Skocz do zawartości
Nowicjusz

Nowy Subaru Forester MY2019

Rekomendowane odpowiedzi

15 godzin temu, subleo napisał:

BMW wyeliminowało problem w b. prosty i skuteczny sposób. Spryskiwacze to taka droga dookoła ;) 

 

 

Pizdnie mechanizm i hajs płynie :) A w moim forku po prostu przeciągam palcem po kamerce :D

  • Like 3
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W nowym aucie moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem jest chowająca się kamerka. Spryskiwacz to faktycznie trochę droga dookoła ale też skuteczna i mniej narażona na awarie. Natomiast w starych modelach pozostaje wyrobić sobie nawyk przetarcia kamery co jakiś czas i wszystko gra. Ja tak właśnie robię ale nie dlatego, że to lubię ale po prostu nie mam w środku odpowiedniego przezelacznika -_-

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dane techniczne nowego Forestera :) 

 

image.thumb.png.8e9c6d6e4634dd4ce9518ca019c33700.png

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ronica w spalaniu 2.0 vs 2.5 prawie zadna...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, Eskulap2000 napisał:

Dane techniczne nowego Forestera :) 

 

image.thumb.png.8e9c6d6e4634dd4ce9518ca019c33700.png

 

Oczień haraszo, spasiba!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
44 minutes ago, Eskulap2000 said:

Dane techniczne nowego Forestera :) 

 

image.thumb.png.8e9c6d6e4634dd4ce9518ca019c33700.png

 

 

Wersja europejska napewno będzie się różnić, raczej nie ma co liczyć na 2.5, raczej e-boxer w zamian. Zużycie paliwa będzie już według WTLP, czyli wyższe niż 7.2 l, podejrzewam. 

Edytowane przez Topi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 25.01.2019 o 09:26, Infra napisał:

Pizdnie mechanizm i hajs płynie :) A w moim forku po prostu przeciągam palcem po kamerce :D

W Golfie mam to samo i nic z mechanizmem się nie dzieje, chociaż raz znajomy chciał na siłę dopchnąć znaczek, bo stwierdził, że nie domknąłem bagażnika (uchylny znaczek jest jednocześnie klamką bagażnika). 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Topi napisał:

 

Wersja europejska napewno będzie się różnić, raczej nie ma co liczyć na 2.5, raczej e-boxer w zamian. Zużycie paliwa będzie już według WTLP, czyli wyższe niż 7.2 l, podejrzewam. 

O ile dobrze widzę, to wtrysk pośredni i koni 150. Czy to nie aby stary, dobry FB 20? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, FanSub napisał:

O ile dobrze widzę, to wtrysk pośredni i koni 150. Czy to nie aby stary, dobry FB 20? 

Wygląda na to, że silniki też przeszły modernizacje i chyba dość poważne. W wersji 2.5 na USA chwalą się, że około 90% komponentów jest nowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Szkoda, ze jest taki mały kat natarcia. Do Forka III było ok, a potem regres. Mogliby zrobic odpowiednik Trailhawka w Jeepie ze zmienionym zderzakiem. 

Edytowane przez peteres

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, peteres napisał:

Szkoda, ze jest taki mały kat natarcia. Do Forka III było ok, a potem regres. Mogliby zrobic odpowiednik Trailhawka w Jeepie ze zmienionym zderzakiem. 

Stąd wniosek, że możliwości terenowe Forestera i XV będą zbliżone 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o przeswit i katy natarcia i zejscia to rzeczywiscie nie ma duzej roznicy. Natomiast nowy forek ma kilka trybow x-mode i tu moze byc przewaga, choc ciekaw jestem jak to faktycznie działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, peteres napisał:

Jesli chodzi o przeswit i katy natarcia i zejscia to rzeczywiscie nie ma duzej roznicy. Natomiast nowy forek ma kilka trybow x-mode i tu moze byc przewaga, choc ciekaw jestem jak to faktycznie działa.

Nowy XV też ma x-mode.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, peteres napisał:

Szkoda, ze jest taki mały kat natarcia. Do Forka III było ok, a potem regres. Mogliby zrobic odpowiednik Trailhawka w Jeepie ze zmienionym zderzakiem. 

Myślę, że nowy Forek i tak pozostanie jednym z najlepiej radzących sobie w terenie SUVów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Michał W. napisał:

Myślę, że nowy Forek i tak pozostanie jednym z najlepiej radzących sobie w terenie SUVów.

Przy ogólnej tendencji "bulwarowania" suvów ma szansę na utrzymanie swej pozycji. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Just now, FanSub said:

Nowy XV też ma x-mode.

Tak, i podobno fajnie dziala, ale  nowy Forek ma jakies dodatkowe tryby - śnieg, błoto, czy coś tam. Ale pytanie na ile te roznice sa wylapywane w terenie, i czy po prostu “zwykly” x-mode w zupełności wystarcza.

B25B4182-870D-42FF-85C5-C540B2EE095B.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, peteres napisał:

Tak, i podobno fajnie dziala, ale  nowy Forek ma jakies dodatkowe tryby - śnieg, błoto, czy coś tam. Ale pytanie na ile te roznice sa wylapywane w terenie, i czy po prostu “zwykly” x-mode w zupełności wystarcza.

B25B4182-870D-42FF-85C5-C540B2EE095B.jpeg

Takie mamy czasy, że producenci prześcigają się w systemach, skoro konkurencja ma 3 tryby terenowe to Subaru nie może być gorsze. Jak przyjdzie do konfrontacji w terenie może się okazać, że stary Forek z jednym trybem XMode jest równie dzielny :)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, eddie_gt4 napisał:

ronica w spalaniu 2.0 vs 2.5 prawie zadna...

W realu zapewne będzie większa. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, eddie_gt4 napisał:

ronica w spalaniu 2.0 vs 2.5 prawie zadna...

 

21 minut temu, FanSub napisał:

W realu zapewne będzie większa. 

Rosjanie pewnie sobie przeanalizują te różnice w rzeczywistym spalaniu oraz w cenie zakupu i wszytko pokażą na Youtube a my będziemy mogli to sobie obejrzeć a później zamówić 2.0 bez wahania co lepsze :(

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, FanSub napisał:

W realu zapewne będzie większa. 

 

Może w mieście, w trasie wyjdzie podobnie a może i w pewnych warunkach korzystniej dla 2,5

 

16 minut temu, Michał W. napisał:

Rosjanie pewnie sobie przeanalizują te różnice w rzeczywistym spalaniu oraz w cenie zakupu i wszytko pokażą na Youtube a my będziemy mogli to sobie obejrzeć a później zamówić 2.0 bez wahania co lepsze :(

 

No niestety pewnie tak będzie :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 hours ago, Michał W. said:

 

Rosjanie pewnie sobie przeanalizują te różnice w rzeczywistym spalaniu oraz w cenie zakupu i wszytko pokażą na Youtube a my będziemy mogli to sobie obejrzeć a później zamówić 2.0 bez wahania co lepsze :(

 

Albo jeszcze dopłacić z 15 tyś i wziąć e-boxer, który będzie miał takie same spalanie w realnym ruchu :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Topi napisał:

 

Albo jeszcze dopłacić z 15 tyś i wziąć e-boxer, który będzie miał takie same spalanie w realnym ruchu :D

15 tyś. to nie tak dużo za tak modny ostatnio zielony eko znaczek na masce :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, FanSub napisał:

O ile dobrze widzę, to wtrysk pośredni i koni 150. Czy to nie aby stary, dobry FB 20? 

Непосредственный впрыск топлива wg tłumacza oznacza Bezpośredni wtrysk paliwa dla obu silników. U sąsiadów pewnie bez GPF więc osiągi na eu pewnie będą słabsze....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zauważam jednak postęp w osiągach. Stary Forek 11.8 s do setki, nowy 10.3  (2.0i) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Siemek napisał:

Zauważam jednak postęp w osiągach. Stary Forek 11.8 s do setki, nowy 10.3  (2.0i) .

O ile dobrze pamiętam to osiągi przyśpieszenia w testach dziennikarskich były sporo lepsze od tych z tabelek Subaru, coś około 10 s. w 2.0i

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...