Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2019


Nowicjusz

Rekomendowane odpowiedzi

W nowym aucie moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem jest chowająca się kamerka. Spryskiwacz to faktycznie trochę droga dookoła ale też skuteczna i mniej narażona na awarie. Natomiast w starych modelach pozostaje wyrobić sobie nawyk przetarcia kamery co jakiś czas i wszystko gra. Ja tak właśnie robię ale nie dlatego, że to lubię ale po prostu nie mam w środku odpowiedniego przezelacznika -_-

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minutes ago, Eskulap2000 said:

Dane techniczne nowego Forestera :) 

 

image.thumb.png.8e9c6d6e4634dd4ce9518ca019c33700.png

 

 

Wersja europejska napewno będzie się różnić, raczej nie ma co liczyć na 2.5, raczej e-boxer w zamian. Zużycie paliwa będzie już według WTLP, czyli wyższe niż 7.2 l, podejrzewam. 

Edytowane przez Topi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.01.2019 o 09:26, Infra napisał:

Pizdnie mechanizm i hajs płynie :) A w moim forku po prostu przeciągam palcem po kamerce :D

W Golfie mam to samo i nic z mechanizmem się nie dzieje, chociaż raz znajomy chciał na siłę dopchnąć znaczek, bo stwierdził, że nie domknąłem bagażnika (uchylny znaczek jest jednocześnie klamką bagażnika). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Topi napisał:

 

Wersja europejska napewno będzie się różnić, raczej nie ma co liczyć na 2.5, raczej e-boxer w zamian. Zużycie paliwa będzie już według WTLP, czyli wyższe niż 7.2 l, podejrzewam. 

O ile dobrze widzę, to wtrysk pośredni i koni 150. Czy to nie aby stary, dobry FB 20? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, FanSub napisał:

O ile dobrze widzę, to wtrysk pośredni i koni 150. Czy to nie aby stary, dobry FB 20? 

Wygląda na to, że silniki też przeszły modernizacje i chyba dość poważne. W wersji 2.5 na USA chwalą się, że około 90% komponentów jest nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, peteres napisał:

Szkoda, ze jest taki mały kat natarcia. Do Forka III było ok, a potem regres. Mogliby zrobic odpowiednik Trailhawka w Jeepie ze zmienionym zderzakiem. 

Stąd wniosek, że możliwości terenowe Forestera i XV będą zbliżone 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, peteres napisał:

Jesli chodzi o przeswit i katy natarcia i zejscia to rzeczywiscie nie ma duzej roznicy. Natomiast nowy forek ma kilka trybow x-mode i tu moze byc przewaga, choc ciekaw jestem jak to faktycznie działa.

Nowy XV też ma x-mode.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, peteres napisał:

Szkoda, ze jest taki mały kat natarcia. Do Forka III było ok, a potem regres. Mogliby zrobic odpowiednik Trailhawka w Jeepie ze zmienionym zderzakiem. 

Myślę, że nowy Forek i tak pozostanie jednym z najlepiej radzących sobie w terenie SUVów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, peteres napisał:

Tak, i podobno fajnie dziala, ale  nowy Forek ma jakies dodatkowe tryby - śnieg, błoto, czy coś tam. Ale pytanie na ile te roznice sa wylapywane w terenie, i czy po prostu “zwykly” x-mode w zupełności wystarcza.

B25B4182-870D-42FF-85C5-C540B2EE095B.jpeg

Takie mamy czasy, że producenci prześcigają się w systemach, skoro konkurencja ma 3 tryby terenowe to Subaru nie może być gorsze. Jak przyjdzie do konfrontacji w terenie może się okazać, że stary Forek z jednym trybem XMode jest równie dzielny :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, eddie_gt4 napisał:

ronica w spalaniu 2.0 vs 2.5 prawie zadna...

 

21 minut temu, FanSub napisał:

W realu zapewne będzie większa. 

Rosjanie pewnie sobie przeanalizują te różnice w rzeczywistym spalaniu oraz w cenie zakupu i wszytko pokażą na Youtube a my będziemy mogli to sobie obejrzeć a później zamówić 2.0 bez wahania co lepsze :(

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, FanSub napisał:

W realu zapewne będzie większa. 

 

Może w mieście, w trasie wyjdzie podobnie a może i w pewnych warunkach korzystniej dla 2,5

 

16 minut temu, Michał W. napisał:

Rosjanie pewnie sobie przeanalizują te różnice w rzeczywistym spalaniu oraz w cenie zakupu i wszytko pokażą na Youtube a my będziemy mogli to sobie obejrzeć a później zamówić 2.0 bez wahania co lepsze :(

 

No niestety pewnie tak będzie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 hours ago, Michał W. said:

 

Rosjanie pewnie sobie przeanalizują te różnice w rzeczywistym spalaniu oraz w cenie zakupu i wszytko pokażą na Youtube a my będziemy mogli to sobie obejrzeć a później zamówić 2.0 bez wahania co lepsze :(

 

Albo jeszcze dopłacić z 15 tyś i wziąć e-boxer, który będzie miał takie same spalanie w realnym ruchu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, FanSub napisał:

O ile dobrze widzę, to wtrysk pośredni i koni 150. Czy to nie aby stary, dobry FB 20? 

Непосредственный впрыск топлива wg tłumacza oznacza Bezpośredni wtrysk paliwa dla obu silników. U sąsiadów pewnie bez GPF więc osiągi na eu pewnie będą słabsze....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Siemek napisał:

Zauważam jednak postęp w osiągach. Stary Forek 11.8 s do setki, nowy 10.3  (2.0i) .

O ile dobrze pamiętam to osiągi przyśpieszenia w testach dziennikarskich były sporo lepsze od tych z tabelek Subaru, coś około 10 s. w 2.0i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...