Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2019


Nowicjusz

Rekomendowane odpowiedzi

21 minut temu, aflinta napisał:

143KM + 12KM.... czy jakoś tak :D

 

Z takimi parametrami i przy spodziewanej wyższej cenie niż za stary model... to chyba prościej będzie pozamykać salony w Polsce, niż się męczyć próbując coś tu sprzedać :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minutes ago, aflinta said:

143KM + 12KM.... czy jakoś tak :D

 

Powinno być + jeszcze 100kg :)

6 minutes ago, FanSub said:

To może łączny moment obrotowy i charakterystyka silnika elektrycznego uratują choć trochę dynamikę auta...

 

Osobiście na wiele bym nie liczył bo dochodzi jeszcze extra waga tego wynalazku (jakieś sto parę kilo).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, FanSub napisał:

To może łączny moment obrotowy i charakterystyka silnika elektrycznego uratują choć trochę dynamikę auta...

Te wszystkie dane są normalnie dostępne na japońskiej stronie:

https://www.subaru.jp/forester/forester/spec/spec.html (warto przepuścić przez tłumacza google jak ktoś nie zna japońskiego) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.01.2019 o 17:25, GREGG napisał:

.....prościej będzie pozamykać salony w Polsce, niż się męczyć próbując coś tu sprzedać

Trzeba mieć nadzieję.

 

Rządzący Unią Europejską marksiści wyznają teorię, że prywatne środku transportu to zło (ta zasada jest u nas znana od czasów tow. Gomułki). Musimy się oswoić z tym, że dopóki nie zmienią się władze Unii oraz prounijne władze w poszczególnych krajach, tak będzie. Co więcej - będą konsekwentnie realizować swój program aż do całkowitej likwidacji prywatnego transportu, może za wyjątkiem rowerów. Dwutlenek węgla i inne takie to tylko pretekst. Im wcześniej to zrozumiemy, tym lepiej dla nas.

 

Przepraszam za OT, ale czasem trzeba powiedzieć prawdę, nawet jeśli jest przykra.

  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Kukson napisał:

W sumie jakby takiego Forka z 2.0 DIT wypuścili na nasz rynek to znalazłbym miejsce w garażu na niego :)

 

Ja też bym takiego przyjął jako następce XT 2016, ale tylko z silnikiem 2.0 DIT  bez tego po zakończeniu leasingu żegnam się z marka Subaru.

Edit: To co na następce? Lexus NX 300 F Sport, Volvo XC60 310 KM tylko pewnie kosztuje powyżej 300 tys. o SQ5 nie wspominam.

Edytowane przez rafforester
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, rafforester napisał:

Ja też bym takiego przyjął jako następce XT 2016, ale tylko z silnikiem 2.0 DIT  bez tego po zakończeniu leasingu żegnam się z marka Subaru.

Ja niestety już się pożegnałem... Czekam jedynie na XV 2.0 żeby zobaczyć jak to jeździ. Już z żoną płaczemy po nocach, że nie będzie nas na Plejadach :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.01.2019 o 17:25, GREGG napisał:

Z takimi parametrami i przy spodziewanej wyższej cenie niż za stary model... to chyba prościej będzie pozamykać salony w Polsce, niż się męczyć próbując coś tu sprzedać :rolleyes:

 

35 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał:
40 minut temu, rafforester napisał:

Ja też bym takiego przyjął jako następce XT 2016, ale tylko z silnikiem 2.0 DIT  bez tego po zakończeniu leasingu żegnam się z marka Subaru.

Ja niestety już się pożegnałem... Czekam jedynie na XV 2.0 żeby zobaczyć jak to jeździ. Już z żoną płaczemy po nocach, że nie będzie nas na Plejadach :(

 

śmiesznie się czyta takie "groźby" . Panowie nikt nikogo nie zmusza do zakupu auta marki Subaru. Podejrzewam że wycofanie się z rynku UE tylko marce Subaru wyszłoby na dobre - mogła by się lepiej skupić na swoich głównych rynkach i dopieścić swoich klientów zamiast męczyć się z UE i wybredną klientelą ;)

Jeżeli popyt na te auta spadnie - a raczej tak nie bedzie, to nic się nie stanie. Salony przekształcą się multi salony bądź zmienią profil działalności i tyle - to jest biznes musi się opłacać bez sentymentów.  A jak widać marce Subaru obecnie  opłaca się  produkować nie za szybkie auta i kosiarki do trawy ;)

sam się poważnie zastanawiam nad zakupem na wiosnę takiego nowego sprzętu ogrodniczego :D

Plejady 2021 :biglol:

 

kosiarka-do-trawy-subaru-z-napedem-190cm3-46cm-rlm4617sme-ryobi.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, rafforester napisał:

Edit: To co na następce? Lexus NX 300 F Sport, Volvo XC60 310 KM tylko pewnie kosztuje powyżej 300 tys. o SQ5 nie wspominam.

Bież Lexa. Ja miałem dylemat czy nowego FXT czy 3 letniego Lexa z maksymalnym wyposażeniem. Wybrałem Lexa i to był strzał w 10. 

W sumie to nawet trochę zostało i planuję GTka do zabaw sobie sprawić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, RoadRunner napisał:

Bież Lexa. Ja miałem dylemat czy nowego FXT czy 3 letniego Lexa z maksymalnym wyposażeniem. Wybrałem Lexa i to był strzał w 10.  

W sumie to nawet trochę zostało i planuję GTka do zabaw sobie sprawić :)

@RoadRunner A jak NX jeździ, napęd i silnik? Wnętrze i stylistyka po lifcie w 2018 bardzo przyjemna. Najbardziej mi w Subaru będzie brakować silnika 2.0 DIT, stylistykę już przebolałem.

Edytowane przez rafforester
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, rafforester napisał:

@RoadRunner A jak NX jeździ, napęd i silnik? Wnętrze i stylistyka po lifcie w 2018 bardzo przyjemna. Najbardziej mi w Subaru będzie brakować silnika 2.0 DIT, stylistykę już przebolałem.

Jeździ bardzo dobrze - moim zdaniem 6cio biegowy automat działa dużo lepiej niż CVT, ale to subiektywna opinia. Po prostu nie lubię CVT i tyle. Nie mogę do niczego się przyczepić w układzie napędowym.  Na śniegu zbiera się tak samo jak Forek II gen, którego miałem. Dynamika lepsza niż FXT - 7.2 do setki, silnik ciągnie od samego dołu. Z drugiej strony w środku jest mega wygodnie, więc deptać mi się po prostu nie chce :) Największa zmiana w lifcie to chyba nawigacja. Teraz jest HD. Ja mam jeszcze lata 90 :), ale z nawigacji nie korzystam więc nie przeszkadza. Auto nie ma start/stop - dla mnie to zaleta bo i tak bym wyłączał. Przez 70kkm zero jakichkolwiek problemów. 

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.01.2019 o 14:52, rafforester napisał:

 

Ja też bym takiego przyjął jako następce XT 2016, ale tylko z silnikiem 2.0 DIT  bez tego po zakończeniu leasingu żegnam się z marka Subaru.

Edit: To co na następce? Lexus NX 300 F Sport, Volvo XC60 310 KM tylko pewnie kosztuje powyżej 300 tys. o SQ5 nie wspominam.

A Stelvio 280 KM? Cena adekwatna do jakosci i frajdy z jazdy.

  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...