spawalniczy Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 14 minut temu, aflinta napisał: Powiem inaczej, nowy ma rozwiązanie tańsze Czyli znowu będzie można znowu komuś „osłodzić” jazdę bez większego wysiłku Nie przyszło mi do głowy, że klapka będzie cały czas odryglowana. Myślę, że wzorem innych producentów klapka będzie blokowana przy pomocy rygla sterowanego centralnym zamkiem. Jak zamykasz drzwi, klapka też jest zamknięta. @eddie_gt4 dobrze widzę, że Rosjanie mają gumowe dywaniki zasłaniające to całe "święte" miejsce pod podałem gazu? 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 4 minuty temu, spawalniczy napisał: Rosjanie mają gumowe dywaniki zasłaniające to całe "święte" miejsce pod podałem gazu? Akcesoryjne kuwety do XV chyba też tak mają (nie mylić że zwykłym gumowym dywanikiem). Chciałbym jeszcze by welurowy tak zrobili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 3 minuty temu, spawalniczy napisał: @eddie_gt4 dobrze widzę, że Rosjanie mają gumowe dywaniki zasłaniające to całe "święte" miejsce pod podałem gazu? dobrze widzisz tunel srodkowy z tylu tez jest caly w ogumieniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Cywilizowany kraj. 5 minut temu, aflinta napisał: Akcesoryjne kuwety do XV chyba też tak mają (nie mylić że zwykłym gumowym dywanikiem). Chciałbym jeszcze by welurowy tak zrobili. W oficjalnej dystrybucji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Godzinę temu, eddie_gt4 napisał: slow znajomego, nowy Forek 2.5i jezdzi bardzo fajnie i pewnie tak jest ale w chorej rzeczywistosci unii niedostepny ze wzgledu na co2 w nl za forka 2.0 zaplacisz przy zakupie podatek 10tys euro, za 2.5 wstepnie wyliczyli na 23tys tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 (edytowane) 12 minut temu, OBK CVT napisał: i pewnie tak jest ale w chorej rzeczywistosci unii niedostepny ze wzgledu na co2 w nl za forka 2.0 zaplacisz przy zakupie podatek 10tys euro, za 2.5 wstepnie wyliczyli na 23tys tapatalked Ładnie Was tam podatkują w tej NL, rozumiem dlaczego tak dużo tam elektryków. Nie lepiej kupić autko w Polsce na kogoś z rodziny zarejestrować i tam jeździć 1 godzinę temu, spawalniczy napisał: Nie przyszło mi do głowy, że klapka będzie cały czas odryglowana. Myślę, że wzorem innych producentów klapka będzie blokowana przy pomocy rygla sterowanego centralnym zamkiem. Jak zamykasz drzwi, klapka też jest zamknięta. Tak otwieraną klapkę z centralnego zamka miałem w Oplu Corsie z 2008 roku, była też ogrzewana kierownica i jak zamawiałem Outbacka dwa i pół razy droższego w 2013 roku i spytałem o taki gadżet to sprzedawca Subaru spojrzał na mnie jak na kosmitę. Edytowane 18 Lutego 2019 przez Michał W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 9 godzin temu, spawalniczy napisał: W oficjalnej dystrybucji? Do XV tak - są gumowe korytka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Poproszę jakiegoś linka. Nie mogę znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 7 godzin temu, spawalniczy napisał: Poproszę jakiegoś linka. Nie mogę znaleźć. https://www.subaru.de/konfigurator/#/vehicle/10314/RZUPX7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Dziękuję! Pisząc o oficjalnej, miałem na myśli SIP. Czyli dobrze widziałem, że nie widziałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Godzinę temu, spawalniczy napisał: Dziękuję! Pisząc o oficjalnej, miałem na myśli SIP. Czyli dobrze widziałem, że nie widziałem. Ten katalog co ma SIP (szwajcarzy zresztą też) nie zawiera tych dywaników, ale podejrzewam, że wystarczy mail/telefon z zapytaniem i namiarami i się znajdą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 (edytowane) W dniu 18.02.2019 o 08:34, eddie_gt4 napisał: Powiem inaczej, nowy ma rozwiązanie tańsze Przednia maska podpierana "patykiem" - koniec świata Edytowane 19 Lutego 2019 przez Giresse Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 9 godzin temu, Giresse napisał: Przednia maska podpierana "patykiem" - koniec świata W ASO jest opcja zamowienia "amortyzatorow" maski, przynajmniej w Rosji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 W SJ po lifcie był siłownik gazowy. Potem kupiłem nowego XV i byłem zawiedziony "patykiem". Myślałem, że jak wreszcie Forek się dorobił, to w XV będzie tak samo. Ciekawe, jak będzie w nowym OBK. A tak z ciekawości - oświetlenie wnętrza w nowym Forku zrobili wreszcie w technologii LED? I czy poprawili oświetlenie bagażnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 (edytowane) 35 minut temu, spawalniczy napisał: A tak z ciekawości - oświetlenie wnętrza w nowym Forku zrobili wreszcie w technologii LED? I czy poprawili oświetlenie bagażnika? w najbiedniejszej wersji byly LEDy, tylko nie wiem, czy tego czasem nie zmienili w ASO na oswietlenie bagaznika, szczerze przyznam, zapomnialem zwrocic uwage (byly tam rzeczy osobiste znajomego, wiec staralem sie zbytnio nie lazic tam) ale podpytam o fotki edit: jednak na szczescie poprawili to i lampka jest z gory foto pogladowe z google Edytowane 20 Lutego 2019 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eskulap2000 Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 (edytowane) Pierwszy filmik PL o nowym Foresterze, wersja europejska Edytowane 9 Marca 2019 przez Eskulap2000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 Polecam patrzeć co wrzucacie bo nie chce mi się po 10 razy w różnych tematach to samo oglądać. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 (edytowane) Fajny cieszy mnie że w ogóle go sprzedają w europie. Szkoda tylko że subaru skreśliło takich klientów jak ja którzy potrzebowali samochodu jak najprostszego bo obszar jego użytkowania był taki jak nazwa wskazuje "leśny" Ja do dziś mam problem zatankować dobre paliwo i po wizytach w okolicznych przybytkach staciopodobnych obroty mi spadają a silnik szarpie. Auto z bezpośrednim wtryskiem w takich warunkach po prostu nie da się użytkować. Już nie mówiąc o hybrydzie której po prostu nikt w promieniu 100 km nie będzie chciał nawet dotknąć. Tutaj wszystko trzeba samemu naprawiać bo ogarniecie porządnego wulkanizatora to sztuka która mi się nie udała od 5 lat. Tylko ja nie potrzebuje defendera albo navary tylko podniesione kombi z 4x4 które nie pali kosmicznej ilości paliwa. Suzuki potrafiło zachować charakter w jimmy tylko ten samochód jest koszmarnie mały. Wiadomo że postep być musi ale jeden model mógł by się uchować jako taki rodzynek, nawet nie trzeba daleko szukać forester I 2.0 t manual , reduktor klima wspomagania reszta jest zbędna. Edytowane 10 Marca 2019 przez Karenz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 1 godzinę temu, Karenz napisał: Fajny cieszy mnie że w ogóle go sprzedają w europie. Szkoda tylko że subaru skreśliło takich klientów jak ja którzy potrzebowali samochodu jak najprostszego bo obszar jego użytkowania był taki jak nazwa wskazuje "leśny" Ja do dziś mam problem zatankować dobre paliwo i po wizytach w okolicznych przybytkach staciopodobnych obroty mi spadają a silnik szarpie. Auto z bezpośrednim wtryskiem w takich warunkach po prostu nie da się użytkować. Już nie mówiąc o hybrydzie której po prostu nikt w promieniu 100 km nie będzie chciał nawet dotknąć. Tutaj wszystko trzeba samemu naprawiać bo ogarniecie porządnego wulkanizatora to sztuka która mi się nie udała od 5 lat. Tylko ja nie potrzebuje defendera albo navary tylko podniesione kombi z 4x4 które nie pali kosmicznej ilości paliwa. Suzuki potrafiło zachować charakter w jimmy tylko ten samochód jest koszmarnie mały. Wiadomo że postep być musi ale jeden model mógł by się uchować jako taki rodzynek, nawet nie trzeba daleko szukać forester I 2.0 t manual , reduktor klima wspomagania reszta jest zbędna. Ciekawe ale gdzie są takie kłopoty z jakością paliwa, wulkanizatorem i innymi specami od auta, bo chyba nie w Wawie jak w opisie? A tak w sensie prostoty auta do lasu i w odległe od cywilizacji tereny to chyba już tylko używane zostają starsze generacje pojazdów terenowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 2 godziny temu, Karenz napisał: Szkoda tylko że subaru skreśliło takich klientów jak ja którzy potrzebowali samochodu jak najprostszego bo obszar jego użytkowania był taki jak nazwa wskazuje "leśny" Zgadzam się w 100% 2 godziny temu, Karenz napisał: Wiadomo że postep być musi ale jeden model mógł by się uchować jako taki rodzynek, nawet nie trzeba daleko szukać forester I 2.0 t manual , reduktor klima wspomagania reszta jest zbędna Dokładnie. Godzinę temu, Michał W. napisał: A tak w sensie prostoty auta do lasu i w odległe od cywilizacji tereny to chyba już tylko używane zostają starsze generacje pojazdów terenowych. Jeżdżę po nadleśnictwach (południe Polski), i zaskakuje mnie ilość Foresterów "pracujących" w lesie, głównie SF i SG, od paru lat również SH (nie widziałem nigdy SJ). Zdecydowana większość, to N/A, MT z reduktorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Tak się zastanawiam. Nowy Forester ma mieć silnik z filtrem GPF. Jak to się będzie spisywało w warunkach jazdy miejskiej (mając na uwadze problemy z zatykaniem się filtrów w dieslach przy takim użytkowaniu), tym bardziej przy dodatkowym napędzie elektrycznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Benzyna chyba sadzy nie generuje az w takiej ilosci, zeby to miało wplyw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem generuje do 10 razy więcej sadzy niż taki sam silnik ale z wtryskiem pośrednim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 4 minuty temu, spawalniczy napisał: Silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem generuje do 10 razy więcej sadzy niż taki sam silnik ale z wtryskiem pośrednim. Pytanie ile to jest w porównaniu do diesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 (edytowane) 2 hours ago, przemekka said: Tak się zastanawiam. Nowy Forester ma mieć silnik z filtrem GPF. Jak to się będzie spisywało w warunkach jazdy miejskiej (mając na uwadze problemy z zatykaniem się filtrów w dieslach przy takim użytkowaniu), tym bardziej przy dodatkowym napędzie elektrycznym. A czy czasami Subaru nie zrobiło krok wstecz i do E-Boxer i Levorgu nie daje silnika z przed modernizacji? Czyli z wtryskiem pośrednim i "tylko" 150 KM? Wówczas pełni normę i bez filtra. Tak samo jak 2.5i w Outback i 2.0 w BRZ Edytowane 13 Marca 2019 przez Topi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się