Skocz do zawartości

robert1

Rekomendowane odpowiedzi

Rano po odpaleniu trzymaja sie  wyższe obroty które spadaja po dodaniu gazu. przepustnica czyszczona  brak błędów. 

Jak nie rusze pedał gazu to podchodza prawie pod 2000 obr. jak rusze gaz to od razu sie stabilizuja na ok 1300 ( ssanie/) 

póżniej po rozgrzaniu silnika wszystko ok. 

Moze to nic nie ma do egra ale chciałem tam zajrzeć i przeczyścić 

 

Edytowane przez robert1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, subaru_viper napisał:

Przy egr wozidlo traci moc... Autko robi sie mulaste...

 

dokładnie. 

Szybciej bym stawiał na jakąś nieszczelność w dolocie. Niektóre nieszczelności w dolocie zanikają po rozgrzaniu się silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim samochodzie ten egr wyglada całkiem inaczej , dochodza  do niego dwie wtyczki. Umieszczony jest na tylnej ścianie głowicy  , nie ma tam rzadnej rurki jak na rysunku wyzej. 

Tak naprawde nie wiem czy to wogóle jest egr, oglądam ten silnik i nic innego nie widze. Dojście tragiczne .

Moze mam jakiś inny rodzaj , dodam że po drugiej stronie też jest coś podobnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, robert1 napisał:

Tak naprawde nie wiem czy to wogóle jest egr, oglądam ten silnik i nic innego nie widze.

 

To może masz na myśli pompę podciśnienia wspomagania hamulca?  Zrób sobie próbę dymną szczelności dolotu i będziesz wiedział czy masz problem z nieszczelnością czy coś innego.

W10_26101125.png

 

s-l1000.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, a czy to tak przypadkiem po prostu nie jest?
Ja jak już zadałem "po swojemu" o auto czyli powymienialen wszystko co się wymieniać powinno wyczyszczona została przepustnica itd. To poprostu tak mam, że auto zapala i czasem potrafi mieć troszkę za wysokie obroty, ale po delikatnym tknieciu gazu wszystko się stabilizuje. Mi się wydaje, że to może ma się z jakimś ustawieniem dawki przy zapaleniu, i może z autoadaptacją..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są to normalne obroty i normalna reakcja po "trąceniu" pedału gazu = nie ma co "polować na czarownice" = tak ma  być .

I nie tylko w subaru ale w większości, szczególnie z tamtych lat i technologii.

Edytowane przez 4444
xxx
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 1 rok później...

Witam,

Subaru Tribeca 2008 3,6L - jehałem spokojnie nagle usłyszałem delikatne stuknięcie jakby w tylnym, prawym kole... zapaliły się kontrolki: silnik, trakcja i mryga napis od tempomatu... co to może być? Czy to EGR? na początku zauważłem jakby chwilowy, delikatny spadek mocy jednak gdy odpalam auto to mocy nie brakuje a kontrolki dalej świecą... 

z góry dzięki za podpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, MłodyWIR napisał:

co to może być? Czy to EGR? na początku zauważłem jakby chwilowy, delikatny spadek mocy jednak gdy odpalam auto to mocy nie brakuje a kontrolki dalej świecą... 

 

trzeba odczytać błędy zapisane w ECU. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...