Jump to content
Nowicjusz

Nowy Subaru Forester MY2019

Recommended Posts

Czy w nowym foresterze przy włączonych światłach do jazdy dziennej i jednoczesnym włączeniu się wycieraczek odpalają się automatycznie z tyłu światła? 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Achitofel Gilonita napisał:

problemem tego auta jest IMO i wygląd (paskudny) i ślamazarny silnik. :toobad:

Wygląd zewnętrzny można przeboleć jakby był odpowiedni piec pod maską.

 

W ogóle kiedy można spodziewać się pierwszych sztuk E-Boxera na ulicach?

Edited by Kukson

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 31.10.2019 o 18:56, Snuff napisał:

Subaru czerpie wzorce od najlepszych...Skody :lol: 

Dla mnie tył to koszmarek projektanta :facepalm:

 

 

Nie tylko Subaru. Jak odkryła Wyborcza, inni japońscy producenci jeszcze mocniej unifikują nadwozia swych pojazdów z niedoścignionym czeskim wzorcem.

IMG_3090.PNG

  • Haha 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Pytanie tylko czy to usterka czy wywalenie dziury bokiem :)

Czy jest jakiś 2.5T czy 2.0 DIT który zrobił 200-300 tysięcy bez takiej przygody? serio pytam, bez uszczypliwości 

 

Nie chcę zapeszyć, ale sporo ich już jest. Jak mnie uspokajał szef serwisu takich FXT które przeszły próg 200k trochę już jest, i generalnie nic strasznego się nie dzieje. Odnotowano jedną poważną awarię, jednak właściciel przyznawał iż silnik nie miał u niego łatwego życia. 

IMG_3009.JPG

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, radiolog napisał:

 wcale Twoją opinia nie będę się kierował.

właśnie dlatego przed wyrażeniem opinii napisałem IMO (In My Opinion)  ;)   Dzięki Bogu nikt tu nikomu NICZYJĄ OPINIĄ kierować się nie każe!  Rzeczpospolita Polska jest Wolnym i Demokratycznym Krajem (mimo opinii lewactwa :biglol:).  Satysfakcji z zakupu i bezstresowej exploatacji życzę :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 4.11.2019 o 08:20, chojny napisał:

Czy w nowym foresterze przy włączonych światłach do jazdy dziennej i jednoczesnym włączeniu się wycieraczek odpalają się automatycznie z tyłu światła? 

 

 

 

Zamówiłeś nowego forka ? Ty zamiast garaży to chyba jakąś halę masz, co ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, jmiciuk napisał:

 

Zamówiłeś nowego forka ? Ty zamiast garaży to chyba jakąś halę masz, co ? :)

 

 

Nie, nie zamówiliśmy, z ciekawości pytam jak to działa. 

 

No hali brakuje, jest w planach a garaży się nazbierało już troche. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest 2,0i L lub 2,0 i S ale ten S to chyba nie wersja sportowa w sensie mocy:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Lisek napisał:

Jest 2,0i L lub 2,0 i S ale ten S to chyba nie wersja sportowa w sensie mocy:)

Dokładnie, to wersje stylistyczne ale w PL będzie tylko L.

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minut temu, FilipBB napisał:

Dokładnie, to wersje stylistyczne ale w PL będzie tylko L.


Ten pakiet sport, który pokazywałem wcześniej jest ok. Przykrywa te srebrne dolne listwy, które mi jakoś nie pasują. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na stronie już się pojawiła specyfikacja i cennik MY20

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Lisek napisał:

Jest 2,0i L lub 2,0 i S ale ten S to chyba nie wersja sportowa w sensie mocy:)

Przecież piszą "Esencja bezpieczeństwa". A jako że szybkie wytracenie prędkości może być niebezpieczne, nowy Forek nie da kierowcy szans się rozpędzić. Do tego EyeSight, trochę poduszek i mamy nowy image Subaru. Za chwilę dowiemy się, że jest eco, bo materiały, z którego je wytworzono są biodegradowalne, a przy produkcji nie ucierpiało żadne zwierzę, bo skóry to tak naprawdę skaj, a  w firmie pracują sami weganie.

Ot, znak czasów... ;)

I proszę się nie złościć - to żart :)

 

 

Edited by Tsunetomo
  • Haha 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, MarcinW napisał:

Niestety ceny rosną...

170 tys za forka bez silnika. To ja podziękuje. :biglol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Tsunetomo napisał:

Za chwilę dowiemy się, że jest eco, bo materiały, z którego je wytworzono są biodegradowalne

To żadna nowość, każdy posiadacz starego Subaru wie (i odczuwa), że buda jest biodegradowalna ;)

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minut temu, Jaca68 napisał:

170 tys za forka bez silnika. To ja podziękuje. :biglol:

 

Rozsądna wersja to ok. 155 tys. zł. i sama w sobie nie jest zawyżona w stosunku do konkurencji. Toyota Rav 4 i Mistubishi Outlander mają podobnie słabe osiągi w wersjach CVT i 4x4, tyle że Rav 4 można kupić w wersji hybrydowej, jednak to już znacznie droższa zabawa i nie ma żadnych promocji wyprzedażowych. Mam tylko nadzieję że Subaru dopracuje swoją technologię na linii wydajności, gdyż aktualnie technologia e-boxer wydaje się rozwiązaniem przyjętym ad hoc w celu zmieszczenia się w normach emisji. Warto przy tym zauważyć, iż wersje z silnikiem 2.0 Di oferowane na Ukrainie i w Rosji mają przyspieszenie 10,5 do 100 km/h i jestem bardzo ciekaw owoców pracy naszych krajowych specjalistów:) 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, Kristofor napisał:

tyle że Rav 4 można kupić w wersji hybrydowej, jednak to już znacznie droższa zabawa

No, hybryda wersja Comfort z pakietem style za 156800 według cennika :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, Kristofor napisał:

 

Rozsądna wersja to ok. 155 tys. zł. i sama w sobie nie jest zawyżona w stosunku do konkurencji. Toyota Rav 4 i Mistubishi Outlander mają podobnie słabe osiągi w wersjach CVT i 4x4, tyle że Rav 4 można kupić w wersji hybrydowej, jednak to już znacznie droższa zabawa i nie ma żadnych promocji wyprzedażowych. Mam tylko nadzieję że Subaru dopracuje swoją technologię na linii wydajności, gdyż aktualnie technologia e-boxer wydaje się rozwiązaniem przyjętym ad hoc w celu zmieszczenia się w normach emisji. Warto przy tym zauważyć, iż wersje z silnikiem 2.0 Di oferowane na Ukrainie i w Rosji mają przyspieszenie 10,5 do 100 km/h i jestem bardzo ciekaw owoców pracy naszych krajowych specjalistów:) 

Ja jestem ciekaw pracy sprzedawców w salonach który będą musieli się gimnastykować ,żeby sprzedać drogie auto bez silnika:)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maja wprawę bo bardzo sprawnie schodziły XV z 1.6 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W przypadku XV 1,6 podobno relacja cena/wyposażenie sama  zrobiła robotę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Lisek napisał:

W przypadku XV 1,6 podobno relacja cena/wyposażenie sama  zrobiła robotę.

 

mysle, ze w przypadku e-Forka bedzie podobnie ;)

auto jest wieksze, wygodniejsze, a ze dynamika bez szalu, to coz, ludzie po troszke sie do tego przyzwyczajaja... wczesniejsze wolnossace Forki tez szalu nie robily, a zobacz ile tego jezdzi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Lisek napisał:

Ja jestem ciekaw pracy sprzedawców w salonach który będą musieli się gimnastykować ,żeby sprzedać drogie auto bez silnika:)

 

btw, drogie / tanie to pojecie b. wzgledne...

 

https://autogaleria.pl/ceny-samochodow-w-polsce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...