Than_Junior Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 Hybryda o mocy systemowej ok 240KM... jestem za :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manieKr Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 Jestem szczesliwym posiadaczem Forka XT MY18 i zastanawiałem się jeszcze bardzo niedawno czy czekać na nową generację czy też brać maxymalnie juz poprawiona i udoskonalona IV gen Bałem sie, ze jak nie poczekam to nie bede miał nowego wnetrza, nowych multimediow, navi... Ale bardziej bałem sie, ze przez normy unijne wykrastruja mocne TURBO i dlatego postanowiłem nie czekać Podjalem szybka decyzje - zakup XT MY18 Teraz nie zaluje, ze zakupilem poprzednia generacje a wrecz jestem ZACHWYCONY moim zakupem. Tak, zachwycony !! Nowo zaprezentowany Forek MY19 nie jest juz tak "meski" i surowy, nie jest juz old-schoolowy jak poprzednie jego wcielenia A pozbawienie go 2.0DIT to.... Na co mi wszelkie bajery skoro nie moge miec szalenie pieknie brzmiacego TURBO zaskakujacego mnie za kazdym razem elastycznoscia, przyspieszeniami, poczuciem mocy. Taka radosc i frajde z jazdy daje malo ktore auto...dla mnie to samochod idealny! Jak kupowac to tylko XT!!! Sam silnik i prowadzenie tego auta wystarcza by go kupic W srodku nie musi byc nawet Harman Kardon (ktory nota bene pieknie brzmi) czy podgrzewana kierownica czy inne liczne bajery ktore najnowszy MY18 posiada Jezdze Forkiem XT bo ma niesamowity silnik i wspaniałe prowadzenie NIE kupie tego pseudo-SPORT MY19lub pozniejsze z 182KM silnikiem nie-TURBO. 182KM bez Turbo to NIE jest zaden SPORT !!! To cofanie sie, regres.. a nie postep... Jezeli Subaru nie wprowadzi do Japonii i Europy mocnego TURBO ( lub połączenia z hybrydą )to wielu z nas, jak sie nasze Forki zestarzeja, przesiadzie sie do innej marki.... Zreszta w USA FORESTER XT tez ma mase wiernych fanów - zobaczcie komentarze oi prezentacji MY19 na np mainsteamowym YouTube.... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 45 minut temu, Than_Junior napisał: Hybryda o mocy systemowej ok 240KM... jestem za :-) Również jestem ZA, choć preferowałbym 364 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 18 godzin temu, eddie_gt4 napisał: https://www.motorcheck.ie/blog/the-myth-of-car-reliability/ P.S. tak tak, wiem, kolejne "przekupione" zestawienie - Subaru ze swoimi niezawodnymi 2.0D i 2.5T nie moze byc ponizej jakiejs tam Alfy To się powinno nazywać "the-myth-of-statiscits-reliability". Generalnie zbyt mała próbka: taka Alfa ma udział w rynku na poziomie 0.18 więc circa całe 25 aut wzięli pod uwagę (albo i mniej bo w ostatnich latach alfa ma lekki wzrost w UK). Już chyba forumowa statystyka ma większą wiarygodność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Ja się kierowałem cenami z konfiguratora, ale faktycznie, już mi gdzieś, ktoś pisał tu na forum, że w Alfie dają nawet do 25 % rabatu jak bierzesz w leasing. No to fajnie, bo to duża różnica Rabaty na Alfy były w zeszłym roku. Flotowy rabat był Ok 18 - 19 %. W tym roku zapomnij zupełnie inny poziom . Wiem bo przymierzałem sie do Giulii. Te 25 % to może jedynie dotyczyć tego co stoi w salonie z 17 roku do wyprzedania. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 36 minut temu, Gazik napisał: Rabaty na Alfy były w zeszłym roku. Flotowy rabat był Ok 18 - 19 %. W tym roku zapomnij zupełnie inny poziom . Wiem bo przymierzałem sie do Giulii. Te 25 % to może jedynie dotyczyć tego co stoi w salonie z 17 roku do wyprzedania. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Dokładnie tak jest i to napisałem w innym wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 to co, już wszyscy zapisani na forum alfaholicy? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Patrząc na to co się kroi w Subaru, to dlaczego by nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 21 godzin temu, manieKr napisał: pieknie brzmiacego TURBO E, nie przesadzałbym z tym brzmieniem. Jest akurat takie sobie moim zdaniem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymek666 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 46 minut temu, B-52 napisał: E, nie przesadzałbym z tym brzmieniem. Jest akurat takie sobie moim zdaniem. Jak komuś brzmi turbina to ma ją raczej do wymiany A właśnie...dlaczego nowy boxer (z XV MY18) już nie bulgocze? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Jak komuś brzmi turbina to ma ją raczej do wymiany A właśnie...dlaczego nowy boxer (z XV MY18) już nie bulgocze? No, niestety, tak od 2007 roku Subaru nie bulgocze. A od czasu 2,0DIT podobno nawet nie ma jak przerobić kolektor na "bulgoczący" ze względu na inne umiejscowienie turbosprężarki.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymek666 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Teraz, piotruś napisał: 5 minut temu, tymek666 napisał: Jak komuś brzmi turbina to ma ją raczej do wymiany A właśnie...dlaczego nowy boxer (z XV MY18) już nie bulgocze? No, niestety, tak od 2007 roku Subaru nie bulgocze. A od czasu 2,0DIT podobno nawet nie ma jak przerobić kolektor na "bulgoczący" ze względu na inne umiejscowienie turbosprężarki.... O kurna, to już dekada mi minęła bez subaru Uwielbiałem ten dźwięk, był fajniejszy, niż późniejsze i obecne moje viejty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 20 minut temu, tymek666 napisał: Jak komuś brzmi turbina to ma ją raczej do wymiany A właśnie...dlaczego nowy boxer (z XV MY18) już nie bulgocze? Przeczytalem to i odpisałem, jakby jednak chodziło o brzmienie silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemek Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Abstrahując od dyskusji na temat kierunku nowego Forka polecam artykuł o DriverFocus w Forku 2019: http://www.benchmark.pl/aktualnosci/subaru-driverfocus-system-bezpieczenstwa-jak-dziala.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 2 godziny temu, tymek666 napisał: Jak komuś brzmi turbina to ma ją raczej do wymiany A właśnie...dlaczego nowy boxer (z XV MY18) już nie bulgocze? A czasem obecnie nie jest kolektor równoodległościowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 1 hour ago, Siemek said: Abstrahując od dyskusji na temat kierunku nowego Forka polecam artykuł o DriverFocus w Forku 2019: http://www.benchmark.pl/aktualnosci/subaru-driverfocus-system-bezpieczenstwa-jak-dziala.html Osobiście nie jestem za takimi wynalazkami. Jak się ma do tego prywatność i co się dzieje z danymi zebranymi przez kamerę? Z drugiej strony, ciekawe czy można tę funkcjonalność połączyć z zabezpieczeniem samochodu - silnik się tylko wtedy uruchomi kiedy za kierownicą będzie "znana" twarz, np. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 18 minut temu, Topi napisał: i co się dzieje z danymi zebranymi przez kamerę? Jeżeli do pracy nie jest wymagana łączność z jakimś centrum danych to wszystko jest obrabiane lokalnie i nie bardzo ma jak opuścić samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 W dniu 31.03.2018 o 21:55, manieKr napisał: Nowo zaprezentowany Forek MY19 nie jest juz tak "meski" i surowy, nie jest juz old-schoolowy jak poprzednie jego wcielenia Old-school skończył się w 2004, no powiedzmy że w porywach w 2007. Potem Forek to już "wtopił się w otoczenie". 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 (edytowane) Wnętrze się naprawdę mało zmieniło , forester po lifcie w 16 wygląda bardzo podobnie , w guzikach i pokrętłach wentylacji zmienili tylko wzór. Nowy model bardziej przypomina lift i to zrobiony na siłę. Bo co sie zmieniło ? silnik ma bezpośredni wtrysk i zmienili beznadziejny system multimedialny ogólnie cały samochód jest brzydki. Edytowane 1 Kwietnia 2018 przez Karenz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Faktycznie. Fotele te same, deska ta sama. Elektronika i gadżety we wnętrzu też. A nowa platforma SGP to mało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Polecam wizytę u okulisty jak ktoś pisze o minimalnych zmianach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 (edytowane) 9 godzin temu, Karenz napisał: Wnętrze się naprawdę mało zmieniło , forester po lifcie w 16 wygląda bardzo podobnie , w guzikach i pokrętłach wentylacji zmienili tylko wzór. Nowy model bardziej przypomina lift i to zrobiony na siłę. wnętrze jest zupełne inne. Jak w nowym XV Forek po lifcie(my17-18) to wnetrze z forka my13 z inna stacją multimedialna + dodatki , wnętrze nowego forka to zupełnie nowe wnętrze prawie takie jak w nowym XV my18. Najlepiej jak pójdziesz do salonu wsiądziesz do nowego XV a później do forka my17-18 lub sti lub Levorga ( bo są tożsame te wnętrza) i porównasz. Wnętrze jest zupełnie inne i nie ma tam nic ze starego forka nawet szmatki oprócz pewnie guzików od podgrzewania foteli Może warto do okulisty się wybrać? Edytowane 2 Kwietnia 2018 przez Karas 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Czy da się sensownie wytłumaczyć dlaczego pod daszkiem na desce rozdzielczej wyświetlacz jes taki mały? Nie bawiłem się w pomiary z linijką, ale wygląda jakby zajmował max 60% dostępnej powierzchni - to kolejna oszczędność która wygląda po prostu tandenie. Już wolę w schodzącej generacji ten dzielony. Poza tym zgadzam się z @Karenz zmiany w gruncie rzeczy te widoczne zrobione jakby na siłę, wygląda to IMHO dużo gorzej. Wklejenie wnętrze z XV/Imprezy (copy-paste) jak w obecnej generacji za wielka zmianę uznać nie można. W zasadzie jedynie nowa platforma SGP na plus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 (edytowane) 13 minut temu, mechanik napisał: Wklejenie wnętrze z XV/Imprezy (copy-paste) jak w obecnej generacji za wielka zmianę uznać nie można. jeżeli będzie jak XV czy Imprezie tzn lepsze materiały brak stuków i puków niewiadomego pochodzenia, brak szmatki, brak krzywo wpasowanych elementów jak kratki nawiewów, brak wystających kabli miedzy fotelami itp itd to zmiana imo na mega plus. Zresztą jak sobie wyobrażacie wnętrze nowego forka tablet na tablecie jak w mercedesie Imo jest mega dobrze a że wnętrze tożsame z imprezą/XV - cóż cięcie kosztów w poprzedniej generacji było tak samo Edytowane 2 Kwietnia 2018 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2018 Godzinę temu, mechanik napisał: Czy da się sensownie wytłumaczyć dlaczego pod daszkiem na desce rozdzielczej wyświetlacz jes taki mały? Koszty. Najpierw zaprojektowano zapewne daszek by wyglądał spójnie z resztą deski a potem poszukano wyświetlacza który się zmieści na wysokość. Szerokość wynika z dostępnych na rynku proporcji rozmiarów wyświetlaczy. Sam wyświetlacz z tego co pamiętam (pamiętam XV a Forester wygląda na kopię wielu elementów) jakiś mały nie jest, choć faktycznie całego daszka nie wypełnia. Niemniej wygląda to i tak znacznie lepiej niż wyświetlacz w najuboższej wersji XV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się