Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2019


Nowicjusz

Rekomendowane odpowiedzi

14 minut temu, aflinta napisał:

Powiem inaczej, nowy ma rozwiązanie tańsze :) Czyli znowu będzie można znowu komuś „osłodzić” jazdę bez większego wysiłku :D

 

Nie przyszło mi do głowy, że klapka będzie cały czas odryglowana.

Myślę, że wzorem innych producentów klapka będzie blokowana przy pomocy rygla sterowanego centralnym zamkiem. Jak zamykasz drzwi, klapka też jest zamknięta.

 

@eddie_gt4 dobrze widzę, że Rosjanie mają gumowe dywaniki zasłaniające to całe "święte" miejsce pod podałem gazu?

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, spawalniczy napisał:

Rosjanie mają gumowe dywaniki zasłaniające to całe "święte" miejsce pod podałem gazu?

Akcesoryjne kuwety do XV chyba też tak mają (nie mylić że zwykłym gumowym dywanikiem). Chciałbym jeszcze by welurowy tak zrobili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, spawalniczy napisał:

 

@eddie_gt4 dobrze widzę, że Rosjanie mają gumowe dywaniki zasłaniające to całe "święte" miejsce pod podałem gazu?

 

 

 

dobrze widzisz :)

 

tunel srodkowy z tylu tez jest caly w ogumieniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, eddie_gt4 napisał:

slow znajomego, nowy Forek 2.5i jezdzi bardzo fajnie

 

i pewnie tak jest ale w chorej rzeczywistosci unii niedostepny ze wzgledu na co2

w nl za forka 2.0 zaplacisz przy zakupie podatek 10tys euro, za 2.5 wstepnie wyliczyli na 23tys ;)

 

tapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, OBK CVT napisał:

 

i pewnie tak jest ale w chorej rzeczywistosci unii niedostepny ze wzgledu na co2

w nl za forka 2.0 zaplacisz przy zakupie podatek 10tys euro, za 2.5 wstepnie wyliczyli na 23tys ;)

 

tapatalked

Ładnie Was tam podatkują w tej NL, rozumiem dlaczego tak dużo tam elektryków. Nie lepiej kupić autko w Polsce na kogoś z rodziny zarejestrować i tam jeździć ;)

1 godzinę temu, spawalniczy napisał:

 

Nie przyszło mi do głowy, że klapka będzie cały czas odryglowana.

Myślę, że wzorem innych producentów klapka będzie blokowana przy pomocy rygla sterowanego centralnym zamkiem. Jak zamykasz drzwi, klapka też jest zamknięta.

Tak otwieraną klapkę z centralnego zamka miałem w Oplu Corsie z 2008 roku, była też ogrzewana kierownica i jak zamawiałem Outbacka dwa i pół razy droższego w 2013 roku i spytałem o taki gadżet  to sprzedawca Subaru spojrzał na mnie jak na kosmitę.:)

Edytowane przez Michał W.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, spawalniczy napisał:

Dziękuję! Pisząc o oficjalnej, miałem na myśli SIP. Czyli dobrze widziałem, że nie widziałem.

Ten katalog co ma SIP (szwajcarzy zresztą też) nie zawiera tych dywaników, ale podejrzewam, że wystarczy mail/telefon z zapytaniem i namiarami i się znajdą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W SJ po lifcie był siłownik gazowy. Potem kupiłem nowego XV i byłem zawiedziony "patykiem". Myślałem, że jak wreszcie Forek się dorobił, to w XV będzie tak samo. Ciekawe, jak będzie w nowym OBK.

A tak z ciekawości - oświetlenie wnętrza w nowym Forku zrobili wreszcie w technologii LED? I czy poprawili oświetlenie bagażnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, spawalniczy napisał:

A tak z ciekawości - oświetlenie wnętrza w nowym Forku zrobili wreszcie w technologii LED? I czy poprawili oświetlenie bagażnika?

 

w najbiedniejszej wersji byly LEDy, tylko nie wiem, czy tego czasem nie zmienili w ASO

 

na oswietlenie bagaznika, szczerze przyznam, zapomnialem zwrocic uwage (byly tam rzeczy osobiste znajomego, wiec staralem sie zbytnio nie lazic tam)

ale podpytam o fotki

 

edit: jednak na szczescie poprawili to i lampka jest z gory :)

foto pogladowe z google

 

 

2019-Subaru-Forester-2018-New-York-08.jpg

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Fajny cieszy mnie że w ogóle go sprzedają w europie.

Szkoda tylko że subaru skreśliło takich klientów jak ja którzy potrzebowali samochodu jak najprostszego bo obszar jego użytkowania był taki jak nazwa wskazuje "leśny"

Ja do dziś mam problem zatankować dobre paliwo i po wizytach w okolicznych przybytkach  staciopodobnych obroty mi spadają a silnik szarpie. Auto z bezpośrednim wtryskiem w takich warunkach po prostu nie da się użytkować. Już nie mówiąc o hybrydzie której po prostu nikt w promieniu 100 km  nie będzie chciał nawet dotknąć. Tutaj wszystko trzeba samemu naprawiać bo ogarniecie porządnego wulkanizatora to sztuka która mi się nie udała od 5 lat. Tylko ja nie potrzebuje defendera albo navary tylko podniesione kombi z 4x4 które nie pali kosmicznej ilości paliwa. Suzuki potrafiło zachować charakter w jimmy tylko ten samochód jest koszmarnie mały. Wiadomo że postep być musi ale jeden model mógł by się uchować jako taki rodzynek, nawet nie trzeba daleko szukać forester I 2.0 t manual , reduktor klima wspomagania reszta jest zbędna.

 

Edytowane przez Karenz
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Karenz napisał:

Fajny cieszy mnie że w ogóle go sprzedają w europie.

Szkoda tylko że subaru skreśliło takich klientów jak ja którzy potrzebowali samochodu jak najprostszego bo obszar jego użytkowania był taki jak nazwa wskazuje "leśny"

Ja do dziś mam problem zatankować dobre paliwo i po wizytach w okolicznych przybytkach  staciopodobnych obroty mi spadają a silnik szarpie. Auto z bezpośrednim wtryskiem w takich warunkach po prostu nie da się użytkować. Już nie mówiąc o hybrydzie której po prostu nikt w promieniu 100 km  nie będzie chciał nawet dotknąć. Tutaj wszystko trzeba samemu naprawiać bo ogarniecie porządnego wulkanizatora to sztuka która mi się nie udała od 5 lat. Tylko ja nie potrzebuje defendera albo navary tylko podniesione kombi z 4x4 które nie pali kosmicznej ilości paliwa. Suzuki potrafiło zachować charakter w jimmy tylko ten samochód jest koszmarnie mały. Wiadomo że postep być musi ale jeden model mógł by się uchować jako taki rodzynek, nawet nie trzeba daleko szukać forester I 2.0 t manual , reduktor klima wspomagania reszta jest zbędna.

 

Ciekawe ale gdzie są takie kłopoty z jakością paliwa, wulkanizatorem i innymi specami od auta, bo chyba nie w Wawie jak w opisie?

A tak w sensie prostoty auta do lasu i w odległe od cywilizacji tereny to chyba już tylko używane zostają starsze generacje pojazdów terenowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Karenz napisał:

Szkoda tylko że subaru skreśliło takich klientów jak ja którzy potrzebowali samochodu jak najprostszego bo obszar jego użytkowania był taki jak nazwa wskazuje "leśny"

Zgadzam się w 100%

2 godziny temu, Karenz napisał:

Wiadomo że postep być musi ale jeden model mógł by się uchować jako taki rodzynek, nawet nie trzeba daleko szukać forester I 2.0 t manual , reduktor klima wspomagania reszta jest zbędna

Dokładnie.

Godzinę temu, Michał W. napisał:

A tak w sensie prostoty auta do lasu i w odległe od cywilizacji tereny to chyba już tylko używane zostają starsze generacje pojazdów terenowych.

Jeżdżę po nadleśnictwach (południe Polski), i zaskakuje mnie ilość Foresterów "pracujących" w lesie, głównie SF i SG, od paru lat również SH (nie widziałem nigdy SJ). Zdecydowana większość, to N/A, MT z reduktorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam. Nowy Forester ma mieć silnik z filtrem GPF. Jak to się będzie spisywało w warunkach jazdy miejskiej (mając na uwadze problemy z zatykaniem się filtrów w dieslach przy takim użytkowaniu),  tym bardziej przy dodatkowym napędzie elektrycznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, przemekka said:

Tak się zastanawiam. Nowy Forester ma mieć silnik z filtrem GPF. Jak to się będzie spisywało w warunkach jazdy miejskiej (mając na uwadze problemy z zatykaniem się filtrów w dieslach przy takim użytkowaniu),  tym bardziej przy dodatkowym napędzie elektrycznym.

 

A czy czasami Subaru nie zrobiło krok wstecz i do E-Boxer i Levorgu nie daje silnika z przed modernizacji? Czyli z wtryskiem pośrednim i "tylko" 150 KM? Wówczas pełni normę i bez filtra. Tak samo jak 2.5i w Outback i 2.0 w BRZ

Edytowane przez Topi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...