Jump to content
Nowicjusz

Nowy Subaru Forester MY2019

Recommended Posts

14 minut temu, aflinta napisał:

Powiem inaczej, nowy ma rozwiązanie tańsze :) Czyli znowu będzie można znowu komuś „osłodzić” jazdę bez większego wysiłku :D

 

Nie przyszło mi do głowy, że klapka będzie cały czas odryglowana.

Myślę, że wzorem innych producentów klapka będzie blokowana przy pomocy rygla sterowanego centralnym zamkiem. Jak zamykasz drzwi, klapka też jest zamknięta.

 

@eddie_gt4 dobrze widzę, że Rosjanie mają gumowe dywaniki zasłaniające to całe "święte" miejsce pod podałem gazu?

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, spawalniczy napisał:

Rosjanie mają gumowe dywaniki zasłaniające to całe "święte" miejsce pod podałem gazu?

Akcesoryjne kuwety do XV chyba też tak mają (nie mylić że zwykłym gumowym dywanikiem). Chciałbym jeszcze by welurowy tak zrobili.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, spawalniczy napisał:

 

@eddie_gt4 dobrze widzę, że Rosjanie mają gumowe dywaniki zasłaniające to całe "święte" miejsce pod podałem gazu?

 

 

 

dobrze widzisz :)

 

tunel srodkowy z tylu tez jest caly w ogumieniu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cywilizowany kraj. 

 

5 minut temu, aflinta napisał:

Akcesoryjne kuwety do XV chyba też tak mają (nie mylić że zwykłym gumowym dywanikiem). Chciałbym jeszcze by welurowy tak zrobili.

 

W oficjalnej dystrybucji? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, eddie_gt4 napisał:

slow znajomego, nowy Forek 2.5i jezdzi bardzo fajnie

 

i pewnie tak jest ale w chorej rzeczywistosci unii niedostepny ze wzgledu na co2

w nl za forka 2.0 zaplacisz przy zakupie podatek 10tys euro, za 2.5 wstepnie wyliczyli na 23tys ;)

 

tapatalked

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, OBK CVT napisał:

 

i pewnie tak jest ale w chorej rzeczywistosci unii niedostepny ze wzgledu na co2

w nl za forka 2.0 zaplacisz przy zakupie podatek 10tys euro, za 2.5 wstepnie wyliczyli na 23tys ;)

 

tapatalked

Ładnie Was tam podatkują w tej NL, rozumiem dlaczego tak dużo tam elektryków. Nie lepiej kupić autko w Polsce na kogoś z rodziny zarejestrować i tam jeździć ;)

1 godzinę temu, spawalniczy napisał:

 

Nie przyszło mi do głowy, że klapka będzie cały czas odryglowana.

Myślę, że wzorem innych producentów klapka będzie blokowana przy pomocy rygla sterowanego centralnym zamkiem. Jak zamykasz drzwi, klapka też jest zamknięta.

Tak otwieraną klapkę z centralnego zamka miałem w Oplu Corsie z 2008 roku, była też ogrzewana kierownica i jak zamawiałem Outbacka dwa i pół razy droższego w 2013 roku i spytałem o taki gadżet  to sprzedawca Subaru spojrzał na mnie jak na kosmitę.:)

Edited by Michał W.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, spawalniczy napisał:

W oficjalnej dystrybucji? 

Do XV tak - są gumowe korytka. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poproszę jakiegoś linka. Nie mogę znaleźć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję! Pisząc o oficjalnej, miałem na myśli SIP. Czyli dobrze widziałem, że nie widziałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, spawalniczy napisał:

Dziękuję! Pisząc o oficjalnej, miałem na myśli SIP. Czyli dobrze widziałem, że nie widziałem.

Ten katalog co ma SIP (szwajcarzy zresztą też) nie zawiera tych dywaników, ale podejrzewam, że wystarczy mail/telefon z zapytaniem i namiarami i się znajdą :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 18.02.2019 o 08:34, eddie_gt4 napisał:

Powiem inaczej, nowy ma rozwiązanie tańsze :)

Przednia maska podpierana "patykiem" - koniec świata:thumbup:

Edited by Giresse

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Giresse napisał:

Przednia maska podpierana "patykiem" - koniec świata:thumbup:

 

W ASO jest opcja zamowienia "amortyzatorow" maski, przynajmniej w Rosji

Share this post


Link to post
Share on other sites

W SJ po lifcie był siłownik gazowy. Potem kupiłem nowego XV i byłem zawiedziony "patykiem". Myślałem, że jak wreszcie Forek się dorobił, to w XV będzie tak samo. Ciekawe, jak będzie w nowym OBK.

A tak z ciekawości - oświetlenie wnętrza w nowym Forku zrobili wreszcie w technologii LED? I czy poprawili oświetlenie bagażnika?

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minut temu, spawalniczy napisał:

A tak z ciekawości - oświetlenie wnętrza w nowym Forku zrobili wreszcie w technologii LED? I czy poprawili oświetlenie bagażnika?

 

w najbiedniejszej wersji byly LEDy, tylko nie wiem, czy tego czasem nie zmienili w ASO

 

na oswietlenie bagaznika, szczerze przyznam, zapomnialem zwrocic uwage (byly tam rzeczy osobiste znajomego, wiec staralem sie zbytnio nie lazic tam)

ale podpytam o fotki

 

edit: jednak na szczescie poprawili to i lampka jest z gory :)

foto pogladowe z google

 

 

2019-Subaru-Forester-2018-New-York-08.jpg

Edited by eddie_gt4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

 

Pierwszy filmik PL o nowym Foresterze, wersja europejska :) 

 

 

 

Edited by Eskulap2000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polecam patrzeć co wrzucacie bo nie chce mi się po 10 razy w różnych tematach to samo oglądać.

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Fajny cieszy mnie że w ogóle go sprzedają w europie.

Szkoda tylko że subaru skreśliło takich klientów jak ja którzy potrzebowali samochodu jak najprostszego bo obszar jego użytkowania był taki jak nazwa wskazuje "leśny"

Ja do dziś mam problem zatankować dobre paliwo i po wizytach w okolicznych przybytkach  staciopodobnych obroty mi spadają a silnik szarpie. Auto z bezpośrednim wtryskiem w takich warunkach po prostu nie da się użytkować. Już nie mówiąc o hybrydzie której po prostu nikt w promieniu 100 km  nie będzie chciał nawet dotknąć. Tutaj wszystko trzeba samemu naprawiać bo ogarniecie porządnego wulkanizatora to sztuka która mi się nie udała od 5 lat. Tylko ja nie potrzebuje defendera albo navary tylko podniesione kombi z 4x4 które nie pali kosmicznej ilości paliwa. Suzuki potrafiło zachować charakter w jimmy tylko ten samochód jest koszmarnie mały. Wiadomo że postep być musi ale jeden model mógł by się uchować jako taki rodzynek, nawet nie trzeba daleko szukać forester I 2.0 t manual , reduktor klima wspomagania reszta jest zbędna.

 

Edited by Karenz
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Karenz napisał:

Fajny cieszy mnie że w ogóle go sprzedają w europie.

Szkoda tylko że subaru skreśliło takich klientów jak ja którzy potrzebowali samochodu jak najprostszego bo obszar jego użytkowania był taki jak nazwa wskazuje "leśny"

Ja do dziś mam problem zatankować dobre paliwo i po wizytach w okolicznych przybytkach  staciopodobnych obroty mi spadają a silnik szarpie. Auto z bezpośrednim wtryskiem w takich warunkach po prostu nie da się użytkować. Już nie mówiąc o hybrydzie której po prostu nikt w promieniu 100 km  nie będzie chciał nawet dotknąć. Tutaj wszystko trzeba samemu naprawiać bo ogarniecie porządnego wulkanizatora to sztuka która mi się nie udała od 5 lat. Tylko ja nie potrzebuje defendera albo navary tylko podniesione kombi z 4x4 które nie pali kosmicznej ilości paliwa. Suzuki potrafiło zachować charakter w jimmy tylko ten samochód jest koszmarnie mały. Wiadomo że postep być musi ale jeden model mógł by się uchować jako taki rodzynek, nawet nie trzeba daleko szukać forester I 2.0 t manual , reduktor klima wspomagania reszta jest zbędna.

 

Ciekawe ale gdzie są takie kłopoty z jakością paliwa, wulkanizatorem i innymi specami od auta, bo chyba nie w Wawie jak w opisie?

A tak w sensie prostoty auta do lasu i w odległe od cywilizacji tereny to chyba już tylko używane zostają starsze generacje pojazdów terenowych.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Karenz napisał:

Szkoda tylko że subaru skreśliło takich klientów jak ja którzy potrzebowali samochodu jak najprostszego bo obszar jego użytkowania był taki jak nazwa wskazuje "leśny"

Zgadzam się w 100%

2 godziny temu, Karenz napisał:

Wiadomo że postep być musi ale jeden model mógł by się uchować jako taki rodzynek, nawet nie trzeba daleko szukać forester I 2.0 t manual , reduktor klima wspomagania reszta jest zbędna

Dokładnie.

Godzinę temu, Michał W. napisał:

A tak w sensie prostoty auta do lasu i w odległe od cywilizacji tereny to chyba już tylko używane zostają starsze generacje pojazdów terenowych.

Jeżdżę po nadleśnictwach (południe Polski), i zaskakuje mnie ilość Foresterów "pracujących" w lesie, głównie SF i SG, od paru lat również SH (nie widziałem nigdy SJ). Zdecydowana większość, to N/A, MT z reduktorem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak się zastanawiam. Nowy Forester ma mieć silnik z filtrem GPF. Jak to się będzie spisywało w warunkach jazdy miejskiej (mając na uwadze problemy z zatykaniem się filtrów w dieslach przy takim użytkowaniu),  tym bardziej przy dodatkowym napędzie elektrycznym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzyna chyba sadzy nie generuje az w takiej ilosci, zeby to miało wplyw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem generuje do 10 razy więcej sadzy niż taki sam silnik ale z wtryskiem pośrednim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, spawalniczy napisał:

Silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem generuje do 10 razy więcej sadzy niż taki sam silnik ale z wtryskiem pośrednim. 

Pytanie ile to jest w porównaniu do diesla. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
2 hours ago, przemekka said:

Tak się zastanawiam. Nowy Forester ma mieć silnik z filtrem GPF. Jak to się będzie spisywało w warunkach jazdy miejskiej (mając na uwadze problemy z zatykaniem się filtrów w dieslach przy takim użytkowaniu),  tym bardziej przy dodatkowym napędzie elektrycznym.

 

A czy czasami Subaru nie zrobiło krok wstecz i do E-Boxer i Levorgu nie daje silnika z przed modernizacji? Czyli z wtryskiem pośrednim i "tylko" 150 KM? Wówczas pełni normę i bez filtra. Tak samo jak 2.5i w Outback i 2.0 w BRZ

Edited by Topi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...