Jump to content
Nowicjusz

Nowy Subaru Forester MY2019

Recommended Posts

A gdzie powędrował wyłącznik systemu start/stop ? W ogóle w e-boxerze występuje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minut temu, McSudi napisał:

 

A gdzie powędrował wyłącznik systemu start/stop ? W ogóle w e-boxerze występuje ?

 

Nie widziałem go... przeglądałem jeszcze raz zdjęcia i też go nie znalazłem 

Edited by Paweł J.

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, McSudi napisał:

A gdzie powędrował wyłącznik systemu start/stop ? W ogóle w e-boxerze występuje ?

Podobno w nowym Foresterze nie ma opcji wyłączenia start/stop.

Edited by Michał W.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I wymienili mi 1l. oleju z 0W20 na 5W30

Pytam się czemu przy wymianie zmienili mi klasę/parametry oleju.  Odp. taki mamy tu w Polsce klimat :biglol:

1A8445DE-182B-4354-BCD3-B2E52B6480EF.jpeg

Edited by Paweł J.
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minut temu, Paweł J. napisał:

Kreatonika tez nie ma

System automatycznego powiadomienia o zdarzeniu musi być już ustawowo, czyli w Subaru jest to Keratronik. Chyba jest fabrycznie wbudowany tam gdzie masz ten czerwony przycisk SOS.

 

Edited by Michał W.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Michał W. napisał:

Keratronik musi być już ustawowo. Chyba jest fabrycznie wbudowany tam gdzie masz ten czerwony przycisk SOS.

Tak masz racje, nie ma go bo jest SOS. Teraz chociaż ładnie to wyglada 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie się Forek 2020 podoba ale po nowym modelu spodziewam się samych ulepszeń a tu niestety jest ten mały bak i brak zapasu co mnie zniechęca, pomijam stylistykę bo to już sprawy indywidualne. Ogólnie jest fajny ale nie płaczę, że mam starodawnego SJ. ;)

Edited by Michał W.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, Michał W. napisał:

Mnie się Forek 2020 podoba ale po nowym modelu spodziewam się samych ulepszeń a tu niestety jest ten mały bak i brak zapasu co mnie zniechęca, pomijam stylistykę bo to już sprawy indywidualne. Ogólnie jest fajny ale nie płaczę, że mam starodawnego SJ. 


Jakbym miał się dziś zamienić, to też bym wybrał nowy model. Okleiłbym tylko te paskudne srebrne zewnętrzne elementy. Dla mnie gorzej z tych dwóch rzeczy o których piszesz bardziej boli mały bak, nie lubię co chwile podjeżdżać na stacje paliw. Patrząc jednak na cenę nowego, myślę  że dokonaliśmy dobrego zakupu. Już nowy xv e-boxer w podobnym wyposażeniu ma kosztować dobre 130 tys. zł. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Macalem nowego Forestera w salonie we Wroclawiu jak przyjechala dostawa.To juz zupelnie inne auto niz SJ,nie jezdzilem. Patrzac na niego jakos zero emocji,dziwna sprawa.Jest to pierwszy Forester ktorego absolutnie nie chcialbym miec.

 

Co do ceny to jak bedziecie zmieniac wasze SJ za kilka lat to nic sensownego za mniej niz 150-160 tys nie dostaniecie.Znak czasow.

Edited by Lisek
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Lisek napisał:

Macalem nowego Forestera w salonie we Wroclawiu jak przyjechala dostawa.To juz zupelnie inne auto niz SJ,nie jezdzilem. Patrzac na niego jakos zero emocji,dziwna sprawa.Jest to pierwszy Forester ktorego absolutnie nie chcialbym miec.

 

Co do ceny to jak bedziecie zmieniac wasze SJ za kilka lat to nic sensownego za mniej niz 150-160 tys nie dostaniecie.Znak czasow.

Ja jeździłem i wg mnie to bardzo fajne rodzinne auto. "Jeden jedyny" minus wg to za słaby dla mnie silnik. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podsumowując nowego Forka: dechrom, swap na jakieś flat4 turbo, większa felga, porządek z tą słomką tyłu na dwa porządne wydechy. I można jeździć ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba być niezłym maso, żeby kupić coś co nie jedzie i nie wygląda, jak można kupic Lexusa NXt za 159 tys. a NXh za 175 tys. :toobad:

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciężko się nie zgodzić...nawet VW Tiguan w obecnej wyprzedaży 2.0 TSI 190KM 4Motion w Highline bez większych cudów za 160-170K PLN

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, rafforester napisał:

Trzeba być niezłym maso, żeby kupić coś co nie jedzie i nie wygląda, jak można kupic Lexusa NXt za 159 tys. a NXh za 175 tys. :toobad:

To raczej golasy. Przymierzaliśmy się do NX i jak go skonfigurowaniem pod najem to jeden kosztowa 288 a drugi 294 tysiące. Trzeba być niezły maso.

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał:

To raczej golasy. Przymierzaliśmy się do NX i jak go skonfigurowaniem pod najem to jeden kosztowa 288 a drugi 294 tysiące. Trzeba być niezły maso.

Za 200k masz F-sport NX300h. Cenniki u nich to fikcja, liczy się wyprzedaż

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, rafforester napisał:

Trzeba być niezłym maso, żeby kupić coś co nie jedzie i nie wygląda, jak można kupic Lexusa NXt za 159 tys. a NXh za 175 tys. :toobad:

Prawda. Widziałem na mieście Forestera V (na rosyjskich blachach) - design tego auta to dramat. Do tego jak piszesz - nie jedzie, jedynie hybryda i to bardzo słaba. W bonusie zepsute właściwości w terenie. Fakt że w teren sensu stricte to auto się nigdy nie nadawało, lecz teraz to nawet trudno będzie z lajtową turystyką RTO. Lipa.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, mechanik napisał:

Prawda. Widziałem na mieście Forestera V (na rosyjskich blachach) - design tego auta to dramat. Do tego jak piszesz - nie jedzie, jedynie hybryda i to bardzo słaba. W bonusie zepsute właściwości w terenie. Fakt że w teren sensu stricte to auto się nigdy nie nadawało, lecz teraz to nawet trudno będzie z lajtową turystyką RTO. Lipa.

quo vadis Subaru...

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, mechanik napisał:

Prawda. Widziałem na mieście Forestera V (na rosyjskich blachach) - design tego auta to dramat. Do tego jak piszesz - nie jedzie, jedynie hybryda i to bardzo słaba. 

 

Tak do końca bym się rosyjskim designem nie sugerował, gdyż mają wersję amerykańską, bardziej prostą, za to z silnikami 2,5 która jak widziałem na youtube bardzo ładnie się zbierają. Zresztą, wersja rosyjska nawet w 2.0 ma katalogowo coś 10,5 do 100 więc widać jak normy ekologiczne ograniczają możliwości silnika. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Kristofor napisał:

Zresztą, wersja rosyjska nawet w 2.0 ma katalogowo coś 10,5 do 100 więc widać jak normy ekologiczne ograniczają możliwości silnika

W nowej budzie realnie: 2,0 to jakieś 9,8 do 100; 2,5 to ok. 9,2 do 100, gdzieś na yt widziałem i tą ostatnią wersje widziałbym u siebie :)  Pytałem czemu forester nie ma 2,5 jak outback, w salonie na to, że emisja flotowa nie pozwala, większy silnik dają tylko do topowego modelu :(

Edited by Paweł J.

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, Lisek napisał:

Jest to pierwszy Forester ktorego absolutnie nie chcialbym miec.

popieram przedmówców. Byłem w salonie, widziałem, lecz... do tego całkowicie niepociągającego auta nawet wsiąść mi się nie chciało, nie wspominając o jeździe próbnej. Smutne to :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Tsunetomo napisał:

quo vadis Subaru...

Tam gdzie pieniądze... źle im to nie wychodzi w ostatnich latach. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szkaradny to był Forester SJ, brzydki na zewnątrz i kompletna tragedia w środku. Nowy po oklejeniu "chromów" może być, a w środku w porównaniu do poprzedników jest wypas. Tylko ten słabowity silnik :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minut temu, aflinta napisał:

Tam gdzie pieniądze... źle im to nie wychodzi w ostatnich latach. 

 

Godzinę temu, Achitofel Gilonita napisał:
23 godziny temu, Lisek napisał:

Jest to pierwszy Forester ktorego absolutnie nie chcialbym miec.

popieram przedmówców. Byłem w salonie, widziałem, lecz... do tego całkowicie niepociągającego auta nawet wsiąść mi się nie chciało, nie wspominając o jeździe próbnej. Smutne to :(

 

istotnie , nowy Forester zupełnie nie pasuje do pewnej grupy kierowców...:coffee:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obecny podobno pasuje do tych kierowców do  których nie pasował poprzedni z SBD i manualem ;)

  • Haha 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...