jorgen Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Ostatnio zauważyłem ze kiedy odpalę rano i ruszam powoli to ciężko hamuje, hamulec jest twardy i muszę mocno cisnąć żeby zahamować, następnie wszystko wraca do normy. Co to może być ? Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adek83ak Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 13 godzin temu, jorgen napisał: Ostatnio zauważyłem ze kiedy odpalę rano i ruszam powoli to ciężko hamuje, hamulec jest twardy i muszę mocno cisnąć żeby zahamować, następnie wszystko wraca do normy. Co to może być ? Sent from my iPhone using Tapatalk Dziwna sprawa. Zapowietrzony to on chyba nie jest bo pedał byłby miękki cały czas a hamulec słaby. Najlepiej rozebrać wszystko poczyścić i nasmarować. Z rana sprawdzić rezultaty prac. Jeśli to nie pomaga to może należałoby wymienić płyn na nowy, choć nie wiem czy to coś da. Sprawdzić wzrokowo serwo hamulca. Ogólnie wszystko do sprawdzenia ale etapami, wtedy dojdzie się do tego co nie działało prawidłowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Sprawdzić zawór powietrza. Może brudny, po nocy nie chce się otwierać i nie puszcza powietrza do puchy. Tzn. odwrotnie. W serwie nie ma podciśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 Do sprawdzenia stan tłoczków i gumek w zaciskach oraz mocowanie klocków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 Jeżeli jest twardy i słabo hamuje, to znaczy, że nie ma wspomagania. Brak podciśnienia w zbiorniku. Tak jak pisałem, zacząłbym od sprawdzenia połączenia serwa z kolektorem. Szczelność i zawór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorgen Opublikowano 17 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 Klocki i zaciski sprawdzone. Dziwna sprawa bo jak zdemontowałem zaciski to gumki były Ok ale wydaje mi się ze powinna być taka plastikowa osłonka na jednej prowadnicy (są dwie na każdym zacisku) a jej nie ma . Dałem więcej smaru i złożyłem. Nic to nie dało Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 Wygląda faktycznie na wspomaganie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 1 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2017 Może jednak obejrzeć rurkę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 21 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 Odnowię wątek. U mnie zaczęło być prawie podobnie. Po 20 minutach postoju hamulunek jak deska. Po odpaleniu silnika, hamulunek idzie ze dwa centymetry w dół. Reaguje szybko. U Ciebie jest stan agonalny. Stara 2,0 RC po całej nocy ma pedał miękki. Trzyma podciśnienie. Zawór (w STI) jest w przewodzie i wygłąda na niemożliwy do wymiany. Trzeba kupić cały wężyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się