above Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 (edytowane) Cześć. Czy ktoś podjął by się wymiany dwóch silniczków w siłowniku centralnego zamka w Subaru Legacy z 2006 roku? Padły mi oba zamki z tyłu. Będę wdzięczny za pomoc (oczywiście również odpłatną). Pozdrawiam Edytowane 25 Sierpnia 2017 przez above Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Mam to samo tylko że z lewej strony Masz zakupione już silniczki? Jestem ciekaw jaki jest koszt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazulwwa Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Silniczek ok 50 zł na alledrogo. Wymiana jakieś 30 minutWysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorevell Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Albo $10 za 4 sztuki naaliexpress. Jeśli jest ktoś chętny z Warszawy, to 3 sztuki mogę oddać. Montaż jest raczej bezproblemowy, chociaż wymaga chwili czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazulwwa Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Teraz to mowisz ,a ja na allegro 2 kupowalemWysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
above Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Niestety mój jest chyba klejony i jak pisałem szukam kogoś kto podejmie się wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zazulwwa Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Wszystkie siłowniki są klejone. Albo podgrzewasz opalarka i powoli rozklejasz, lub do piekarnika na bodajże 80 stopni i sprawdzasz czy klej puszczaWysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Dnia 25.08.2017 o 16:23, zazulwwa napisał: Wszystkie siłowniki są klejone. Albo podgrzewasz opalarka i powoli rozklejasz, lub do piekarnika na bodajże 80 stopni i sprawdzasz czy klej puszcza Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Albo podważasz cienkim śrubokrętem i ładnie się rozpoławia . Później cienka warstwa kleju (kropelka i takie tam wynalazki) i jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maras07 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 (edytowane) Wczoraj wymieniłem silniczek bo nie działały lewe tylne drzwi, jakaś godzinka roboty. Silniczek z alli miał okrągły trzpień, a w subarowym trzpień jest od połowy spłaszczony i musiałem całe wnętrze przełożyć ze starego silniczka do nowego, o dziwo działa mimo że stary był podpalony lekko, klejone opakowanie rozkleiłem nożykiem, skleiłem na klej, na koniec musiałem zamienić kable we wtyczce bo przy zamykaniu otwierały się drzwi i na odwrót, teraz działa jak z fabryki Edytowane 28 Sierpnia 2017 przez STomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorevell Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 A, to fakt - silniczki z Ali mają okrągły trzpień. Ja nie przekładałem ze starego, tylko zeszlifowałem fragment trzpienia do odpowiedniego kształtu wzorując się na oryginale. A z kablami to zależy, które drzwi robisz (lewe czy prawe) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się