Jump to content
above

Wymiana silniczka - centralny zamek - potrzebna pomoc

Recommended Posts

Cześć.

Czy ktoś podjął by się wymiany dwóch silniczków w siłowniku centralnego zamka w Subaru Legacy z 2006 roku? Padły mi oba zamki z tyłu. :( 

Będę wdzięczny za pomoc (oczywiście również odpłatną).

 

Pozdrawiam

Edited by above

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam to samo tylko że z lewej strony:(

Masz zakupione już silniczki? Jestem ciekaw jaki jest koszt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silniczek ok 50 zł na alledrogo. Wymiana jakieś 30 minut

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Albo $10 za 4 sztuki naaliexpress. Jeśli jest ktoś chętny z Warszawy, to 3 sztuki mogę oddać. Montaż jest raczej bezproblemowy, chociaż wymaga chwili czasu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz to mowisz ,a ja na allegro 2 kupowalem

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystkie siłowniki są klejone. Albo podgrzewasz opalarka i powoli rozklejasz, lub do piekarnika na bodajże 80 stopni i sprawdzasz czy klej puszcza

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 25.08.2017 o 16:23, zazulwwa napisał:

Wszystkie siłowniki są klejone. Albo podgrzewasz opalarka i powoli rozklejasz, lub do piekarnika na bodajże 80 stopni i sprawdzasz czy klej puszcza

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
 

Albo podważasz cienkim śrubokrętem i ładnie się rozpoławia :). Później cienka warstwa kleju (kropelka i takie tam wynalazki) i jest OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj wymieniłem silniczek bo nie działały lewe tylne drzwi, jakaś godzinka roboty. Silniczek z alli miał okrągły trzpień, a w subarowym trzpień jest od połowy spłaszczony i musiałem całe wnętrze przełożyć ze starego silniczka do nowego, o dziwo działa mimo że stary był podpalony lekko, klejone opakowanie rozkleiłem nożykiem, skleiłem na klej, na koniec musiałem zamienić kable we wtyczce bo przy zamykaniu otwierały się drzwi i na odwrót, teraz działa jak z fabryki :)  

Edited by STomasz

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, to fakt - silniczki z Ali mają okrągły trzpień. Ja nie przekładałem ze starego, tylko zeszlifowałem fragment trzpienia do odpowiedniego kształtu wzorując się na oryginale. A z kablami to zależy, które drzwi robisz (lewe czy prawe)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...