Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2019


Nowicjusz

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, eddie_gt4 napisał:

Obecny FXT z przodu wyglada bardziej zadziornie, imho

 

Zgadzam się z tym. Podobnie jak OBK 2018 - obecny 2017 wygląda z przodu bardziej ostro, męsko, offroad'owo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Siemek napisał:

wygląda z przodu bardziej ostro, męsko, offroad'owo

 

Pewnie dlatego Subaru to nadal w USA pierwsza opcja dla LGBT  :biglol:

 

A u nas za kierownicą forków widuję głównie kobiety... 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Woszkowaty napisał:

Nie, no, nieprawda. Ja dostaję Forka jak trzeba zatankować. Mam okazję się karnąć.

To tak jak ja, czasami mi się jeszcze fartnie na serwis, wymianę opon itp. super, bo w jedną stronę jest 70 km, zakręty, górki :D

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.03.2018 o 10:07, Karas napisał:

 gwarancja w Subaru to 3 lata.

 

W UK/IRL gwarancja na Subaru wynosi 5 lat. Tzn. 3 lata/60 tys. mil pełnej gwarancji producenta "od zderzaka do zderzaka" nie obejmującej tylko "clutch driven plate" (tarczy sprzęgła?) plus gwarancja rozszerzona importera ale tylko na powertrain (nie wiem czy to tylko silnik, czy też powertrain - zespół napędowy oznaczy silnik + skrzynię?) na kolejne 2 lata do 100 tys. mil.

To w zasadzie diesla można brać bez strachu. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny "przeciek". Ciekawe co w końcu z tego wyjdzie... 

6d6d696858448d39238eaa6825018467efe3d2f2_xlarge.jpg

Edytowane przez Bobej
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył coś a'la Jeep Renegade. Do Forka MY18 nie ma startu jednak :) Generalnie auta brzydną wg mnie np. piękna Mazda 6 została obecnie mocno zmieniona na minus....

Poczekajmy jednak do premiery Forka bo na razie to spekulacje chociaż szanse ze bedzie brzydszy Forek niż obecny są spore he he

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa Mazda 6 - nie mam jeszcze zdania, czy ładniejsza czy brzydsza od poprzedniczki. Jeśli połączą ten nowy 2.5T - 250KM i 420Nm z jakimś rozsądnym 4x4, to będzie fajnie. 

Choć obawa, że się człowiek długo tym samochodem nie nacieszy pozostaje. Zdecydowanie wolałbym 2019/2020 OBK z silnikiem 2.0T z Forka, albo 2.4 z Asenta i wtedy nie mam dylematów. Choć obawiam się, że to pobożne życzenia i prędzej w EU zobaczę 1,6 z Levorga :(.

A wtedy Skoda: 2.0T 5,8 do setki a i tak nuda, nuda, nuda, nuda.  

Albo Insignia GSI :D

 

 

Edytowane przez bardzozlymisio
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny "przeciek". Ciekawe co w końcu z tego wyjdzie... 
6d6d696858448d39238eaa6825018467efe3d2f2_xlarge.jpg.474ef7fcb788f0215dbd881fb6c0224e.jpg

Przód fajny nawiązuje do obecnej generacji


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Przód fajny nawiązuje do obecnej generacji


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Tył trochę ciężkawy wg mnie....


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Gazik napisał:


Przód fajny nawiązuje do obecnej generacji emoji106.png
 

 

to prawda, wyglada to bardzo dobrze (a niby tylko kilka drobnych zmian wobec wczesniej zamieszczonego "przecieku")

te poziome "skrzela" bardzo trafiaja w moj gust i fajnie wspolgaraja z innymi poziomymi liniami w grillu, lampach, dolnym wlocie zderzaka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny! Poproszę do tego 2.0 DIT 250 KM, eyesight najnowszej generacji, poprawioną Lineatronic, adaptacyjne zawieszenie, regulowane brzmienie wydechu (optymalnie mechaniczne) bagażnik 600 l, niezłe wyciszenie i lepsze materiały i spasowanie niz w gen 4 aha - w kolorze niebieskim. dziękuję - gdzie płacę?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląd wyglądem, wiadomo można prowadzić niekończące się rozmowy :-). 

Decydująca będzie oferta silników. Diesla nie będzie, jeśli 2.0DIT też nie będzie to wówczas chyba zostanie w ofercie tylko jeden silnik 2.0i NA. W tej sytuacji nawet jakby wyglądał jak milion dolarów to nie wiem czy się skuszę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Topi napisał:

Wygląd wyglądem, wiadomo można prowadzić niekończące się rozmowy :-). 

Decydująca będzie oferta silników. Diesla nie będzie, jeśli 2.0DIT też nie będzie to wówczas chyba zostanie w ofercie tylko jeden silnik 2.0i NA. W tej sytuacji nawet jakby wyglądał jak milion dolarów to nie wiem czy się skuszę. 

 

jezeli nie bedzie DiT (2.0 czy to 1.8), to pozostaje nadzieja na 2.5i... bo faktycznie 2.0i w takim aucie to "wstyd i srom"... no chyba ze jako czesc napedu hybrydowego...

 

ok, przyznam sie: mamy obecnie FXT i jestesmy bardzo z niego zadowoleni, ale czasem nachodzi mnie swietokradzka mysl, ze taka hybrydowa RAV4 to bylaby optymalna dla zonki... ew. hybrydowa XV -_-

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minutes ago, Nowicjusz said:

Fajny! Poproszę do tego 2.0 DIT 250 KM, eyesight najnowszej generacji, poprawioną Lineatronic, adaptacyjne zawieszenie, regulowane brzmienie wydechu (optymalnie mechaniczne) bagażnik 600 l, niezłe wyciszenie i lepsze materiały i spasowanie niz w gen 4 emoji4.png aha - w kolorze niebieskim. dziękuję - gdzie płacę? emoji6.png

 

 

Mi by starczyła połowa tych rzeczy :) żebym dokonał przelewu. Najważniejszy silnik i bagażnik większy od XV :)

3 minutes ago, eddie_gt4 said:

 

jezeli nie bedzie DiT (2.0 czy to 1.8), to pozostaje nadzieja na 2.5i... bo faktycznie 2.0i w takim aucie to "wstyd i srom"... no chyba ze jako czesc napedu hybrydowego...

 

ok, przyznam sie: mamy obecnie FXT i jestesmy bardzo z niego zadowoleni, ale czasem nachodzi mnie swietokradzka mysl, ze taka hybrydowa RAV4 to bylaby optymalna dla zonki... ew. hybrydowa XV -_-

Rzeczywiście rozwiązanie hybrydowe mogłoby być interesujące. Chociaż kiedy jakiś czas temu patrzyłem na tą RAVke to nie do końca byłem przekonany. Ten samochód waży prawie dwie tony i silnik potrafi naprawdę wyć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kierunek hybrydowy wydaje sie byc nieunikniony... plany Subaru to potwierdzaja... wole hybryde, ktora swoje wazy, ale przynajmniej w okreslonych warunkach jest oszczedna, bardziej niz "owocowe" auto ze slabym silnikiem benzynowym, ktore ani jest oszczedne, ani jakos jedzie...

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, eddie_gt4 napisał:

kierunek hybrydowy wydaje sie byc nieunikniony... plany Subaru to potwierdzaja... wole hybryde, ktora swoje wazy, ale przynajmniej w okreslonych warunkach jest oszczedna, bardziej niz "owocowe" auto ze slabym silnikiem benzynowym, ktore ani jest oszczedne, ani jakos jedzie...

Na dziś hybryda to dodatkowe kg (sporo), zazwyczaj też mniejszy bagażnik. Trochę kompromis. Jak jeździsz w mieście niby pali mniej, jak latasz po autostradach to raczej więcej. Pytanie, czy "po mieście" natłuczesz tyle km, żeby oszczędność miała sens? Zakładając, że zrobisz 10 000 km (bardzo dużo) w trybie miejskim i spalanie vs "zwykły benzyniak czy diesel" będzie o 5 l niższe, daje to 41 litrów paliwa miesięcznie. Kolejne 10 000 km w trasie autostradowo, to spalanie wyższe o powiedzmy 2 litry w hybrydzie. Odejmujemy 16 litrów. Pozostaje 25 litrów oszczędności. 125 zł / m-c. Cena zakupu ciągle jeszcze raczej wyższa dla hybrydy. Oczywiście, można liczyć koszty serwisów (ponoć niższe w hybrydach), spadki wartości, możliwość wjazdu w centra miast (u nas wątpliwe), darmowe miejsca parkingowe etc. IMHO jest to absolutnie kwestia indywidualnych potrzeb i sposobu użytkowania pojazdu. 

Faktem jest niezaprzeczalnym, że fajnie, gdyby w Subaru pozostały opcje wyboru (mocna benzyna, hybryda, wolny ssak o przyzwoitej mocy, dieslowi raczej dziękujemy).

Zobaczymy, co nam zaaplikują :)

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez jestem za opcja maks. szerokiego wyboru, ale badzmy realistami: w Europie Subaru idzie tropem super-car'ow: jeden silnik(czasem nawet dwa! :biglol::yahoo:) i jedna skrzynia do wyboru...

Edytowane przez eddie_gt4
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, eddie_gt4 napisał:

ja tez jestem za opcja maks. szerokiego wyboru, ale badzmy realistami: w Europie Subaru idzie tropem super-car'ow: jeden silnik(czasem nawet dwa! :biglol::yahoo:) i jedna skrzynia do wyboru...

No coś w tym jest. Jeden "supersilnik", jedna skrzynia, trafnie zdefiniowane potrzeby grupy docelowej, które taki produkt zaspokaja i można odnieść sukces :) W poziomach wyposażenia japońskich aut jakoś ta ograniczona możliwość wyboru (3-4 wersje) się sprawdza. Gdyby były jeszcze 3 silniki (turbobenz, bez, hybryda), daje to 9 kombinacji. Chyba japończyk "ogarnie" ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Nowicjusz napisał:

2.5 nie ma racji bytu w EU

 

chyba w PL ;)

 

np. u nas nie ma akcyzy na pojemnosc i majac do wyboru (hipotetycznie) tylko 2.0i vs 2.5i, to oczywiscie wybralbym wiekszy silnik (tak jak i 1.6i vs 2.0i w przypadku np. XV)

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, eddie_gt4 napisał:

 

chyba w PL ;)

 

np. u nas nie ma akcyzy na pojemnosc i majac do wyboru (hipotetycznie) tylko 2.0i vs 2.5i, to oczywiscie wybralbym wiekszy silnik (tak jak i 1.6i vs 2.0i w przypadku np. XV)

rozumiem, że nie mieszkasz w Polsce? A gdzie nie tak jest dobrze? :) w SESZEA?

 

Edytowane przez Nowicjusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...