Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2019


Nowicjusz

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, blejzu napisał:

Cennikowo, najtansze Stelvio kosztuje 179k, najtanszy BTech to 200k, 280KM to 230k. Bez elektrycznych foteli, bez kamery cofania, bez tempmatu adaptacyjnego, bez navi, bez podgrzewanej kierownicy, bez alarmu, bez CarPlay/AndroidAuto. Tak, prawie to samo :)

Ale za to z silnikiem ;)

Poza tym są rabaty... nawet do 20%.

Co nie zmienia faktu, ze kupujący Stelvio i Forka to osoby szukające zupełnie czego innego w aucie. Stelvio ze swoimi megaczulym układem kierowniczym i zacięciem sportowym nie podpasuje komuś kto szuka stateczności jaka daje Forek.

Edytowane przez Tsunetomo
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.07.2019 o 16:10, bardzozlymisio napisał:

 

Dobra - no to przykład numer dwa.

 

BMW 418i - waga 1505, czyli wg ciebie musi mieć 150KM min. Ma 136KM. 0-100km/h w 9s. Dalej objeżdża Forka z dużo lepszym współczynnikiem mocy/masy. 

 

 

 

Wiesz, jakieś  założenia porównywanych samochodów muszą być, aż zerknąłem na te 418i. Widzę masę o 100 kg mniejszą, czyli 1400 kg i zestawienie coupe z SUV ?, zestawienie dwóch turbo z bez turbo ?, zestawienie skrzyni dwusprzęgłowej z cvt?. Trzeba jednak przyznać, że to BMW o ile dobrze przeczytałem jest solidnym wynalazkiem, trzy cylindry i dwa turbo,  takie "cuś" to nie tylko objedzie Forestera, ale może nawet lata. Ciekawe czy BMW zrobi dwa cylindry i trzy turbo... jak dla mnie to motoryzacyjna patologia.;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Jaca68 napisał:

W cenie full wypasionego Forka z eBoxerem jest mniej wypasiony stateczny NX 300. Nie ma skór ale za to ma silnik.

I jeździ tego w leasingu prawie tyle co goebbelsów :D Zresztą obecny design jest dość dyskusyjny, starsze lexory to było coś... pierwszy IS.. najlepiej 300 <3

Edytowane przez Infra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Infra napisał:

I jeździ tego w leasingu prawie tyle co goebbelsów :D Zresztą obecny design jest dość dyskusyjny, starsze lexory to było coś... pierwszy IS.. najlepiej 300 <3

 

To prawda, czasami z przeciwka przez 15-20 minut na drodze Karpacz Jelenia Góra jedzie z 5 NX, bardzo popularny samochód.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, TomekNN napisał:

 

To prawda, czasami z przeciwka przez 15-20 minut na drodze Karpacz Jelenia Góra jedzie z 5 NX, bardzo popularny samochód.

Bo to fajne autko jest :) Z japońskich suvow turbo benzyna to tylko lex albo 1.5 w crv. 

Mi się podoba koncepcja hybrydy i na następne auto pewnie się skuszę ale pod warunkiem, że elektryk będzie pomagał w całym zakresie albo będzie z silnikiem 3.5 jak w rx. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, RoadRunner napisał:

Padło tutaj pytanie o ochronę instalacji przed wodą. Nie powinno być najmniejszych problemów: 

 

Nawet się do wyglądu tej generacji przyzwycziłem, ale mikro- kółka nie pasują optycznie do tej budy :(

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tarcze hamulcowe jakieś takie nie za duże

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.07.2019 o 15:48, Jaca68 napisał:

Kupimy. Są już na rynku hybrydy które robią 8 sek do setki a nie 12 i spalają mniej niż eBoxer.

Proszę o przykłady takiego auta hybrydowego o emisji 95 g CO2/km, do 8 sekund do setki za mniej niż 150 tys zł brutto bo sam szukam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wychodzi ze w cenie Forka można mieć dwa Dustery. Mimo wszystko brak opcji z automatem. Pewnie nie byłoby popytu bo z 6 tys droższy by był.

Edytowane przez Tsunetomo
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Karenz napisał:

Jest EDC dwu sprzęgłówka  ale nie łączy się z 4x4 , ten sam silnik sprzedają w a klasie , cadjarze i qaszkaju więc po czipie spokojnie poleci do 180 KM 

Przekonałeś mnie. W sumie na bujanie się po Wawie 4x4 niepotrzebne. Automat tak. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Karenz napisał:

w taki teren to można maluchem wjechać 

Maluch ma te zalety, że jest mały i lekki, można wjechać nim w wiele miejsc niedostępnych dla innych aut ale czy da radę wyjechać to już inna sprawa.

Pamiętam jak ponad dwadzieścia lat temu Maluchem można było wjechać np. na Wyspę Daliową we Wrocławiu na której dopuszczony jest tylko ruch pieszy ale słupki na moście ograniczające wjazd pojazdów miały rozstaw bezpieczny dla wjazdu Fiacika (ciekawe kto tak projektował te słupki w czasach gdy co drugie auto na ulicach to był Maluch). :)

 

Co do Forestera to może trochę stracił z charakteru terenowego ale przecież to SUV i tak mało kto nim się pcha w leśne zarośla a  większość użytkowników oczekuje komfortowego i bezpiecznego wnętrza, które podobno jest wyraźnie lepsze od poprzednika. ;)

Edytowane przez Michał W.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Michał W. napisał:

Co do Forestera to może trochę stracił z charakteru terenowego ale przecież to SUV i tak mało kto nim się pcha w leśne zarośla a  większość użytkowników oczekuje komfortowego i bezpiecznego wnętrza, które podobno jest wyraźnie lepsze od poprzednika. ;)

Ale większość ,,starych" użytkowników Forestera chciałaby wersji, która pozwoli wjechać w takie ,,krzaki" w jakie można było wjechać (i wyjechać) Foresterem SG. No i też wersji którą można do 100km/h dojechać w co najmniej w 7 sek. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, rutek111 napisał:

Ale większość ,,starych" użytkowników Forestera chciałaby wersji, która pozwoli wjechać w takie ,,krzaki" w jakie można było wjechać (i wyjechać) Foresterem SG. No i też wersji którą można do 100km/h dojechać w co najmniej w 7 sek. 

Wiadomo, każdy by chciał mieć możliwość wyboru w Subaru mocy np. 150-300 KM ale takie czasy + przepisy EU sprawiają, że jest jak jest. ;)

Zawsze można kupić w niewiele wyższej cenie np. Skodę Kodiaq RS w dieslu z odtwarzanym podczas jazdy dźwiękiem mocnego benzynowego silnika i cieszyć się dobrą dynamiką oraz ładnym brzmieniem. :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Michał W. napisał:

Wiadomo, każdy by chciał mieć możliwość wyboru w Subaru mocy np. 150-300 KM ale takie czasy + przepisy EU sprawiają, że jest jak jest. ;)

 

Już nie zwalajmy wszystkiego na te przepisy EU, o braku mocnych silników zdecydowała przecież polityka handlowa Subaru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...