raveout Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Od kiedy posiadam Forka, regularnie wyskakuje mi bład EGR (P0400). Jako, że w zasadzie na nic to nie wplywa to wielce sie tym nie przejmowalem. Ostatnio postanowilem sie z tym rozprawic i..... okazuje sie, że zawor EGR co prawda znajduje się na swoim miejscu, ale nie jest podłączony gdyż w głowicy w ogole brakuje wyjscia na EGR... Jak to mozliwe? Czy w forkach wystepowaly w ogole tego typu glowice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Występowały takie głowice w modelach które nie miały EGR. Pewnie ktoś zmienił głowicę na taką od starszego modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 a ktore nie mialy? SF? czy posrod Forkow SG tez zdarzaly sie takie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Dzieki @gorion, pewnie zrobie tak jak sugerujesz - wywale egr na rzecz opornika, Sam check to jedna rzecz. Druga natomiast to przy okazji próbuję zrekonstruowac historię tego samochodu mozliwie jak najbardziej się da, zeby móc na tej podstawie wywróżyć mu przyszłosc Ciekawi mnie czy remont byl solidny czy po taniosci i stąd np zalozono (zapewne tansze) glowice z SF, czy tez jednak zrobiony byl solidnie, bardziej na lata. Poki co silnik smiga dobrze, olej po wymianie dolałem raz (0,4l po 8000km - czyli chyba w porzadku (?) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Tzn jest jedna rzecz - za kazdym razem kiedy przegonie forka ostro po autostradzie (170 - 180 km/h) pojawiaja sie ubytki plynu chlodniczego. Zrobilem to ze 3 razy w zasadzie. Przy normalnej jezdzie, przejezdzam kilka tys km i nic nie ubywa. No ale zakladam ze samochod 14 letni wysilany do tego stopnia ma do tego prawo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się