Jump to content

Dziwna sprawa - brak wyjscia na EGR w glowicy (SG 2.0 N/A)


raveout
 Share

Recommended Posts

Od kiedy posiadam Forka, regularnie wyskakuje mi bład EGR (P0400). Jako, że w zasadzie na nic to nie wplywa to wielce sie tym nie przejmowalem. Ostatnio postanowilem sie z tym rozprawic i..... okazuje sie, że zawor EGR co prawda znajduje się na swoim miejscu, ale nie jest podłączony gdyż w głowicy w ogole brakuje wyjscia na EGR... 

Jak to mozliwe? Czy w forkach wystepowaly w ogole  tego typu glowice?

Link to comment
Share on other sites

Dzieki @gorion, pewnie zrobie tak jak sugerujesz - wywale egr na rzecz opornika,

 

Sam check to jedna rzecz. Druga natomiast to przy okazji próbuję zrekonstruowac historię tego samochodu mozliwie jak najbardziej się da, zeby móc na tej podstawie wywróżyć mu przyszłosc :) Ciekawi mnie czy remont byl solidny czy po taniosci i stąd np zalozono (zapewne tansze) glowice z SF, czy tez jednak zrobiony byl solidnie, bardziej na lata. Poki co silnik smiga dobrze, olej po wymianie dolałem raz (0,4l po 8000km - czyli chyba w porzadku (?) )

Link to comment
Share on other sites

Tzn jest jedna rzecz - za kazdym razem kiedy przegonie forka ostro po autostradzie (170 - 180 km/h) pojawiaja sie ubytki plynu chlodniczego. Zrobilem to ze 3 razy w zasadzie. Przy normalnej jezdzie, przejezdzam kilka tys km i nic nie ubywa. No ale zakladam ze samochod 14 letni wysilany do tego stopnia ma do tego prawo...    

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...