Skocz do zawartości

check engin w trasie


chudy__

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie taki problem, trzeci raz juz wyskoczyl mi check podczas rownej jazdy w trasie pry predkosci okolo 90km/h.

Ostatnim razem sam zgasl po wylaczeniu silnika

Dzis znowu to samo ale juz pozostal.

 

W pracy silnika nie czuc zadnej roznicy, chodzi rowno, wkreca sie tez bez problemu bez szarpania i strat mocy. narazie nie mam kiedy podjechac na diagnostyke i nie wiem czy tak moge jezdzic jesli nie czuc zadnych negatywnych zmian?

W czym moze byc problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodów może być wiele , błąd sondy 1 lub 2,  nieszczelność w dolocie i P0171 i sporo innych . Bez podpięcia pod skaner OBD bądź komputer to zgadywanka. Jeździć możesz, jeżeli silnik działa jak opisujesz i podłącz  jak najszybciej pod kompa .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak u Ciebie ale w PL dzisiaj leje.

Ja miałem tak w Legacy BL, że po około 1 godzinie jazdy w ostrym deszczu zapalał mi się check engine.

Na sucho (i przy małym deszczu) tego nie było.

Oczywiście wizyta w serwisie była jak już zgasł i w pamięci zero.

Domyślam się, że u mnie sondzie nie było nie po drodze na mokrym.  Może u ciebie też jest to związane z warunkami pogodowymi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat deszczu nie bylo jak wyskakiwal check

kostki spinalem ale zielone ale to nc nie dalo, check migal szybko calyc zas bez zmian i uruchamial sie co kilka seund wentylator chlodnicy wiec odlaczyem te kostki i zosawilem jak bylo.

 

co do kabla to mam z vaga obd 2 kkl

 

czy ecuexplorer trzeba jakos kalibrowac czy podpinam sie pod kompa uruchamia programi wszystko bede widzial?

nie znam obslugi tego programu

Edytowane przez chudy__
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylem podpiac ecuexplorer ale nic sie nie dzieje caly czas pisze ECU disconnected 

no wlasnie mnie to zaskoczylo ze jade sobie spokojnie a tu pach i juz humor zje***y

jak dam rade to jade jutro do kogos na kompa, no chyba zekos podpowie co zrobic aby sie polaczyc z komputerem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylo na zaplonie i nic, w dolnym rogu okna programu tylko zmienilo sie na COM1 (bylo COM11) i wyskoczylo ze port usb a tak nic wiecej.

na kablu dioda sie swiecila tez

pobralem jeszcze freessm i jutro z ranca podepne sie.

Odczytem bledy i sa 2:

P1507

P0136

 

Ok sonde juz widze.teraz pytanie czy jest mus wymieniac?

W poprzednim aucie tez mialem padnieta onde za katem i nie ruszalem jej bo nie wplywala na prace.tutaj jest tak samo?

Edytowane przez chudy__
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i znowu problem.

Na nowym czujniku jalowego regularnie co kilka km wyskakuje check i  blad P1507 (czujnik nowy orginalny subaru)

Na starym czujniku zaden check sie nie pojawia.

Na nowym jest ewidenta poprawa poniewaz nie podbija juz obrotow przy zmianie biegow (tylko na 1dalej sie przywiesza..)

Edytowane przez chudy__
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...