karteq Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Witam, właśnie sprawiłem sobie, no właśnie nie wiem czy nie kłopot, otóż forester z 2008 z dieslem ciężko mi odpala, bez znaczenia czy to na zimnym czy na ciepłym silniku. Mam system bez kluczyka, i po wciśnięciu "start" kręci czasem i 4-5 sec, przy zakupie stawiałem na aku, bo wydaje mi się że coś to słabo mu szło kręcenie, tyle że po przejechaniu około 100 km autostradą powinien się podładować na tyle by go odpalić bez problemu, no i ciepły przecież był - więc świece raczej odpadają, zostaje zasilanie.... Jakieś podpowiedzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Czy kłopot .... czytałeś coś o SBD ? Nie uchodzi za nazbyt udany motor. A co do odpalania- ciśnienie na zasilaniu może?Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karteq Opublikowano 16 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 no nie uchodzi, z drugiej strony kupa ludzi tym jeździ i chwali sobie, wiem że ryzykowałem, mówisz ciśnienie na zasilaniu, czyli po kolei filtr, pompa... do sprawdzenia, tak jakoś losowo to działa, czasem raz za razem odpala od 3 zakręcenia, czasem raz za razem trzeba czekać po 5 sec., czasem wciśnięcie gazu pomaga czasem nie... Pomimo tego że aku rano miał 12,7 V, to mam wrażenie że powoli kręci, Koledzy którzy mają diesla, jak szybko prawidłowo powinien kręcić rozrusznik? u mnie to w okolicy 2 obrotów, (heuknięć ) na sec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Wymień zawór SCV Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karteq Opublikowano 16 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 o ile się nie mylę to zawór scv odpowiedzialny jest za utrzymanie odpowiedniego ciśnienia w listwie. Podłączyłem do kompa i pokazuje mi 25, czyli tyle ile ma być. Teraz mi wpadło do głowy że robiłem to na włączonym silniku... Czy może się zachowywać inaczej podczas rozruchu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karteq Opublikowano 20 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 przyjrzałem się jeszcze ciśnieniu podczas odpalania, 25 przed odpaleniem, w czasie kręcenia rozrusznika spada do 15, 20 czasem nawet 10, różnie... Po odpaleniu 25, 27, przy dodawaniu gazu skacze do 70... Czy tak ma być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karteq Opublikowano 7 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 Nikt nic nie podpowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karteq Opublikowano 5 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 dziękuję wszystkim za pomoc!!!! cóż za aktywność.... jakie dyskusje i spory.... wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu i po problemie... PIERWSZE TAKIE FORUM!!! Ale musiał być pierwszy raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 Wiesz ... mało tu stosunkowo dyszli! Gdyby to była bena to miałbyś więcej odpowiedzi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się