Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2019


Nowicjusz

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, aflinta napisał:

Jak często podnosi się maskę by siłowniki odmieniły jakość życia? Ja zaglądam może raz w miesiącu albo rzadziej - naprawdę nie czuję większej potrzeby. Płyn do spryskiwaczy mi tak szybko nie schodzi, oleju auto nie bierze, płyn chłodniczy też zawsze w porządku. To po co mam tam częściej zaglądać?

 

No ale lepiej mieć te siłowniki niż nie mieć, np. w ciasnym garażu mając malo miejsca od przodu auta dużo wygodniej jest wtedy podnieść maskę, niż mocować się z kijkiem. Szczerze mówiąć wolałbym siłowniki pod maską niż (jak dla mnie) bezsensowne siłowniki elektryczne do tylnej klapy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, GREGG napisał:

Szczerze mówiąć wolałbym siłowniki pod maską niż (jak dla mnie) bezsensowne siłowniki elektryczne do tylnej klapy

 

Podnoszę maskę i mam siłownik. Mój ojciec w Mazdzie 6 2,5 nie ma. Potem pilotem otwieram klapę, a tatuś wyciera brudna rękę po otwieraniu swojej. Spoglądam na niego z wyższością. A potem ruszamy i przyspieszamy. Ojciec nie spogląda na mnie z wyższością, bo jest w innym samochodzie. Ale czasem zadzwoni. Nie odbieram. :)

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, aflinta napisał:

Jak często podnosi się maskę by siłowniki odmieniły jakość życia? Ja zaglądam może raz w miesiącu albo rzadziej - naprawdę nie czuję większej potrzeby. Płyn do spryskiwaczy mi tak szybko nie schodzi, oleju auto nie bierze, płyn chłodniczy też zawsze w porządku. To po co mam tam częściej zaglądać?

 

Rozumiem, ze ex officio niejako musisz usprawiedliwiac takie rzeczy... 

 

Osobiscie otwieram maske +/- 2 co drugie tankowanie - regularnie kontroluje poziom oleju... ot taki nawyk bylego posiadacza EJ205... wiec tak, otwieram regularnie / dosc czesto

 

P.S. w dobie kilkustrefowych A/C  jak czesto uchylasz szyby boczne? Wiec moze zainstalujmy korbki? Taka oszczednosc! W tym masy tez... :facepalm::lol:

Edytowane przez eddie_gt4
  • Lajk 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem napisać większy post an temat nowego forka, ale nic nie wniesie do dyskusji. Brak zmian we wnętrzu, dziwne pokrętła, brak unowocześnienia tablicy rozdzielczej, a do tego wygląd zewnętrzny i tylna klapa z jakąś dziwną listwą w poprzek, w sumie by to uszło ale brak XT to koniec mojej przygody z marką Subaru. Forester XT był idealnym kompromisem pomiędzy taniochą a mocnymi i drogimi SUVami (SQ5). Trzeba będzie zajechać obecnego FXT przez kilka następnych lat, bo nic innego nie wydaje się w zasięgu. Np SQ5 prawie 400 tys. Volvo XC60 T6 ok 300 tys. reszta mi nie podchodzi, może Lexus NX ok 250 tys. na pewno stylistycznie nowoczesny ale taki bez "jaj". O jeszcze jest Jaguar F-Pace S ale od 380 tys w zwyż. Ciekawi mnie to, że wszystkie marki mają w swojej ofercie, modele z dużymi 3 li silnikami i nie mają problemów z emisją spalin.

Edytowane przez rafforester
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, rafforester napisał:

Brak zmian we wnętrzu, dziwne pokrętła, brak unowocześnienia tablicy rozdzielczej

 

Sorry, ale chyba powinieneś nabyć okulary, skoro nie dostrzegłeś zmian we wnętrzu... :rolleyes: Tu akurat nie ma nic do zarzucenia nowemu modelowi

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, GREGG napisał:

 

Sorry, ale chyba powinieneś nabyć okulary, skoro nie dostrzegłeś zmian we wnętrzu... :rolleyes: Tu akurat nie ma nic do zarzucenia nowemu modelowi

Masz rację zmiany są ale brak unowocześnienia, a dekiel kiery to taki miałem w SH SBD :D wyrażam tylko swoją opinie, wnętrze bieda i brak XT zakończył moją sympatię do tej marki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, rafforester napisał:

Chciałem napisać większy post an temat nowego forka, ale nic nie wniesie do dyskusji. Brak zmian we wnętrzu, dziwne pokrętła, brak unowocześnienia tablicy rozdzielczej, a do tego wygląd zewnętrzny i tylna klapa z jakąś dziwną listwą w poprzek, w sumie by to uszło ale brak XT to koniec mojej przygody z marką Subaru. Forester XT był idealnym kompromisem pomiędzy taniochą a mocnymi i drogimi SUVami (SQ5). Trzeba będzie zajechać obecnego FXT przez kilka następnych lat, bo nic innego nie wydaje się w zasięgu. Np SQ5 prawie 400 tys. Volvo XC60 T6 ok 300 tys. reszta mi nie podchodzi, może Lexus NX ok 250 tys. na pewno stylistycznie nowoczesny ale taki bez "jaj". O jeszcze jest Jaguar F-Pace S ale od 380 tys w zwyż. Ciekawi mnie to, że wszystkie marki mają w swojej ofercie, modele z dużymi 3 li silnikami i nie mają problemów z emisją spalin.


Zmiany we wnętrzu są diametralne - to jest zupełnie inne auto w środku. Z resztą wypowiedzi trudno się nie zgodzić ;)

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, rafforester napisał:

Masz rację zmiany są ale brak unowocześnienia, a dekiel kiery to taki miałem w SH SBD :D wyrażam tylko swoją opinie, wnętrze bieda i brak XT zakończył moją sympatię do tej marki.

 

Moim zdaniem w środku jest OK, jak na tą klasę auta (odnoszę się do wrażeń na żywo z XV i Imprezy). Ale zawsze można wywalić dwa razy tyle na 'premium' i mieć ładny dekiel przed nosem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, GREGG napisał:

 

Moim zdaniem w środku jest OK, jak na tą klasę auta (odnoszę się do wrażeń na żywo z XV i Imprezy). Ale zawsze można wywalić dwa razy tyle na 'premium' i mieć ładny dekiel przed nosem :D

Kwestia gustu. Można też wywalić dwa razy mniej i mieć ładny dekiel przed nosem. Twój argument pachnie cebulą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie ma uwag do samego środka - jest lepiej niż obecnie, najprawdopodobniej użyto lepszych materiałów, zakładam, że jest też ciszej - także plusy jak najbardziej i brawo dla Subaru. Ja natomiast środkiem i materiałami nie jeżdżę i na tym mi tak bardzo nie zależy jak na porządnym mocnym motorze w tandemie z nadążającą skrzynią biegów i napędem. Wolny ssak z CVT to nie mój temperament jeżdżenia i nie chodzi o jakiś streetracing - lepiej, bezpieczniej się czuję, jak mam rezerwę i mam czym uciec w razie "gdy". S

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie fajnie że tyle osób marudzi. Wygląda na to że jadąc do roboty będę mijał 10x Q5 lub Q7 jadących 30km/h (bo korki) pomimo 2xx KM oraz jednego Subaraka który też będzie jechał 30km/h ale który przynajmniej pomacha :-)

 

Ps. Skąd wiadomo jakie będą silniki poza USA - możecie zdradzić? Bo ciągle jest bicie piany o silnik który od zawsze był jedynym słusznym w Foresterze US i po prostu nadal takim jest.

 

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Piskoor napisał:

Wygląda na to że jadąc do roboty będę mijał 10x Q5 lub Q7 jadących 30km/h (bo korki) pomimo 2xx KM oraz jednego Subaraka który też będzie jechał 30km/h ale który przynajmniej pomacha :-)

rozumiem ze będziesz ich mijał na skuterze? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Sebastian32 napisał:

I wyglada na to ze jedynym fajnym Subaru na naszym rynku zostanie BRZ z czego sie niezmiernie ciesze.

 

PS. Znaczy z tego ze BRZ a nie ze jedynym fajnym Subaru.

Ale BRZ to nie jest Subaru - brak SAWD

 

Jak by to powiedzieć i nie urazić.

BRZ to 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Toyota :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, eddie_gt4 napisał:

Rozumiem, ze ex officio niejako musisz usprawiedliwiac takie rzeczy... 

Nic nie muszę, jestem wolnym człowiekiem. Po prostu jestem zdziwiony takim lamentem za w moim odczuciu zbędną rzeczą. Rozumiem jakby to była jakaś Alfa Romeo albo inne równie niezawodne auto, ale tutaj?

 

6 godzin temu, eddie_gt4 napisał:

P.S. w dobie kilkustrefowych A/C  jak czesto uchylasz szyby boczne? Wiec moze zainstalujmy korbki? Taka oszczednosc! W tym masy tez... :facepalm::lol:

Ciekawe jest to, że rajdówki miały homologowany mechanizm elektryczny... podobno był lżejszy. A ja otwieram boczną szybę przy każdej bramce autostradowej jak i każdej wizycie w galerii handlowej, czyli relatywnie często.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, aflinta napisał:

A z innej beczki: zaglądnąłem na Japońską stronę Subaru: WRX/STI out, Exiga out, Levorg out - w sensie wszystkie mają informację o zakończeniu produkcji. 

Czyli zaskakująco zwiekszona ilosc Subariad na ten rok jest planem ratowania budżetu SIP w obliczu zbliżającego się widma :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, aflinta napisał:

z innej beczki: zaglądnąłem na Japońską stronę Subaru: WRX/STI out, Exiga out, Levorg out - w sensie wszystkie mają informację o zakończeniu produkcji. 

 

To dość krótko Levorg pobył. Szkoda, fajny jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...