MForbi Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 (edytowane) 2 godziny temu, Siemek napisał: Jeżeli w PL będzie 2.5l 182KM o osiągach zapewne lepszych niż OBK 2.5 to będzie sytuacja niezła. Jeżeli nie będzie nic innego poza 2,5 N/A to bedzie to "wyzwanie sprzedażowe". Pamiętajmy o akcyzie 18,6% co może wywindować cenę na poziom nawet 180 tys PLN w wyższych wersjach wyposażeniowych, a to spowoduje że sprzedaż będzie można liczyć w pojedynczych sztukach. Cała nadzieja w tym że dzisiaj zaprezentowany model to wersja US a na EU jednak będzie inna gama silnikowa. Edytowane 29 Marca 2018 przez MForbi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemek Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 47 minut temu, MForbi napisał: Jeżeli nie będzie nic innego poza 2,5 N/A to bedzie to "wyzwanie sprzedażowe". Pamiętajmy o akcyzie 18,6% co może wywindować cenę na poziom nawet 180 tys PLN w wyższych wersjach wyposażeniowych, a to spowoduje że sprzedaż będzie można liczyć w pojedynczych sztukach. Cała nadzieja w tym że dzisiaj zaprezentowany model to wersja US a na EU jednak będzie inna gama silnikowa. Wg mnie będzie dostępny 2.0i 156KM jak w Imprezie. Czy będzie 2.5 to wróżenie z fusów. Jeżeli będzie akcyza to cena będzie wysoka. Chyba, że zanim się pojawi Forek 2019 wejdzie w życie umowa o partnerstwie gospodarczym EU-Japonia, wtedy ceny będą niższe. Na pewno za rok o tej porze będzie wiadomo więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Bedzie hybryda... Czuję to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 (edytowane) Komentarze pod filmem ... Edytowane 29 Marca 2018 przez Sebastian32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Forek pewnie wejdzie do EU dopiero z hybrydą i nową generacją silników czyli 1.8T bo 1.5T trochę za mały do niego, może też w konfiguracji 1.8T z elektrycznym, ech, rozmażyłem się. Miałoby to sens bo ewidentnie Subaru inwestuje napęd hybrydowy i oby sprzedaż była na tyle duża, żeby stać ich było na technologiczną wizytówkę czyli STi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 A ja bym poprosił w Forku B6 3.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 (edytowane) 5 godzin temu, Piskoor napisał: ale już nim jechałeś ??? Subaru Forkiem N/A tak. Spodziewasz się, że MY19 będzie 8s do setki ? Bo ja nie. Tak więc można się spodziewać, że będzie podobnie jak w obecnym. 5 godzin temu, Piskoor napisał: Jakoś nie słychać utyskiwań właścicieli OBK 2,5 na to że mieli wypadek bo auto za "wolne" I znowu wchodzimy w argumentację zero - jedynkową. Pomiędzy brakiem wypadku a jego zaistnieniem jest jeszcze trochę miejsca. Dla mnie jak wyprzedzam i ciągnie się to długawo to jest to dyskomfortujące. Nawet jak widzę przed sobą kilometr prostej to czuję się bezpieczniej jak manewr szybko zakończę. Z ciekawości: skoro 2.5 N/A jest taki ok to czemu "robisz" 3.6 ? Edytowane 29 Marca 2018 przez RoadRunner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czekker Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 5 godzin temu, Kukson napisał: Mocy nigdy za wiele i lepiej mieć więcej niż mniej To samo mówię mojej małżowince Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemek Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 (edytowane) 2 godziny temu, Sebastian32 napisał: Komentarze pod filmem ... Komentarze są jednoznaczne. Niestety. Teraz zauważyłem: maska po otwarciu trzyma się na pałąku, brak siłowników, masakra. Może to śmieszne, ale ten element ma dla mnie spore znaczenie, jest trochę wyznacznikiem klasy pojazdu. Edytowane 29 Marca 2018 przez Siemek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 (edytowane) Godzinę temu, RoadRunner napisał: Subaru Forkiem N/A tak. Spodziewasz się, że MY19 będzie 8s do setki ? Bo ja nie. Tak więc można się spodziewać, że będzie podobnie jak w obecnym. I znowu wchodzimy w argumentację zero - jedynkową. Pomiędzy brakiem wypadku a jego zaistnieniem jest jeszcze trochę miejsca. Dla mnie jak wyprzedzam i ciągnie się to długawo to jest to dyskomfortujące. Nawet jak widzę przed sobą kilometr prostej to czuję się bezpieczniej jak manewr szybko zakończę. Z ciekawości: skoro 2.5 N/A jest taki ok to czemu "robisz" 3.6 ? Pisałem już nie szukałem pojemności tylko rocznika i wyposażenia - wcześniej przegrałem 3 licytacje na 2,5 Godzinę temu, RoadRunner napisał: Subaru Forkiem N/A tak. Spodziewasz się, że MY19 będzie 8s do setki ? Bo ja nie. Tak więc można się spodziewać, że będzie podobnie jak w obecnym. Pytam o ten dokładnie bo wyrażasz opinię na temat czegoś co nawet jednego testu nie miało, a różnic jest sporo.... Inna CVT, SI, nieco większa moc Ja wolę poczekać i ocenić po jakimś czasie a tak przy okazji S-Turbo miał 177 KM - i uważany był za raczej szybki Nie uważałem 2,5 za demona szybkości, niemniej jednak uważałem i nadal uważam iż jest to samochód którym spokojnie się da jeździć bez malkontenctwa. 175 KM to więcej niż ma 80 % aut na drodze prowadzi się lepiej niż 90 % aut na drodze. Owszem mogłoby być więcej tego czy tamtego - ale nie wiem czy gdyby miał 300 KM to i tak nie znalazłoby się tutaj parę osób które twierdziłyby że jednak minimum to 400 :-) I jestem też przekonany że dyskusja o 2,5 N/A jest jałowa albowiem do tej pory w EU w Foresterze nie występował i pewnie nie będzie. Skoro odpada STI to jest miejsce zarówno na 2.0 DIT lub na np 1,6 DIT+Plug In Edytowane 29 Marca 2018 przez Piskoor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 (edytowane) I wyglada na to ze jedynym fajnym Subaru na naszym rynku zostanie BRZ z czego sie niezmiernie ciesze. PS. Znaczy z tego ze BRZ a nie ze jedynym fajnym Subaru. Edytowane 29 Marca 2018 przez Sebastian32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamW202 Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 9 godzin temu, Dyrekcja napisał: Nie wiem dokładnie, ale oczekuję dopiero w drugiej połowie 2019. Pozdrowienia Czy to oznacza że przez jakiś czas Forek zniknie z oferty, czy będzie dostępna stara wersja jeszcze przez ponad rok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 2 godziny temu, Siemek napisał: ....teraz zauważyłem: maska po otwarciu trzyma się na pałąku, brak siłowników, masakra. Może to śmieszne, ale ten element ma dla mnie spore znaczenie, jest trochę wyznacznikiem klasy pojazdu. Fakt Duster to ma już od 2013 50 minut temu, adamW202 napisał: Czy to oznacza że przez jakiś czas Forek zniknie z oferty, czy będzie dostępna stara wersja jeszcze przez ponad rok? Bedzie pauza... Od lipca wchodzą nowe normy emisji spalin... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 9 godzin temu, Piskoor napisał: (...) tak przy okazji S-Turbo miał 177 KM - i uważany był za raczej szybki Ale to bylo prawie 20 lat temu... i pojecie "szybki" troszke zmienilo, no nie? Brak silownikow maski to tragikomedia w aucie tej klasy... albo inaczej: kolejny subarowy "smaczek" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 9 godzin temu, Piskoor napisał: a tak przy okazji S-Turbo miał 177 KM - i uważany był za raczej szybki I oby nowy był tak szybki. Ale nie będzie. Dwie sprawy: 1) turbo daje lepszy przebieg momentu. Wprawdzie CVT może trzymać obroty w punkcie max momentu, ale sama przekładnia traci więcej niż manual. 2) Forek II gen był 300kg lżejszy od obecnego. Tak więc z MY2019 nie będzie lepiej a wręcz różnica może się pogłębić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemek Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 11 minut temu, eddie_gt4 napisał: Brak silownikow maski to tragikomedia w aucie tej klasy... albo inaczej: kolejny subarowy "smaczek" tylko żeby te "smaczki" nie zdołowały modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 Godzinę temu, eddie_gt4 napisał: Brak silownikow maski to tragikomedia w aucie tej klasy... albo inaczej: kolejny subarowy "smaczek" Jak często podnosi się maskę by siłowniki odmieniły jakość życia? Ja zaglądam może raz w miesiącu albo rzadziej - naprawdę nie czuję większej potrzeby. Płyn do spryskiwaczy mi tak szybko nie schodzi, oleju auto nie bierze, płyn chłodniczy też zawsze w porządku. To po co mam tam częściej zaglądać? A z innej beczki: zaglądnąłem na Japońską stronę Subaru: WRX/STI out, Exiga out, Levorg out - w sensie wszystkie mają informację o zakończeniu produkcji. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bardzozlymisio Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 17 godzin temu, dpassent napisał: Ja jezdzilem OBK 2.5 MY10 przez prawie 4 lata. Nie jestem wyczynowcem. A pare razy zrobilo mi sie mokro w gaciach. Nadal nie jestem wyczynowcem i w FXT nie zrobilo mi sie w gaciach Cholera tak czytam i pomyślałem - może to prostata? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 7 minut temu, aflinta napisał: A z innej beczki: zaglądnąłem na Japońską stronę Subaru: WRX/STI out, Exiga out, Levorg out - w sensie wszystkie mają informację o zakończeniu produkcji. Grubo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dpassent Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 6 minut temu, bardzozlymisio napisał: Cholera tak czytam i pomyślałem - może to prostata? Mam robione przeglady - to nie to 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 Śpieszmy się kochać obecne modele, tak szybko odchodzą.. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 55 minut temu, markos007 napisał: Śpieszmy się kochać obecne modele, tak szybko odchodzą.. Zwłaszcza jak już szumi szelest pieniędzy (większych) za to, co już wyprodukowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 Godzinę temu, aflinta napisał: A z innej beczki: zaglądnąłem na Japońską stronę Subaru: WRX/STI out, Exiga out, Levorg out - w sensie wszystkie mają informację o zakończeniu produkcji. To co w 2019 będzie w Europie ? OBK, XV, Impreza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 Godzinę temu, aflinta napisał: A z innej beczki: zaglądnąłem na Japońską stronę Subaru: WRX/STI out, Exiga out, Levorg out - w sensie wszystkie mają informację o zakończeniu produkcji. Szok, tam też kończą sprzedaż WRX/STI?? Czyli jednak nie można zwalać wszystkiego na europejskie normy emisji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 4 minuty temu, RoadRunner napisał: To co w 2019 będzie w Europie ? OBK, XV, Impreza ? I w tym momencie niezdecydowani rzucili się na przedświąteczne zakupy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się