Skocz do zawartości

Dziwna sprawa - brak wyjscia na EGR w glowicy (SG 2.0 N/A)


raveout

Rekomendowane odpowiedzi

Od kiedy posiadam Forka, regularnie wyskakuje mi bład EGR (P0400). Jako, że w zasadzie na nic to nie wplywa to wielce sie tym nie przejmowalem. Ostatnio postanowilem sie z tym rozprawic i..... okazuje sie, że zawor EGR co prawda znajduje się na swoim miejscu, ale nie jest podłączony gdyż w głowicy w ogole brakuje wyjscia na EGR... 

Jak to mozliwe? Czy w forkach wystepowaly w ogole  tego typu glowice?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki @gorion, pewnie zrobie tak jak sugerujesz - wywale egr na rzecz opornika,

 

Sam check to jedna rzecz. Druga natomiast to przy okazji próbuję zrekonstruowac historię tego samochodu mozliwie jak najbardziej się da, zeby móc na tej podstawie wywróżyć mu przyszłosc :) Ciekawi mnie czy remont byl solidny czy po taniosci i stąd np zalozono (zapewne tansze) glowice z SF, czy tez jednak zrobiony byl solidnie, bardziej na lata. Poki co silnik smiga dobrze, olej po wymianie dolałem raz (0,4l po 8000km - czyli chyba w porzadku (?) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn jest jedna rzecz - za kazdym razem kiedy przegonie forka ostro po autostradzie (170 - 180 km/h) pojawiaja sie ubytki plynu chlodniczego. Zrobilem to ze 3 razy w zasadzie. Przy normalnej jezdzie, przejezdzam kilka tys km i nic nie ubywa. No ale zakladam ze samochod 14 letni wysilany do tego stopnia ma do tego prawo...    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...