robert1 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Witam , mam pytanie gdzie jest egr w tribece 3,0 , jak wygląda , może ktoś go zaślepiał lub czyścił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Godzinę temu, robert1 napisał: Witam , mam pytanie gdzie jest egr w tribece 3,0 , jak wygląda , może ktoś go zaślepiał lub czyścił. jakie masz objawy, lub błąd że chcesz go zaślepiasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert1 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 (edytowane) Rano po odpaleniu trzymaja sie wyższe obroty które spadaja po dodaniu gazu. przepustnica czyszczona brak błędów. Jak nie rusze pedał gazu to podchodza prawie pod 2000 obr. jak rusze gaz to od razu sie stabilizuja na ok 1300 ( ssanie/) póżniej po rozgrzaniu silnika wszystko ok. Moze to nic nie ma do egra ale chciałem tam zajrzeć i przeczyścić Edytowane 22 Sierpnia 2017 przez robert1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subaru_viper Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Przy egr wozidlo traci moc... Autko robi sie mulaste...Sent from my EVOLVEO StrongPhone D2 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 1 minutę temu, subaru_viper napisał: Przy egr wozidlo traci moc... Autko robi sie mulaste... dokładnie. Szybciej bym stawiał na jakąś nieszczelność w dolocie. Niektóre nieszczelności w dolocie zanikają po rozgrzaniu się silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subaru_viper Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 No to moze byc EGR. Jaki masz przebieg?Sent from my EVOLVEO StrongPhone D2 using Tapatalk Sprawdzales bledy w komputerze?Sent from my EVOLVEO StrongPhone D2 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert1 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Nie ma błędów. Przebieg ok 200 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subaru_viper Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Powinien blad pokazac. Ja wymienialem przy 350 tkmSent from my EVOLVEO StrongPhone D2 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert1 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 W moim samochodzie ten egr wyglada całkiem inaczej , dochodza do niego dwie wtyczki. Umieszczony jest na tylnej ścianie głowicy , nie ma tam rzadnej rurki jak na rysunku wyzej. Tak naprawde nie wiem czy to wogóle jest egr, oglądam ten silnik i nic innego nie widze. Dojście tragiczne . Moze mam jakiś inny rodzaj , dodam że po drugiej stronie też jest coś podobnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 40 minut temu, robert1 napisał: Tak naprawde nie wiem czy to wogóle jest egr, oglądam ten silnik i nic innego nie widze. To może masz na myśli pompę podciśnienia wspomagania hamulca? Zrób sobie próbę dymną szczelności dolotu i będziesz wiedział czy masz problem z nieszczelnością czy coś innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert1 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Dzieki zrobie. to nie jest pompa . wydajemi się że to ten egr z tylu co widziałem bo nic innego nie widze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marivip Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Kolego, a czy to tak przypadkiem po prostu nie jest? Ja jak już zadałem "po swojemu" o auto czyli powymienialen wszystko co się wymieniać powinno wyczyszczona została przepustnica itd. To poprostu tak mam, że auto zapala i czasem potrafi mieć troszkę za wysokie obroty, ale po delikatnym tknieciu gazu wszystko się stabilizuje. Mi się wydaje, że to może ma się z jakimś ustawieniem dawki przy zapaleniu, i może z autoadaptacją.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmajgel Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 u mnie w Legasiu jest podobnie i to jest normalny objaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert1 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Też tak myśle. Temat zamkniety . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 14 godzin temu, marivip napisał: auto zapala i czasem potrafi mieć troszkę za wysokie obroty, ale po delikatnym tknieciu gazu wszystko się stabilizuje. U mnie jest to samo po odpaleniu zimnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 (edytowane) Są to normalne obroty i normalna reakcja po "trąceniu" pedału gazu = nie ma co "polować na czarownice" = tak ma być . I nie tylko w subaru ale w większości, szczególnie z tamtych lat i technologii. Edytowane 26 Sierpnia 2017 przez 4444 xxx 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Panowie pytanie czy w tribece B9 3.0 2007 rok tez jest egr?Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 22 godziny temu, renegat napisał: Panowie pytanie czy w tribece B9 3.0 2007 rok tez jest egr? z tego co mi wiadomo, to w silniku 3.0 nie było EGRa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 W Tribece 3.0 nie ma , w 3.6 jest , w Legacy/OTB 3.0 też jest. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegat Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Dzięki.Wysłane z mojego 5025D przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWIR Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 Witam, Subaru Tribeca 2008 3,6L - jehałem spokojnie nagle usłyszałem delikatne stuknięcie jakby w tylnym, prawym kole... zapaliły się kontrolki: silnik, trakcja i mryga napis od tempomatu... co to może być? Czy to EGR? na początku zauważłem jakby chwilowy, delikatny spadek mocy jednak gdy odpalam auto to mocy nie brakuje a kontrolki dalej świecą... z góry dzięki za podpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 6 godzin temu, MłodyWIR napisał: co to może być? Czy to EGR? na początku zauważłem jakby chwilowy, delikatny spadek mocy jednak gdy odpalam auto to mocy nie brakuje a kontrolki dalej świecą... trzeba odczytać błędy zapisane w ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się