Siemek Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 20 godzin temu, _akir_ napisał: Na żywo nie robi WOW Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Wg mnie biały Forek jest ładny. Nie tak ładny jak biały MY18/19 ale w białym nowy wizualnie do mnie przemawia. Na tle nowej RAV4 to jak piękna Japonka 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogmen Opublikowano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 Ja czekam kiedy pojawi się w jakimś salonie na zdjęciach to jedno na żywo co innego no i liczę na możliwość kursu po Krakowie Chyba że @Dyrekcja użyczy na jazdę testową? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biedron Opublikowano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 Nowy Forester ma przyspieszenie praktycznie tożsame z obecnym N/A. Możecie się ze mną zgodzić lub nie ale z założenia ten model nie jest przeznaczony do szaleństw i w obecnej generacji 150 koni wydaję się rozsądniejszym wyborem. Samochód ma tendencje do przechylania się w zakręcie, jest wysoki i nie nadaje się do super szybkiego pokonywania zakrętów. Ok na prostej fajnie jest mieć pod nogą ale z drugiej strony jak ktoś chce mocny samochód to po co SUV. Na prostej nie sztuka być szybkim a jak ktoś chce szaleć w zakręcie to nie kupuje SUV-a. Nowy Forester będzie bardziej zbity, usztywniony i lepiej zestrojony jeśli chodzi o rozkład mas. Mnie się bardzo dobrze jeździ N/A a miałem też okazje dużo jeździć XT. Ten samochód nie jest skonstruowany do 240 koni. 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dpassent Opublikowano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 (edytowane) 2 godziny temu, biedron napisał: Ten samochód nie jest skonstruowany do 240 koni. Zacytowalem powyzsze mojej Szanownej Malzonce. Jezdzi Foresterami od 11 lat. Miala 3cia generacje z benzyna 2.0 (150KM). Miala tez 2XTki z 4 generacji (drugim jezdzi do tej pory). Jej reakcji nie wypada mi przytaczac... Edytowane 21 Czerwca 2019 przez dpassent 1 6 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemek Opublikowano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 8 godzin temu, biedron napisał: Mnie się bardzo dobrze jeździ N/A a miałem też okazje dużo jeździć XT. Ten samochód nie jest skonstruowany do 240 koni. Polecam pojeżdzić XT na torze Kielce w ramach SJS a okaże się szybko ze konstrukcja Forka XT jest co najmniej właściwa dla 241 KM. 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 22 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2019 (edytowane) 22 godziny temu, biedron napisał: Ok na prostej fajnie jest mieć pod nogą ale z drugiej strony jak ktoś chce mocny samochód to po co SUV. Czy każdy kto chodzi na siłkę robi to po to aby lepiej prać po mordzie ? Czy może głównie po to aby lepiej się czuć, nie zasapać się w górach czy na rowerze ? Edytowane 22 Czerwca 2019 przez RoadRunner 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 22 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2019 18 godzin temu, biedron napisał: Mnie się bardzo dobrze jeździ N/A a miałem też okazje dużo jeździć XT. Ten samochód nie jest skonstruowany do 240 koni. Bzdura którą szybko można podważyć na SJS. 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 W dniu 21.06.2019 o 16:31, dpassent napisał: Zacytowalem powyzsze mojej Szanownej Malzonce. Jezdzi Foresterami od 11 lat. Miala 3cia generacje z benzyna 2.0 (150KM). Miala tez 2XTki z 4 generacji (drugim jezdzi do tej pory). Jej reakcji nie wypada mi przytaczac... Moja żona ma to samo zdanie! W dniu 21.06.2019 o 13:40, biedron napisał: Nowy Forester ma przyspieszenie praktycznie tożsame z obecnym N/A. Ma przyspieszenie tożsame ze Scanią i to z naczepą. Patrol Y60 na kołach 35" to już dla niego znikajacy punkt. 2 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 No i jak po Plejadach? Sporo osób oglądało nowego i? Nie ma się do czego doczepić czy jak? Mi się podobał bardzo, znowu postęp we wnętrzu a najbardziej zdziwiły mnie na plus drzwi. Tapicerka, obicie i ogólny wygląd wewnętrznej części drzwi. Ogólnie z zewnątrz bardzo ładne auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 1 godzinę temu, chojny napisał: (...) Ogólnie z zewnątrz bardzo ładne auto Niby tak, ale imho ten Forek wyszedl im zbyt OBK'owaty - te zwisy przede wszystkim, no i brak tej zadziornosci co w obecnej generacji... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 Tył to chyba najsłabszy punkt tego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2019 14 godzin temu, eddie_gt4 napisał: i brak tej zadziornosci co w obecnej generacji... mam takie same odczucia. Poszli w kierunku "bulwarówek" zamiast "charakteru" a w tym segmencie jest spora konkurencja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 (edytowane) Co zamiast FXT? Szukamy dla żony jakiegoś substytutu Subaru. Kandydatów było kilku: 1) Infiniti QX30 Baardzo ładne w środku - w zasadzie najładniejsze ze wszystkich. Przy tym najmniejsze, ale akurat jako drugi samochód w domu to zaleta. Całkiem spory prześwit. Problemem jest zawias - zbyt twardy jak na tak wysoko zawieszony samochód. Niestety czuć, ze auto składane w UK (moje Q50 made in Japan bije to na głowę). Cena super - 150.000 za dobrze doposażone. Problem w tym ze dalej nie wiadomo co z Infiniti Polska. Spalanie uważam, ze wysokie - nie udało nam się zejść poniżej 9.5 przy nocnym bujaniu się poza Wrocławiem. To do mnie niesamowicie wkurzało to to, ze co chwile system rozpoznawani znaków krzyczał i przysłaniał mi elektroniczny wskaźnik prędkości - to naprawdę denerwuje, bo analogowy jest tak wyskalowany, ze ciężko stwierdzić ile się jedzie rzucając okiem. 2) Lexus NX300 obsluga w salonie to mistrzostwo świata - podobnie milem tylko w Infiniti i Toyocie, ale lexus to wszystko bije. Bardzo rozczarowało mnie wnętrze - spodziewałem się „S klasy” a tu klops. Niektóre elementy (np przyciski do otwierania szyb) żywcem wzięte z aurisa. To się nie godzi. Te multimedia jakieś takie... przestarzałe. Autko całkiem fajnie chodzi, ale wersja F również miał za twardy zawias. Ogromny bagaznik. Niestety to co chcieliśmy wywindowało cenę pod 300.000 :-O ogromny plus za brak S&S 3) Alfa Romeo Stelvio 280 Naprawde nie mam pojęcia skąd Wasze zachwyty nad Stelvio. Mamma mia! Auto mi osobiście wewnątrz i z zewnątrz się podobało. Ciężko było stwierdzić działanie napędu, bo jazdę mieliśmy po 16 ( korki ). Jednak na ślimaku przy zjeździe z obwodnicy OK. Natomiast skrzynia i silnik to tragedia. 3x pytałem gościa czy na pewno jedziemy wersja 280 km. Do tego ten ZF ma tak wielkiego laga od dołu (nawet w mieście było to czuć, a wiec w normalnym użytkowaniu), ze odruchowo patrzyłem na wskaźniki czemu mi się włączył kontrola trakcji. Później jakoś to jedzie, ale po Waszym pianiu zachwytów spodziewałem się czegoś niesamowitego. A moim (i żony) zdaniem NX jeździ o zbiera się dużo lepiej. Kubły strasznie wąskie - nawet przy regulacji boczków ciężko na ślimaku trzymało mi się kierownice bo już łokciem zahaczyłem o boczek. Możesz wziąć inne fotele ale z manualna regulacja - ??? Przy czym i tak są twarde. Zawieszenie uważam zbyt twarde. 4) Peugeot 3008 1.2 turbo Wiecie ze tym nam się jeździło najlepiej? To auto nikogo nie oszukiwało i nikt niczego od niego nie oczekiwał a wypadło przy tym znakomicie. Poziom wykonczenia bije lexusa - no sorry. 5) Chyba nie zostaje nic innego jak szukać używanego FXT Edytowane 2 Lipca 2019 przez Czarne_Koronkowe 1 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 6 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał: Natomiast skrzynia i silnik to tragedia. 3x pytałem gościa czy na pewno jedziemy wersja 280 km. Do tego ten ZF ma tak wielkiego laga od dołu (nawet w mieście było to czuć, a wiec w normalnym użytkowaniu), ze odruchowo patrzyłem na wskaźniki czemu mi się włączył kontrola trakcji A w jakim trybie była skrzynia? Może wystarczyło przełączyć się na Dynamic, wiadomo, że te standardowe tryby to najbardziej nadają się do usypiania dzieci na tylnej kanapie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 (edytowane) 6 minut temu, subleo napisał: A w jakim trybie była skrzynia? Może wystarczyło przełączyć się na Dynamic, wiadomo, że te standardowe tryby to najbardziej nadają się do usypiania dzieci na tylnej kanapie W standardowym - chodziło mi o przetestowanie normalnej eksploatacji. ja nawet nie miałem nawet gdzie poszaleć (Wrocław 16:30). Szczerze to nie wiem czy w FXT i Q50 zmieniłem tryb na sport więcej niż 10x i jeszcze jedna uwaga do Stelvio łopatki są przepiękne i ogromne. Ale przez to mialem trudnosc z włączeniem kierunków. Pewnie kwestia przyzwyczajenia. Ale te kierunki to pomyłka. Po co wymyślać koło na nowo? Kierunki nie przeskakują na nowe położenie tylko wracają na miejsce. Skutkuje to tym, ze migaja gdy nie jest to potrzebne. Nawet pracownik salonu miał z nimi problem. Pstrykasz do góry (kierunek w prawo), zmieniłeś pas i jak to wyłączyć? W dół. A jakbyś włączył w lewo to tez wyłączasz w dół. Tak żeby było prosto oczywiście można delikatnie dotknąć, ale podczas każdy testowej miałem z tym duży problem. Edytowane 2 Lipca 2019 przez Czarne_Koronkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 Godzinę temu, Czarne_Koronkowe napisał: Pstrykasz do góry (kierunek w prawo), zmieniłeś pas i jak to wyłączyć? W dół. A jakbyś włączył w lewo to tez wyłączasz w dół. Tak żeby było prosto oczywiście można delikatnie dotknąć, ale podczas każdy testowej miałem z tym duży problem. czyli nie ma funkcji migania autostradowego (3 migniecia przy delikatnym nicisnieciu)? Z opisu przypomina mi MINI - tam tez drazek zawsze wraca natychmiast do tej samej pozycji. Ale nacisniecie go delikatnie daje trzy mrugniecia. Wylaczenie nastepuje poprzez ponowne nacisniecie w TYM SAMYM kierunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 2 minuty temu, Than_Junior napisał: czyli nie ma funkcji migania autostradowego (3 migniecia przy delikatnym nicisnieciu)? Z opisu przypomina mi MINI - tam tez drazek zawsze wraca natychmiast do tej samej pozycji. Ale nacisniecie go delikatnie daje trzy mrugniecia. Wylaczenie nastepuje poprzez ponowne nacisniecie w TYM SAMYM kierunku. Jest autostradowy, ale musisz go musnąć. Przerosło mnie to. Wyłączenie w tym samym kierunki byłoby w miarę intuicyjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 (edytowane) Oglądałem kilka testów Giulia 280 i tam też ze startu narzekali na laga skrzyni ZF i dopiero po chwili wystrzelał ze startu i już szedł ogniem. Edytowane 2 Lipca 2019 przez Kukson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemek Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 1 godzinę temu, Czarne_Koronkowe napisał: W standardowym - chodziło mi o przetestowanie normalnej eksploatacji. ja nawet nie miałem nawet gdzie poszaleć (Wrocław 16:30). Szczerze to nie wiem czy w FXT i Q50 zmieniłem tryb na sport więcej niż 10x i jeszcze jedna uwaga do Stelvio łopatki są przepiękne i ogromne. Ale przez to mialem trudnosc z włączeniem kierunków. Pewnie kwestia przyzwyczajenia. Ale te kierunki to pomyłka. Po co wymyślać koło na nowo? Kierunki nie przeskakują na nowe położenie tylko wracają na miejsce. Skutkuje to tym, ze migaja gdy nie jest to potrzebne. Nawet pracownik salonu miał z nimi problem. Pstrykasz do góry (kierunek w prawo), zmieniłeś pas i jak to wyłączyć? W dół. A jakbyś włączył w lewo to tez wyłączasz w dół. Tak żeby było prosto oczywiście można delikatnie dotknąć, ale podczas każdy testowej miałem z tym duży problem. Tak, potwierdzam te kierunkowskazy. Jeździłem 280km Stelvio i ten niby drobiazg był wielce irytujący. A przecież kierunkowskazy używa się nader często. Czy kwestia przyzwyczajenia, nie wiem, obawiam się że nie bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemek Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 9 minut temu, Kukson napisał: Oglądałem kilka testów Giulia 280 i tam też ze startu narzekali na laga skrzyni ZF i dopiero po chwili wystrzelał ze startu i już szedł ogniem. Potwierdzam to. Jak na jakimś portalu moto dałem komentarz, że w Forku XT mi sie lepiej jechało niż w Stelvio 280KM to mnie zakrzyczeli 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 25 minut temu, Siemek napisał: Tak, potwierdzam te kierunkowskazy. Jeździłem 280km Stelvio i ten niby drobiazg był wielce irytujący. Mam tak w IS i nie widzę problemu. Do zmiany pasa wystarczy lekko trącić, mignie kilka razy i gaśnie, a jak włączam na stałe to gaśnie po odkręceniu kierownicy. Rożnica bardzo dobrze wyczuwalna jest wyraźny opór który trzeba pokonać by migały na stałe. Może raz musiałem gasić ręcznie, z tego co pamiętam to trzeba pacnąć w przeciwnym kierunku niż się włączyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 (edytowane) Spotkałem dziś nowego forestera. Dogoniłem go na autostradzie. Szczerze mówiąc w pierwszej chwili nie zorientowałem się, co to za auto. Tył to najbardziej różniąca się część nadwozia w porównaniu do poprzednika głównie za sprawą czarnej błyszczącej blendy wcinającej się pomiędzy tylne lampy., Blenda zlewa się z przyciemnioną tylną szybą. Forek był biały, więc te elementy tworzyły kontrast z lakierem. Jadąc za forkiem miałem wrażenie, że nadwozie „napęczniało” zwłaszcza na wysokości dolnej krawędzi szyb. Samochód wydaje się szerszy i większy - bardziej zaokrąglony w przekroju poprzecznym. Z większą szerokością nie koresponduje optycznie mały rozstaw kół. Są one głęboko schowane w nadwoziu - efekt jest taki, jak w poprzedniej generacji OBK. Tak czy inaczej moim zdaniem tył wygląda na żywo lepiej niż na zdjęciach. Z przodu auto stosunkowo niewiele się zmieniło. Edytowane 2 Lipca 2019 przez spawalniczy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRIMAR Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 3 godziny temu, Czarne_Koronkowe napisał: To do mnie niesamowicie wkurzało to to, ze co chwile system rozpoznawani znaków krzyczał i przysłaniał mi elektroniczny wskaźnik prędkości - to naprawdę denerwuje, bo analogowy jest tak wyskalowany, ze ciężko stwierdzić ile się jedzie rzucając okiem. W QX30 rozpoznawanie znaków można bez problemu na stałe wyłączyć. Co do spalania to fakt. Twardszy zawias akurat mi odpowiada. Przy szybkiej jeździe po krętej drodze nie sprawia kłopotów. Generalnie jestem zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 1 minutę temu, PRIMAR napisał: QX30 rozpoznawanie znaków można bez problemu na stałe wyłączyć Hmm handlowiec mi powiedział, ze się nie da. Jak to zrobiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRIMAR Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 9 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał: Hmm handlowiec mi powiedział, ze się nie da. Jak to zrobiłeś? Z instrukcji obsługi (handlowcy nie czytają) System rozpoznawania znaków drogowych (TSR): Włączanie/wyłączanie funkcji komunikatów systemu TSR 1. Naciśnij przycisk <lewa strzałka> lub <prawa strzałka> na kierownicy, aby wybrać menu [Assist.]. 2. Naciśnij przycisk <górna strzałka> lub <dolna strzałka>, aby wybrać [Traffic Sign Recognition]. 3. Naciśnij przycisk <OK>. Wyświetlana jest aktualnie wybrana opcja. 4. Włączanie lub wyłączanie: naciśnij <OK>. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się