Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2019


Nowicjusz

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, Zavi77 napisał:

Żonie się nie podobała. 

Trochę za szybka (ta 280KM) i jednak droższa

I wreszcie codziennie mijałbym ASO gdzie z obsługą wyniesioną z Polmozbytu mają w GoogleMaps opinię 2 gwiazdki z haczykiem i do serwisu dymalbym na drugi koniec miasta. Miałem tak kiedyś z Fordem, strasznie frustrujące. Człowiek codziennie lekko się irytuje. Do subaru mam dalej, mniej nerwów :)

Bardzo rozsądny zakup. Alfę kupuje się sercem. Dla mnie ten 2.5l jednak był za wolny, ale kto wie może kiedyś się to zmieni. Takie czasy, że Subaru to teraz marka dla rozsądnych ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, RoadRunner napisał:

Takie tłumaczenie, że 280 PS za szybkie. No chyba, że w Alfie operowanie gazem jest zero-jedynkowe. Zawsze jest lepiej więcej niż mniej. Nawet jak się jeździ po emerycku :)

zawsze mogłeś kupić 200 w awd. Podobno to ten sam silnik. Znajomy tuner twierdzi że wystarczy wgrać soft z wersji 280 i jest 280 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, RoadRunner napisał:

Takie tłumaczenie, że 280 PS za szybkie. No chyba, że w Alfie operowanie gazem jest zero-jedynkowe. Zawsze jest lepiej więcej niż mniej. Nawet jak się jeździ po emerycku :)

Znam osobę, która celowo kupuje nie za mocne auta, bo w innych po prostu przegina. Od tak, żeby nie korciło;)

  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Zavi77 napisał:

Żonie się nie podobała. 

U mnie w domu to wystarczy żeby poszukać kompromisu w wyborze auta i mieć później spokój o który ciężko gdy żona uzna, że nie liczę się z jej zdaniem i jeszcze kosztuje to o 50 czy 70 tyś. więcej, które można przecież zainwestować w masę ciuchów z zalando, van grafa czy innej promody. ;)

Wiem bo sam to przerabiałem, też miałem Stelvio na oku i byłem gotów do pewnych wyrzeczeń finansowych związanych z zakupem auta z wyższej półki cenowej. Nie byłem za to gotów do ryzyka zakłócenia spokoju „domowego ogniska”, żadna ilość dodatkowych koni mechanicznych nie zrekompensowała by mi późniejszych, ewentualnych komplikacji. B)

 

 

  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, RoadRunner napisał:

Takie tłumaczenie, że 280 PS za szybkie.

Nie przesadzajcie z wciskaniem ludziom zbyt dużych mocy, jak nie potrzebują ;)

Ponieważ Alfa występuje w wersji słabszej, to zbyt duża moc chyba jednak nie była czynnikiem decydującymi wyborze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Zyzol napisał:

Nie przesadzajcie z wciskaniem ludziom zbyt dużych mocy, jak nie potrzebują ;)

Dokładnie tak. Bo jak "wszyscy" będą mieli te 280KM to ja będę musiał mieć z 500:P, a tak na razie forek XT styknie. Za parę lat będą myślał co dalej, a żona jest zawsze zadowolona po fakcie zakupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.02.2019 o 12:49, OBK CVT napisał:

 

czekamy w napieciu

 

 

Po co ten sarkazm? :huh:

 

No coz, kilka zdan o nowym Forku z perspektywy posiadacza Forka SJ (pewnie niektore opisane rzeczy beda oczywiste dla posiadaczy nowego XV czy OBK po ostatnim FL)

 

mialem do czynienia z podstawowa wersja 2.0i (DI) na rynek RU - na wyposazeniu sa nawiewy z tylu, podswietlenie schowka, omywacz tylnej kamery (ale brak dostepu bezkluczykowego, regulacji kata oparc tylnej kanapy, nie ma el. klapy i systemu ES)

 

Z fajnych rzeczy: dobre wyciszenie silnika, CVT dziala bardzo plynnie, zawieszenie jest bardzo zwarte i jedrne, bardzo fajnie wybiera nierownosci zarowno na kiepskim asfalcie jak i na drodze gruntowej (i robi to bardzo cichutko), brak jakiegokolwiek podskakiwania tylnej osi, auto bardzo fajnie reaguje na ruchy kierownica - czyli wszystko w najlepszej subarowej tradycji B) pokrywa od wlewu paliwa juz nie jest otwierana od wewn., wycieraczki maja nowe mocowania, tak samo jak kilimek kierowcy, tylbe drzwi otwieraja sie bardzo szeroko - pod katem prawie 90 stopni

 

Z mniej fajnych rzeczy: potezne zwisy nadwozia, szczegolnie z przodu, udawane przeszycia na desce, nadal niczym nie przykryte mocowania przednich foteli

 

Najpowazniejsza zanotowana wada - dosc wyczuwalne opoznienie (2-3 sekundy) w dzialaniu X-mode przy zjazdach w dol - auto przyspiesza i wtedy mocno ingeruja hamulce... mam odczucie, ze w SJ dziala to szybciej i plynniej (moj znajomy z kaliningradzkiego ASO powiedzial, juz przekazali producentowi swoje uwagi co do dzialania X-mode i ponoc soft wkrotce ms byc poprawiony)

 

Wizualnie auto sporo uroslo w rozmiarach, szczegolnie na szerokosc, co bardzo czuc wewnatrz auta i w bagazniku... tylna klapa unosi sie wyzej niz w SJ, ja ze swoimi 186 cm juz nie wale w nia glowa :)

 

Nowy Forek to fajna ewolucja obecnej generacji, choc rozmiarowo coraz bardziej zbliza sie do obecnego OBK (co by wskazywalo na to, ze kolejny OBK bedzie jeszcze wiekszy)

 

A teraz troche fotek (przepraszam za brudne auto, ale pogoda nie sprzyjala)

 

20190217_101044.jpg

20190217_102822.jpg

20190217_101921.jpg

20190217_101125.jpg

20190217_100027.jpg

20190217_101508.jpg

20190217_101525.jpg

20190217_101541.jpg

20190217_101202.jpg

20190217_101822.jpg

20190217_101633.jpg

20190216_131828.jpg

20190217_210928.jpg

20190216_132242.jpg

Edytowane przez eddie_gt4
  • Super! 2
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta jedna rura to zbrodnia :v
Zbrodnia to te tylne lampy. Widziałem na żywo na autostradzie i gdybym nie jechał naczto to musiałbym prać tapicerkę. Reszta wygląda jak dla mnie super.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, OBK CVT napisał:

dziex za relacje (sarkazm mode off)

holenderski dealer twierdzi, ze wszystkie wersje beda mialy es

btw nowy wyglada na nizszy :huh:

 

tapatalked

 

trzeba pamietac, ze tamten Forek to byla wersja na rynek Rosji, wiec z pewnoscia w przypadku wersji na UE beda jakies roznice w wyposazeniu

 

wg. slow znajomego, nowy Forek 2.5i jezdzi bardzo fajnie, a system audio Harman Kardon gra wysmienicie

 

 

17 minut temu, aflinta napisał:

Powiem inaczej, nowy ma rozwiązanie tańsze :) Czyli znowu będzie można znowu komuś „osłodzić” jazdę bez większego wysiłku :D

 

o ile wiem, klapka od wlewu jest zamykana poprzez centralny zamek

Edytowane przez eddie_gt4
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...