.pl/2016/12/honda-civic-type-r-problemy-ze-skrzynia-biegow/

Edytowane przez Vis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...