chudy__ Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 Panowie taki problem, trzeci raz juz wyskoczyl mi check podczas rownej jazdy w trasie pry predkosci okolo 90km/h. Ostatnim razem sam zgasl po wylaczeniu silnika Dzis znowu to samo ale juz pozostal. W pracy silnika nie czuc zadnej roznicy, chodzi rowno, wkreca sie tez bez problemu bez szarpania i strat mocy. narazie nie mam kiedy podjechac na diagnostyke i nie wiem czy tak moge jezdzic jesli nie czuc zadnych negatywnych zmian? W czym moze byc problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 Powodów może być wiele , błąd sondy 1 lub 2, nieszczelność w dolocie i P0171 i sporo innych . Bez podpięcia pod skaner OBD bądź komputer to zgadywanka. Jeździć możesz, jeżeli silnik działa jak opisujesz i podłącz jak najszybciej pod kompa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerhorse Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 Wystarczy najtanszy interfejs z netu kupic w cenie pewnie 40zl z wysylka sie zmiescisz i blad odczytasz. Nie musisz sie nikogo prosic a blad odczytasz w pare sekund. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd84 Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 Albo zepnij 2 kostki pod kolumną kierownicza i "wymrugaj" błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bernard Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 Nie wiem jak u Ciebie ale w PL dzisiaj leje. Ja miałem tak w Legacy BL, że po około 1 godzinie jazdy w ostrym deszczu zapalał mi się check engine. Na sucho (i przy małym deszczu) tego nie było. Oczywiście wizyta w serwisie była jak już zgasł i w pamięci zero. Domyślam się, że u mnie sondzie nie było nie po drodze na mokrym. Może u ciebie też jest to związane z warunkami pogodowymi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 17 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 (edytowane) akurat deszczu nie bylo jak wyskakiwal check kostki spinalem ale zielone ale to nc nie dalo, check migal szybko calyc zas bez zmian i uruchamial sie co kilka seund wentylator chlodnicy wiec odlaczyem te kostki i zosawilem jak bylo. co do kabla to mam z vaga obd 2 kkl czy ecuexplorer trzeba jakos kalibrowac czy podpinam sie pod kompa uruchamia programi wszystko bede widzial? nie znam obslugi tego programu Edytowane 17 Września 2017 przez chudy__ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrancGD Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 Mam dokładnie to samo. Chcek wywali mi jak przez jakiś czas jadę ze stałą prędkością po autostradzie. Przyczyna to uszkodzony czujnik EGT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 17 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 bylem podpiac ecuexplorer ale nic sie nie dzieje caly czas pisze ECU disconnected no wlasnie mnie to zaskoczylo ze jade sobie spokojnie a tu pach i juz humor zje***y jak dam rade to jade jutro do kogos na kompa, no chyba zekos podpowie co zrobic aby sie polaczyc z komputerem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 17 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 (edytowane) bylo na zaplonie i nic, w dolnym rogu okna programu tylko zmienilo sie na COM1 (bylo COM11) i wyskoczylo ze port usb a tak nic wiecej. na kablu dioda sie swiecila tez pobralem jeszcze freessm i jutro z ranca podepne sie. Odczytem bledy i sa 2: P1507 P0136 Ok sonde juz widze.teraz pytanie czy jest mus wymieniac? W poprzednim aucie tez mialem padnieta onde za katem i nie ruszalem jej bo nie wplywala na prace.tutaj jest tak samo? Edytowane 18 Września 2017 przez chudy__ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 21 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 (edytowane) i znowu problem. Na nowym czujniku jalowego regularnie co kilka km wyskakuje check i blad P1507 (czujnik nowy orginalny subaru) Na starym czujniku zaden check sie nie pojawia. Na nowym jest ewidenta poprawa poniewaz nie podbija juz obrotow przy zmianie biegow (tylko na 1dalej sie przywiesza..) Edytowane 21 Września 2017 przez chudy__ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się