bardzozlymisio Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 17 godzin temu, krist napisał: prawie dycha do setki to jest kiepski wynik, kropka. Nieodpowiedni do wielkości, rodzaju auta i marki (!) i realiów XXI wieku w motoryzacji. 17 godzin temu, krist napisał: DO spalania nie do końca się zgodzę, OBK 2.5 nie pali dużo Pod warunkiem, że jeździsz spokojnie. Na spalanie w mieście nie patrzę. Dowolna benzyna pali mi 10, chyba że ma 6 garów, to więcej. Mnie OBK na autostradzie prezentował rozsądny wynik pomiędzy 7 a 8 - pod warunkiem, że jechałem 120. A licznikowe 120 to prawdziwe 110 km/h. Natomiast licznikowe 130-140 to już 8-9, a 150 kmh (czyli 140) to 10l/100. Natomiast faktycznie przy prędkościach w okolicy 90-100, czyli drogi krajowe, OBK palił bardzo przyzwoicie. Mój rekord Jastarnia-Szczecin 6,36 - w niedzielę przy absolutnym braku ruchu. I wiecie co? Niech auto pali 10, ale w zamian za jakąś frajdę z jazdy. A jak pali dychę i jeszcze byle Janusz w skodzie z 1.4TSi mnie objeżdża - to chyba coś tu jest nie bardzo... Godzinę temu, Infra napisał: Przód też mu spierd... ale starczy zapiąć reduktor i wsypać się w błotko albo na snieżek i troski mijają. W OBK z CVT nie jest to aż tak oczywiste, Miejmy nadzieję, że nowy Forek będzie lepszy pod tym względem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coolczak Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 24 minuty temu, RoadRunner napisał: 10 sekund to jedno a jazda na co dzień to drugie. Być może za długo jeżdżę silnikami z turbo i dlatego mi bardzo odpowiada jak silnik z dołu ma moment. Niestety wolnessaki tego nie zapewniają. Jakbym teraz kupował japońskiego SUVa to Forek niestety byłby na ostatnim miejscu razem z Nissanem. A które turbo ma moment z dołu?? Chyba, że są ze trzy turbiny od najmniejszej do największej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 18 minut temu, coolczak napisał: A które turbo ma moment z dołu?? Chyba, że są ze trzy turbiny od najmniejszej do największej Każde nowe? Moje jedzie od 1500 obrotów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coolczak Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 Oki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 2 godziny temu, coolczak napisał: To jak na hybrydę to i tak dupy nie urywa Słabe porównanie Czemu? Ten sam typ auta, podobna wielkość i cena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coolczak Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 Bo silnik elektryczny pracuje podczas przyspieszania razem ze spalinowym, a jego efektywność bardzo przewyższa spalinowy. Zresztą w sumie nie wiem jak jest w toyocie. Dla mnie to nuda, flaki z olejem czy coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 1 godzinę temu, Infra napisał: i porównywanie ich do zwykłych fur nie ma sensu A do czego mam porównywać? Do żaglówek? Auto jak każde inne, miałem takiego jak twój czarny tylko w bieli MY2010. Ani to szybkie ani komfortowe, twarde trzeszczące plastiki, dynamika silnika to jedna wielka pomyłka, głośno powyżej 90 km/h, bujające zwieszenie. Mnie nie uwiódł w niczym, żona tym po mieście jeździła i gdyby nie XT w przy fajnym stosunku osiągów do ceny to byłoby to moje ostatnie Subaru. Ale, skoro sprawia Tobie radość to ciesz się i korzystaj, taplaj się w błotku Tylko uważaj, bo Forek tak naprawdę tylko udaje terenowe auto i w poważniejszy teren się nie nada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 No właśnie - auto każde jak inne. Tego mi najbardziej w nowych Subaru brakuje. Co więcej na wielu polach, moim zdaniem, odstaje od innych. Tak wiem, emisje, rynek USA itp, ale skoro są u nas to oceniam i mam prawo narzekać Zazdroszczę tym co 15-20 lat temu mogli sobie pozwolić na Imprezę, Forka turbo czy Legasia Speca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 Godzinę temu, Jaca68 napisał: Auto jak każde inne, miałem takiego jak twój czarny tylko w bieli MY2010. Ani to szybkie ani komfortowe, twarde trzeszczące plastiki, dynamika silnika to jedna wielka pomyłka, głośno powyżej 90 km/h, bujające zwieszenie. Nie miałeś, takiego wbrew pozorom MY10, to całkiem inne auto niż MY12. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 No, zegary inne i radio. Innych różnic nie dostrzegam, pewnie są "głęboko" ukryte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 3 godziny temu, Jaca68 napisał: No, zegary inne i radio. Innych różnic nie dostrzegam, pewnie są "głęboko" ukryte. MY 08-10 to byla jezdna porazka. W MY12-13 sporo poprawili i utwardzili zawieszenie i duzo lepiej to jezdzilo. Jezdzilem i mialem porownanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRunner Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 (edytowane) 19 godzin temu, Jaca68 napisał: A do czego mam porównywać? Do żaglówek? Auto jak każde inne, miałem takiego jak twój czarny tylko w bieli MY2010. Ani to szybkie ani komfortowe, twarde trzeszczące plastiki, dynamika silnika to jedna wielka pomyłka, głośno powyżej 90 km/h, bujające zwieszenie. Mnie nie uwiódł w niczym, żona tym po mieście jeździła i gdyby nie XT w przy fajnym stosunku osiągów do ceny to byłoby to moje ostatnie Subaru. Ale, skoro sprawia Tobie radość to ciesz się i korzystaj, taplaj się w błotku Tylko uważaj, bo Forek tak naprawdę tylko udaje terenowe auto i w poważniejszy teren się nie nada. Masz prawo tak uważać i równie buńczucznie się wypowiadać, ale musieliśmy jeździć innymi autami bo mam zgoła inne doświadczenia Jest wygodny, dużo miejsca, głośno mi nie przeszkadza, wręcz odwrotnie - boxer brzmi przepięknie - to nie jest fura w trasy, że ma być wyciszona jak Audi. Zawieszenie też ok. Nie mówię, że to jest nissan patrol na 40 calowych offroadowych kapciach ale już nie raz mnie zaskoczył. Zawieszenie szorowało po piachu albo błocie, miotał się jak szatan ale na reduktorze szedł jak zły. Póki co poległ mi na dwóch błotnych podjazdach ale to wina ogumienia i mojego frajerstwa za kierownicą a nie Subixa. Edytowane 4 Stycznia 2019 przez Infra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coolczak Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 W większości audi nie jest cicho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 4 minuty temu, coolczak napisał: W większości audi nie jest cicho. to zależy jaki bierzemy punkt odniesienia ale najlepiej porównać wyniki pomiarów. Miałem przyjemność przemieszczać się od nowości kilkoma generacjami OBK i Forkiem XT. Od 4 miesięcy wożę tyłek A6 C7 MY18. Pod względem "cichości" to dzieli je przepaść. Wyciszenie nigdy nie było najmocniejszą stroną Subaru ale rekompensowało to wieloma innymi zaletami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRunner Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 46 minut temu, coolczak napisał: W większości audi nie jest cicho. Przed forkiem miałem A6 C6 MY07 i mimo klekota V6 pod maską było dużo ciszej niż w Subixie. Ale tak jak mówiłem, hałas boxera dla mnie to muzyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coolczak Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Nie ta klasa auta. Crossover do klasy wyższej. Audi dopiero teraz nadrabia. Dekadę temu to wozy drabiniaste były. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 23 minuty temu, coolczak napisał: Nie ta klasa auta. Crossover do klasy wyższej. Audi dopiero teraz nadrabia. Dekadę temu to wozy drabiniaste były. No nie wiem. A4/6 doposażone biło jakością wnętrza Subaru. W wersji Quattro także dobrze jeździło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M-Nowy Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 W dniu 1.01.2019 o 20:19, Lisek napisał: Te same roznice na plus widze w XT 18 widze wzgledem MY184posiadanego wczesniej. Cos zmienili w skrzyni na 100%. Mniej odczuwalny jest brak centralnego dyfra,auto jest bardziej 4-ero niz przednio napedowe z dopietym tylem (MY14). Hej, no ja swoim FXT my 16 przy skręconych kołach startuję bez buksowania (chyba już wtedy coś poprawione w sofcie) :), Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arktomas1 Opublikowano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 W FY 15 również nie buksuje nawet na śniegu, tyle, że pedał gazu potraktowany został delikatnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogmen Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 (edytowane) Hmmm miało być o nowym Forku tymczasem równamy go do samochodów które nawet nie są jak dla mnie w tej samej klasie. Chętnie dowiedziałbym się czy @Dyrekcja coś więcej wie na temat nowego Forka. Bardzo ciekaw jestem eBoxera. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 7 Stycznia 2019 przez yogmen 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masteritos Opublikowano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 (edytowane) W ruskich testach dość słabo wypadł Edytowane 7 Stycznia 2019 przez Masteritos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 A u Jankesów wypadł dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 15 minut temu, Masteritos napisał: W ruskich testach dość słabo wypadł kąt natarcia rodem z audi A6 przynajmniej ma coś z premium 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masteritos Opublikowano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 Ten filmik od jankesow to jakaś pokazowka, a nie solidny test w wymagającym terenie :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 Forester to SUV z solidnymi własnościami terenowymi, ale też świetnie jeżdżący po szosie. Ciekawe ile % właścicieli wpuszcza Forestera w teren jak Ci Rosjanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się