.Misza. Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Żona, chyba, znów "zepsuła" samochód. Problem jest ze sterowaniem obiegiem powietrza (zamknięty/otwarty - suwaczek na górze). Jest w środkowym położeniu - przesunąć w skrajne lewe położenie (zamknięty) można, przy próbie przestawienia w skrajne prawe (otwarte) "sprężynuje" i wraca do środka skali. Obieg jest ewidentnie zamknięty, bo w czasie jazdy w deszczu szyby po kilku minutach parują, włączenie klimy rozwiązuje problem. Dodatkowo nie docierają zapachy z zewnątrz (jechałem za kopcącą ciężarówką). Wg małżonki mej szanownej, przy przełączaniu nic stuknęło, pękło, po prostu nie można przestawić w pozycję otwartą. Macie pomysł na co się szykować i jak do tego dobrać się? Od schowka próbować? Ma ktoś jakąś serwisówkę? Dobrze by było wiedzieć na co szykować się zanim coś rozbebeszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cianbo Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 To na linkę jest? Jak tak, to pewnie coś z nią. Pancerz wyskoczył z mocowania albo coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Misza. Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Właśnie nie wiem jak to działa, nie spodziewam się zaawansowanej technologi. Może ktoś miał podobny przypadek i zna know-how. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betun Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Miałem podobny problem w imprezie z 99r. Pewnie w Foresterze jest tak samo - czyli mechanizm na linkę. U mnie też sprężynował i nie dał się włączyć obieg zamknięty, 15minut bawiłem się suwakiem w lewo i w prawo - dość mocno i szybko przesuwając go. Po kilkunastu minutach usłyszałem klapkę jak się otwiera i zamyka - problem został rozwiązany, pewnie mechanizm był zastany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro555 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 raczej linka gdzieś haczy, bardziej konsola środkowa do rozebrania, chyba że uda się "odblokować" systemem @betun-a :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Misza. Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Spróbuję bezinwazyjnej metody @betun Jednak znając moje szczęście, to do rozbiórki konsola i pewnie przy okazji coś jeszcze się ze..ra, bo takie moje szczęście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Zrób tutorial z usunięcia usterki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Misza. Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Oki, postaram się Sprawa wygląda tak - problemem jest linka. Rozbebeszyłem dzisiaj cały przód Linka nigdzie nie haczy, mechanizm działa bez zacięć i oporów, jest ładnie nasmarowany. Linka sprawia wrażenie, jakby nie była na tyle sztywna, żeby popchnąć mechanizm. Jak próbowałem wyjąć sterowanie, to w pewnym położeniu wszystko działało jak trzeba, jak ustawiłem prawidłowo, to nadal sprężynuje. Nie miałem czasu rozpracować tematu - przestawiłem w pozycję otwartą, żonie kazałem nie ruszać górnego suwaka Generalnie robota jest bezstresowa. Schowek to pięć wkrętów i zapinka od strony drzwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się