NightRunner Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 15 godzin temu, subleo napisał: BMW wyeliminowało problem w b. prosty i skuteczny sposób. Spryskiwacze to taka droga dookoła Pizdnie mechanizm i hajs płynie A w moim forku po prostu przeciągam palcem po kamerce 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 W nowym aucie moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem jest chowająca się kamerka. Spryskiwacz to faktycznie trochę droga dookoła ale też skuteczna i mniej narażona na awarie. Natomiast w starych modelach pozostaje wyrobić sobie nawyk przetarcia kamery co jakiś czas i wszystko gra. Ja tak właśnie robię ale nie dlatego, że to lubię ale po prostu nie mam w środku odpowiedniego przezelacznika 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eskulap2000 Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 Dane techniczne nowego Forestera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 ronica w spalaniu 2.0 vs 2.5 prawie zadna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRunner Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 25 minut temu, Eskulap2000 napisał: Dane techniczne nowego Forestera Oczień haraszo, spasiba! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 (edytowane) 44 minutes ago, Eskulap2000 said: Dane techniczne nowego Forestera Wersja europejska napewno będzie się różnić, raczej nie ma co liczyć na 2.5, raczej e-boxer w zamian. Zużycie paliwa będzie już według WTLP, czyli wyższe niż 7.2 l, podejrzewam. Edytowane 29 Stycznia 2019 przez Topi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmot Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 W dniu 25.01.2019 o 09:26, Infra napisał: Pizdnie mechanizm i hajs płynie A w moim forku po prostu przeciągam palcem po kamerce W Golfie mam to samo i nic z mechanizmem się nie dzieje, chociaż raz znajomy chciał na siłę dopchnąć znaczek, bo stwierdził, że nie domknąłem bagażnika (uchylny znaczek jest jednocześnie klamką bagażnika). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 2 godziny temu, Topi napisał: Wersja europejska napewno będzie się różnić, raczej nie ma co liczyć na 2.5, raczej e-boxer w zamian. Zużycie paliwa będzie już według WTLP, czyli wyższe niż 7.2 l, podejrzewam. O ile dobrze widzę, to wtrysk pośredni i koni 150. Czy to nie aby stary, dobry FB 20? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 23 minuty temu, FanSub napisał: O ile dobrze widzę, to wtrysk pośredni i koni 150. Czy to nie aby stary, dobry FB 20? Wygląda na to, że silniki też przeszły modernizacje i chyba dość poważne. W wersji 2.5 na USA chwalą się, że około 90% komponentów jest nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteres Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 (edytowane) Szkoda, ze jest taki mały kat natarcia. Do Forka III było ok, a potem regres. Mogliby zrobic odpowiednik Trailhawka w Jeepie ze zmienionym zderzakiem. Edytowane 29 Stycznia 2019 przez peteres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 1 godzinę temu, peteres napisał: Szkoda, ze jest taki mały kat natarcia. Do Forka III było ok, a potem regres. Mogliby zrobic odpowiednik Trailhawka w Jeepie ze zmienionym zderzakiem. Stąd wniosek, że możliwości terenowe Forestera i XV będą zbliżone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteres Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 Jesli chodzi o przeswit i katy natarcia i zejscia to rzeczywiscie nie ma duzej roznicy. Natomiast nowy forek ma kilka trybow x-mode i tu moze byc przewaga, choc ciekaw jestem jak to faktycznie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 2 minuty temu, peteres napisał: Jesli chodzi o przeswit i katy natarcia i zejscia to rzeczywiscie nie ma duzej roznicy. Natomiast nowy forek ma kilka trybow x-mode i tu moze byc przewaga, choc ciekaw jestem jak to faktycznie działa. Nowy XV też ma x-mode. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 1 godzinę temu, peteres napisał: Szkoda, ze jest taki mały kat natarcia. Do Forka III było ok, a potem regres. Mogliby zrobic odpowiednik Trailhawka w Jeepie ze zmienionym zderzakiem. Myślę, że nowy Forek i tak pozostanie jednym z najlepiej radzących sobie w terenie SUVów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 Teraz, Michał W. napisał: Myślę, że nowy Forek i tak pozostanie jednym z najlepiej radzących sobie w terenie SUVów. Przy ogólnej tendencji "bulwarowania" suvów ma szansę na utrzymanie swej pozycji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteres Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 Just now, FanSub said: Nowy XV też ma x-mode. Tak, i podobno fajnie dziala, ale nowy Forek ma jakies dodatkowe tryby - śnieg, błoto, czy coś tam. Ale pytanie na ile te roznice sa wylapywane w terenie, i czy po prostu “zwykly” x-mode w zupełności wystarcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 10 minut temu, peteres napisał: Tak, i podobno fajnie dziala, ale nowy Forek ma jakies dodatkowe tryby - śnieg, błoto, czy coś tam. Ale pytanie na ile te roznice sa wylapywane w terenie, i czy po prostu “zwykly” x-mode w zupełności wystarcza. Takie mamy czasy, że producenci prześcigają się w systemach, skoro konkurencja ma 3 tryby terenowe to Subaru nie może być gorsze. Jak przyjdzie do konfrontacji w terenie może się okazać, że stary Forek z jednym trybem XMode jest równie dzielny 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 8 godzin temu, eddie_gt4 napisał: ronica w spalaniu 2.0 vs 2.5 prawie zadna... W realu zapewne będzie większa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 9 godzin temu, eddie_gt4 napisał: ronica w spalaniu 2.0 vs 2.5 prawie zadna... 21 minut temu, FanSub napisał: W realu zapewne będzie większa. Rosjanie pewnie sobie przeanalizują te różnice w rzeczywistym spalaniu oraz w cenie zakupu i wszytko pokażą na Youtube a my będziemy mogli to sobie obejrzeć a później zamówić 2.0 bez wahania co lepsze 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 42 minuty temu, FanSub napisał: W realu zapewne będzie większa. Może w mieście, w trasie wyjdzie podobnie a może i w pewnych warunkach korzystniej dla 2,5 16 minut temu, Michał W. napisał: Rosjanie pewnie sobie przeanalizują te różnice w rzeczywistym spalaniu oraz w cenie zakupu i wszytko pokażą na Youtube a my będziemy mogli to sobie obejrzeć a później zamówić 2.0 bez wahania co lepsze No niestety pewnie tak będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 10 hours ago, Michał W. said: Rosjanie pewnie sobie przeanalizują te różnice w rzeczywistym spalaniu oraz w cenie zakupu i wszytko pokażą na Youtube a my będziemy mogli to sobie obejrzeć a później zamówić 2.0 bez wahania co lepsze Albo jeszcze dopłacić z 15 tyś i wziąć e-boxer, który będzie miał takie same spalanie w realnym ruchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 9 minut temu, Topi napisał: Albo jeszcze dopłacić z 15 tyś i wziąć e-boxer, który będzie miał takie same spalanie w realnym ruchu 15 tyś. to nie tak dużo za tak modny ostatnio zielony eko znaczek na masce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
birkoff Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 17 godzin temu, FanSub napisał: O ile dobrze widzę, to wtrysk pośredni i koni 150. Czy to nie aby stary, dobry FB 20? Непосредственный впрыск топлива wg tłumacza oznacza Bezpośredni wtrysk paliwa dla obu silników. U sąsiadów pewnie bez GPF więc osiągi na eu pewnie będą słabsze.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemek Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 Zauważam jednak postęp w osiągach. Stary Forek 11.8 s do setki, nowy 10.3 (2.0i) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 9 minut temu, Siemek napisał: Zauważam jednak postęp w osiągach. Stary Forek 11.8 s do setki, nowy 10.3 (2.0i) . O ile dobrze pamiętam to osiągi przyśpieszenia w testach dziennikarskich były sporo lepsze od tych z tabelek Subaru, coś około 10 s. w 2.0i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się